ترجمه کامل مصاحبه با مسئولان ساخت بازی Call of Duty 4: Modern Warfare

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
ترجمه کامل مصاحبه با مسئولان ساخت بازی Call of Duty 4: Modern Warfare

6fgntyx.jpg

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003852014-000.jpg


مصاحبه سایت IGN با Grant Collier
blank_01.jpg


IGN:تدبیر و کلا برنامه شما در مورد نوع سبک بازی Call of Duty 4: Modern Warfare چیست؟ آیا همان حال و هوای جنگ جهانی دوم را خواهد داشت یا به کل طرح داستانی بازی متفاوت خواهد بود؟


Grant Collier:تدبیر ما این است که میخواهیم بازی را از داستان قبلی خارج و دور کنیم و فقط به یک جنگ متقابل و مدرن تبدیل کنیم و گیمر را از حال و هوای جنگ جهانی خارج کنیم اما در سبک کاری خودمان تغییری نمی دهیم چون شما با سبک سری Call of Duty به واقع آشنا هستید و فقط تغییرات اساسی در داستان میبینید به طوری که دیگر از نازی ها خبری نیست.
در مراحل اولیه بازی شما با داستان مخوف و سهم گین روبرو میشوید که شامل مراحلی برای آمادگی شما از جنگ و ورود به دنیای جدید سری Call of Duty میباشد.
سبک داستان بازی در هر مرحله توسط راوی داستان به شما شرح داده میشود .
در مورد داستان بازی هم به شما فقط میتونیم اینو بگم مربوط به گذشته نه چندان دور زمان حال میباشد.
_________________________________________________________

IGN:ممکن در مورد تایم اجرای فرم رت بازی برای ما بگید؟

Grant Collier:ما تا زمان ارائه بازی هیچ حرفی نمیزنیم!!!
_________________________________________________________

IGN:آیا شما در این سری نمیخواد از ارزش سری های قبل بهره ببرید و اون رو حفظ کنید؟

Grant Collier:همانطور که Call of Duty یک و دو برای ما ارزشمند بود سری جدید هم همین ارزش را دارا میباشد با این تفاوت که سبک مدرن میشود.
فقط و فقط تنها چیزی که در سری جدید مشاهده خواهید کرد واقعیت های ترور و آدم کشی و بیگناهی ایت که بر روی داستان بازی بیشتر تمرکز داریم تا گیم پلی اما مرحله به مرحله تمام نکات تکمیل میشوند.
__________________________________________________________

IGN:محل تقریبی وقوع جنگ کجاست؟آیا شایعات درست میباشد که این بازی در یکی از مناطق خاور میانه رخ میدهید؟

Grant Collier:جنگ از اوکراین آغاز میشود!!!!!
___________________________________________________________

IGN:پس داستان مرکزی بازی مربوط به یک منطقه میباشد؟

Grant Collier:خیر این جنگ مربوط به ناهمگونی و تفاوت زندگی در ملت ها و ظلم ستیزی میباشد و مربوط به کل دنیاست.
___________________________________________________________

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003856277-000.jpg


IGN:آیا سبک بازی مرکبی از چند حالت مختلف عملیاتی و تاکتیکی میباشد؟آیا سبک بازی همانند تصاویر منتشر شده از بازی میباشد؟ یعنی به هیچ وجه در خاورمیانه بازی نخواهیم کرد؟لطفا در مورد کارکترهای بازی هم توضیح دهید...


Grant Collier:ببینید بازی در مناطق مختلف رخ خواهد داد اما شاید خاورمیانه نیز در نقشه های بازی باشد ما به طور دقیق این موضوع را نمیتوانیم شرح دهیم.
کارکتر های بازی از نقاط مختلف جهان وجود دارند به عنوان نمونه شما در این سری منطقه برفی و زمستانی را در روسیه و منطقه صحرایی را در شمال آفریقا در بازی خواهید دید و کارکترهای دیگر که در آینده مشخص میشود...
سبک بازی modern combat خواهد بود یعنی جنگ پیشرفته نظامی..بازی شامل افرادی برگزیده از یگان های مختلف میباشد که هر کدام مختص عملی ساخته و پرداخنه شدهاند پس تقریبا با جنگ تاکتیکی مواجه هستیم.
در ضمن در بازی جنگ های که در جنگل رخ میدهید هم وجود دارد..
____________________________________________________________
IGN:ما در نظر میگیریم این بازی 60 فرم در ثانیه اجرا خواهد شد آیا به نظر شما در همه مواقع جنگ فرم بازی ثابت خواهد ماند با توجه به پیشرفت گرافیکی بازی؟

Grant Collier:خوب..مثل اینکه از فرم بازی دست بردار نیستید:)ببینید بازی در حالت 60 فرم در ثانیه هم اجرا شود با موتور قوی که برای اجرای این بازی در حال تهیه و گسترش داریم حتی 70 80 تا 100 فرم در ثانیه را هم میتوانیم ادعا کنیم اجرا میکند اما شما زمانی که در یک محیط شلوغ مثل جنگل هستید و تعداد افراد زیاد هستند و آتش سوزی هم وجود دارد به طور قطع در بازی جنگی این فرم ثابت نخواهد بود حتی به زیر 60 فرم در ثانیه هم خواهد رسید.
ما با تجربه ای که داریم میدانیم که 30 فرم در ثانیه ثابت برای بازی جنگی مناسب است اما ما به فکر پیشرفت کار هستیم در ضمن بازی زیر 30 فرم در ثانیه اجرا نخواهد شد:laughing:
______________________________________________________________

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104409229-000.jpg



IGN:در مورد انهدام پذیری اشیا در بازی توضیح دهید...مثلا در بازی آینده Battlefield Bad Company تخریب پذیری بازی در تصاویر و به گفته سازنده با موتور جدید بازی بسیار بالا خواهد بود شما برای بازی خود چه پیش بینی میکنید؟

Grant Collier:بله هست..اما در مورد یک بازی نمیتوانم بد بگویم فقط سکوت تا بعد!!!
_______________________________________________________________

IGN:آیا در COD4 سربازان جنگ با مردم مهربان خواهند بود؟ منظورم اینه که میتونن هر کسی رو بکشن دستور دارن یا نه قضیه چیه؟؟

Grant Collier:بله...بله...سیاست داستان بازی بر پایه از بین بردن ترور و مردم آزاری ظلم ستیزان میباشد...
بر خلاف عنوان های قبل COD در این بازی شاهد اقشار مختلف مردم در حین جنگ میباشید که باید از آن ها حمایت کنید..
_______________________________________________________________

IGN:در مورد موتور و انجین بازی برای ما بگید با سری های قبلی تفاوتی داشته؟

Grant Collier:بله ...ما در حال کار بر روی یک بازی نسل بعد تمام عیار هستیم تمرکز ما بر روی طراحی شخصیت ها بر اساس ملت و بومی بودن و هرچه واقعی بودن آن صورت میگیرد تا حدی که خشم جنگ و یا ناراحتی از باخت و شکست هم تیمی در چهره جنگجو دیده شود..
برای سیستم نورپردازی و رفرش سایه پردازی شخصیت های بازی نیز بیشتر از پیشش بر روی موتور بازی کار میکنیم.
_________________________________________________________________
IGN:این موتور بازی COD4 اختصاصی میباشد یا از انجین های دیگر نیز دز آن به کار رفته؟

Grant Collier:بله...این موتور را خودمان آماده کرده ایم و اختصاصی میباشد...چون ما باید خودمان بدانیم چه کاری میخواهیم انجام دهیم جه فیزیکی میخواهیم چه دستوراتی میخواهیم در بازی اعمال کنیم پس به نظر من موتور بازی زمانی موفق میشود که خود شرکت سازنذه آن موتور بتواند بر روی آن موتور کار کند. خودم:همانند UNE3 برای EPIC
__________________________________________________________________
IGN:از شرکت شما در این مصاحبه ممنون به امید دیدار در مصاحبه بعدی...

Grant Collier:ممنون به امید دیدار.

activision.jpg

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003850577_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003852014_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003854966_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003856277_thumb.jpg

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104408260_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104409229_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070501010208377_thumb.jpg
call-of-duty-4-modern-warfare-20070613104412307_thumb.jpg
]​
 
آخرین ویرایش:

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
Call of Duty 4: Modern Warfare Preview

به محض انجام مصاحبه جدید از سوی سازندگان این بازی تو همین تاپیک براتون ترجمش رو میزارم خوب...همینطور که گفته بودم پیش نمایش کوتاهی از بازی رو براتون میزارم...اما پیش نمایش کامل در آینده نه چندان دور برای صفحه اصلی سایت در حال حاضر برای گرافیک...

منبع:IGN

Call of Duty 4: Modern Warfare Preview

3014038408.jpg

حس زیبا در جنگ

مطمئنا به محض ورود به بازی COD4 شکه خواهید شد چون سوپرایز بزرگی برای شما داریم از همین حالا سری قبلی را فراموش کنید و مدرن باشید!!
از دیدن محیط بازی و detail کاملا مبهوت خواهید شد محیط بازی بسیار وسیع و گسترده شده اگر شما در سری های قبلی در هر نقطه افرادی را میدید در این سری جنگجویان مختلف را میبینید که در هر نقطه تک تک به غیر از شما با یکدیگر گلاویز شده اند و در صحنه ای دیگر مردم بی گناه را میابید که به دنبال پناه هستند این حس زیبایی به انسان انتقال نمیدهد اما شکوه و زیبایی گرافیک و هوش مصنوعی بازی را به گیمر القا میکند.
در صحنه اول بازی شما شاهد یک انبار در یک منطقه هستید که نزدیک غروب میباشد و اشعه نور خورشید به طرز زیبایی چشم را نوازش میدهد و منطقه را برای گیمر به تصویر میکشد ناگهان آتش موشک ها شروع میشود و آسمان به رنگ قرمز و تاریک میشود و رفته رفته رویای زیبای بهشتی از چشمان شما محو میشود بله...!!! جنگ آغاز شد.
انقدر ماهرانه جو به یکباره تغییر میکند که انگار شاهد فیلم سینمایی هستید...
باز هم شدیدا ذکر شده نوع ترکیب بندی و حرکت کارکترها همچنین جزییات بازی انقدر پیشرفت کرده که در هیچ سری Call of Duty شاهد آن نبوده اید.
در ضمن شما در بازی توانایی تشخیص ساعت را از روی ساعت مچی دارید جو و آب و هوا بر اساس ساعت واقعی متغیر است.
زمانی طولانی که از بازی گذاشت شما ریختن عرق از پیشانی یاران خود را میبینید جالبی امر اینجاست بیان شده همانند بازی های دیگر این عرق از ابتدا بر روی پیشانی افراد نیست بله با تحرک زیاد و در طول زمان جنگ پدیدار میشود.
با صراحت تمام اعلام شده Call of Duty 4 was a greater graphical feat than Epic's Gears of War
گرافیک و جزییات بازی COD4 فراتر از موتور Epic's برای بازی Gears of War میباشد این خبر بسیار شگفت انگیز برای منتظر ماندن یک شاهکار تمام عیار میباشد.

بخش بعد در مورد سبک جدید بازی و اطلاعات دقیق
Coming Soon...

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003854966-000.jpg
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
Call of Duty 4: Modern Warfare Preview

بخش دوم پيش نمايش کوتاه مربوط به سبک جديد بازي

call-of-duty-4-modern-warfare-20070613003853388-000.jpg

جنگ مدرن

در اين سري کاري ميکنيم که روياي فن هاي COD4 به واقعيت ببینید و آرزوي ديرينه حس واقعي جنگ با مراحل طولاني و بدون محدوديت را تجربه کنيد.
در برخي مراحل بازي شما ماموريت داريد يک مکان هاي را به طور کامل تخريب کنيد و ديگر خبري از بازي تاکتيکي نيست بلکه يک ويرانگري به تمام عيار تا مرز متروکه شدن در پيش است شما با پرتاب نارنجک به سمت هدف ميزان و شدت تخريب را در صفحه با آمار دقيق براي شما به نمايش خواهد گذاشت!!
در سري جديد COD4 شما همانند جنگ جهاني دوم محدود نيستسد و توانايي آپگريد و افزايش و تهيه ابزار و اسلحه هاي جنگي مدرن و مختلف را خواهيد داشت.
در بازي يک حالت غارتگري نيز وجود دارد شما با پيروزي در يک منطقه با توجه به سيستم نظامي آن منتطقه ميتوانيد ابزار و وسائل جنگي را به غنيمت ببيريد توجه داشته باشيد که در برخي مناطق شما حتي بايد با يک نيزه پرتاب کن به جنگ ادامه دهيد.
برای اولین بار در این سری وجود تجهیزات نظامی قوی دیده میشود دوربین دید در شب بله در این سری شاهد امکانت جدید به خاطر مدرن بودن جنگ هستیم.
در این سری همچنین شاهد اضافه شدن جنگ سمی و وجود گاز های کشنده با دز های بالا هستیم که با توجه به منع کردن تروریسم قابل درک نیست.
در سری COD4 شاهد سربازانی خواهید بود که باند ایمنی صلیب سرخ بر سر دارند این دسته افراد در بازی یاری رسانی مجروحان خواهد بود و شما به جنگ خود ادامه میدهید!!!

AV%20Night%20vision%20goggles.jpg


Hilary Goldstein از IGN

تا بعد...;)
 
آخرین ویرایش:

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
6gcdxqr.jpg


Call of Duty 4: Modern Warfare For Game Spot

سلام

بعد از مصاحبه طوفانی Grant Collier با سایت IGN دوباره Grant Collier به تحریریه Game Spot دعوت شد تا اونجا هم مصاحبه ای انجام بده توجه شما رو به این مصاحبه جلب میکنم...


GameSpot AU:آخرین بازی Infinity Ward's بازی Call of Duty 2 برای 360 بود که برای ابتدا لانچ کنسول جدید Microsoft عمر کلیدی بود چقدر در مورد این بازی رو تیم شما فشار وارد شد؟

Grant Collier:در ابتدا کار فشار سنگینی روی تیم بود چون ما بازی رو باید به عنوان نمونهای از بهترین بازی launch title تحویل میدادیم که فکر کنم این امر میسر شد.
برای نمونه شما چقدر Bungie’s games را تا قبل از بازی HALO میشناسید؟تا زمانی که عنوان launch title کنسول اول ماکروسافت XBOX نبود با این کمپانی کسی آشنایی کامل نداشت و این عنوان باعث پیشرفت شرکت و یکی از نام اوران بزرگ ماکروسافت در تایین فروش بزرگترین عنوان 360 شد.
ما هم الان همچین وضعیتی پیدا کردیم و با فاصله طولانی در تولید سری COD الان مجال پیدا کردیم تا خسارت های Infinity Ward را جبران کنیم و دوباره از فشار خارج شیم و به روزهای اوج خودمون برگردیم.

GameSpot AU:در حال حاضر تلاشتون برای از بین بردن فشار برای بازی Call of Duty 4 چی هست؟

Grant Collier:تمام سعی ما برای اینه که گیمر با دیدن سری جدید شکه بشه و این نبود ما در عقب افتادن یک سری شاهکار و حیرت انگیز باشه تا هم ما رومون فشار نباشه هم گیمر به ایده و تفکرات ما و همچنین کارآمدی ما در ساخت این سری پی ببره و اعتماد دوباره به ما برگرده.

GameSpot AU:شما قراره تو این سری بازی رو مدرن کنید خوب این تغییرات اساسی از جنگ جهانی دوم به حال چطور ممکنه توضیح میدید؟

Grant Collier:ما به واقع کارکترهای مختلف را در بازی یادآور میشویم و بعد وارد جنگ مدرن میشویم...
اگر شما همان محیط زمستان را میخواهید خوب روسیه هست اگر صحرا میخواهید خوب منطقه British در شمال آفریقا هست...هر چند جنگ مدرن میشود اما کارکترها و حال و هوای جنگ جهانی دوم بر سبک بازی حاکم است و از جذابیت آن نمیکاهد.

GameSpot AU:اما چرا انقدر نسبت به کارکترهای بازی اهمیت قائل هستید؟

Grant Collier:چون بازی رو داریم دوباره زنده میکنیم و میخوایم برگردیم روزهای اوج!!!

GameSpot AU:بازی Call of Duty 4 هم برای 360 هم برای PC تایید شده چرا تصمیم نگرفتید که این دو پلتفرم بتونن آنلاین با هم رقابت و بازی کنند؟

Grant Collier:در این مورد چه مکتوب چه تلفنی مسئولین Microsoft خیلی با ما صحبت کردند اما این مورد شاید برای 360 لحاظ بشه ولی نمیتونیم کاری کنیم با PC مشترک بشن چون رفرش تصاویر در 360 به مراتب بیشتر از PC هست و به دلایل برخورد مشکل و به وجود اومدن دستور و توابع برنامه نویسی بازی در حین این بازی نمیتونیم این کار رو انجام بدیم.
مشکل اساسی دیگه DirectX هست که بین 360 و PC متفاوت هست و باز هم مشکل دیگه در مچ شدن تصاویر و گرافیک بازی در بارگذاری جزییات در تغییرات مرحله هست.

GameSpot AU:آقاي Grant Collier ممنونم از وقتي که گذاشتيد.

1181693180.jpg
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
بچه های عزیز تا چند ساعت دیگه یک مصاحبه طوفانی و بسیار عالی از Cod4 با چند تا عکس جدید جدید میزارم همینجا جایی نرید!!;)
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
سلام

دوباره با مصاحبه جديد اومدم چون موضوع بازي هميشه من رو خوشحال و اميدوار به بازي ميکنه گفتم ترجمه کرده و براي شما دوستاران اين سري هم قرار بدم و شما رو تشنه تر از هميشه به اين عنوان بزرگ نگه دارم!
اين مصاحبه توسط سايت IGN با سرهنگ Keirsey انجام شده که تصوير شخص مورد نظر رو به طور حتم در مصاحبه خواهيد ديد..

call-of-duty-4-modern-warfare-20070722091824056.jpg

نقش شما در عنوان Call of Duty 4 چيست؟

من مشاور نظامي بازي هستم.سازندگان بازي در ساخت اولين شماره Call of Duty با من تماس برقرار کردند و من از همان اول با مشارک با همچين گروهي بسيار خرسند بودم چون آن ها تصمصي گرفته بودند که به واقع به جنگ و واقعيت هاي آن اشاره داشته و خواهد داشت.

در مورد جنگ و تجهيزات نظامي و رفتار آن ها بازي براي ما بگوييد؟

همه چيز وجود دارد همه سربازن در راه جنگ هستند با هم صحبت ميکنند..وقتي با تانک و پياده نظام در بازي عمليات انجام خواهيد داد با هم مشورت و به بازي ميپردازيد که بار ها در تريلر به نمايش در آمده در کنفرانس ماکروسافت صحبت هاي هم تيمي خود در رزم را ديديد و شنديد حال تصور اين را کنيد در محل شلوغي از جنگ قرار گرفته ايد و بايد بين 10 تا 15 سرباز هماهنگي ايجاد کنيد که تمام اين کدها و صحبت هاي رد و بدل بين اين افراد تماما تحقيق و برداشت از جنگهاي تاکتي بزرگ رخ داده در چند سال اخير هست حتي در بازي سرپيچي از دستور نيز وجود دارد همانطور که در جنگ واقعي با آن روبه رو بوديم به عنوان نمونه شما به سرباز Javelin دستور ميدهيد به آن سو حرکت کن اما او با فريادهاي مکرر به سوي ديگرميرود که گاهي اين سرپيچي به نفع خود شما ميشود و در جنگ پيروز خواهيد شد.

آيا براي ادامه سوالات حاضريد راستي بازي واقع گرا هست؟

به شدت!!

آيا با اين موضوع موافق هستيد که سازندگان براي بهتر جلوه دادن بازي قبل از انتشار تعريف هاي فراوان و دور ار تصور ميکنند؟

من فقط ميتونم بگم واقعا اين بازي بر اسا واقعيت ساخته شده حالا شماره هاي قبلي به کنار اما اسلحه ها و خط آتش کاملا پر تحرک و واقعي طراحي شده که همه و همه بر اثر تحقيق بسيار زياد همکاران و شخص خودم صورت گرفته!ما در اين سري حتي از سربازان قديمي جنگ جهاني نيز دعوت کرديم تا در مورد نوع صدا و حرکت و رفتار سربازان مدرن نظر بدن و با توجه به تجربه خودشون اشکال کار رو به ما بگن چون به واقع ما تصميمي گرفتيم بازي بر اساس واقعيت ساخته و روانه بازار بشه...

call-of-duty-4-modern-warfare-20070722091823384.jpg

شما از اسلحه و حرکات واقعي نيز کپچر کرده ايد؟يا تمامي افکت هاي بازي از پيش رندر شده ميباشد؟

خوشبختانه اين گونه کار ها تخصص من هست و بله بسياري از صدا ها و نبردهاي بازي به صورت Real Time کپچر شده و در بازي اعمال خواهد شد در همينجا از تمامي بچه هاي فرودگاه هاي مختلف نظامي که ما رو ياري کردند تشکر ميکنم اما همانطور که در اکثر بازي هاي امروزي مشاهده ميکنيد عمل ار کپچر و برداشت از واقعيت و اعمال آن در بازي به وضوح ديده ميشود و اين عمل در هر چه نزديک تر شدن بازي بر واقعيت تاثير گذار ميباشد.من بخشي از lifetime (عمر) خود را در جنگ گذرانده ام و به خوبي با محيط جنگ امروزي آشنا هستم و تمام تکنيک ها را به بازيگران پشت صحنه براي برداشت Real Time اعلام ميکنم.

آيا COD4 را به عنوان سرگرمي و بازي تلقي کنيم؟ اگر بازي بر واقعيت مي پردازد کجاي دنيا مستقيم ميتوان مردم بي گناه را کشت؟

به قول سخن يک سرباز کهنه کار WWII (جنگ جهاني دوم) بازي هاي ويديويي نمايانگر خاطر من ميباشند و با ظهور سري COD من به واقع گذشته برايم زنده شد..
پس اين جمله سرگرمي را نميتوان کلي بيان کرد چون هر عنواني نوعي برداشت از داستان يا رخداد خاصي را به نمايش ميگذارد تا حدي که بر روي اين سرباز کهنه کار و سن و سال گذشته تاثير ميگذارد.ما ديگر با جنگ جهاني طرف نيست جنگ جنگ روز و مدرن هست و قتل عام و گرفت سياست بر دست در اولويت قرار دارد تا جان مردمبه همين دليل نميتوان از واقعيت گذشت و در بازي اين آيتم را حذف کرد همانطور که بارها اشاره شده اين بازي بر ساس واقيعيت ساخته ميشود و بر آن تکيه دارد.اما تنها نکته اي که باقي ميماند افراد سن پايين هستند که اينبازي را تجربهميکنند و بسيار خوشحال از شليک هاي متوالي در بازي ميشودند که اين امر را براي آن ها ميتوان يک سرگرمي تلقي کرد چون آن ها مفهوم کلي جنگ و دليل آن را متوجه نميشوند!

شما چطوري با تکنيکهاي بازي آشنا شديد و با اين موضوع خارج از شغل خود کنار مياييد؟

من هم اکنون 14 ساعت در روز و در تمام مدت هفت روز هفته در مکان هاي مختلف و اغلب در استديو ساخت بازي هستم و در جريان ساخت و تکنيک هاي بازي به خوبي قرار ميگيرم و آن ها را مشاهده ميکنم تقريبا ميتونم بگم اين کار الان براي من يک شغل شده که در کنار سازندگان حرفه اي يک بازي بزرگ قرار گرفتم که خودم هم جز يکي از ستون هاي ساخت بازي هستم.

در مورد چت راديوي در بازي صحبت کنيد؟

يکي ز مهمترين ارکان بازي همين بخش ميباشد که ما از بچه هاي فني Delta Force و Marine Force که از ناوگان نيروي درياي هستند دعوت کرده ايم تا از آرشيو غير نظامي خود و همچنبن سخن گويان افراد بيسيم چي خود در بازي COD4 استفاده و ما را ياري کنند.
آنها با توجه به يکي از بهترين رزم جويان دنيا به هيچ وجه خودماني عمل نميکنند و بسيار با غرور و راسخ در پيشبرد بازي در هر چه طبيعي تر در آمدن کار تلاش ميکنند.

هر چي در مورد Call of Duty 4 مانده در آخر بگوييد...

فقط ميتونم بگم بازي عالي عالي...و تمامي سازندگان رو تک تک ستايش ميکنم به خاط زحمتي که براي اين بازي ميکشند ممنون.

تصاوير جديد که گفته بودم:

http://pcmedia.ign.com/pc/image/art...f-duty-4-modern-warfare-20070712034828060.jpg
http://pcmedia.ign.com/pc/image/art...f-duty-4-modern-warfare-20070712034830356.jpg
 

Rainbow

کاربر سایت
Oct 12, 2006
1,183
نام
فرزاد
رضا جون ، من هیچ وقت مستقیم پستی بهت ندادم ، ولی همیشه ، همه پست هات رو خودنم...
واقعا کارت عالیه...امیدوارم به همین صورت ادامه بدی...
 
آخرین ویرایش:

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
اقا رضا دستت درد نکنه
رضا جون ، من هیچ وقت مستقیم پستی بهت ندادم ، ولی همیشه ، همه پست هات رو خودنم...
واقعا کارت عالیه...امیدوارم به همین صورت ادامه بدی...

البته برای منحرف نشدن نباید نقل میکردم به هر حال از شما ممنونم من هم امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق و سربلند باشد;)
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
سلام دوستان

مصاحبه جدید و کوتاه توسط سایت gameplayer با آقای Grant Collier انجام شده که تقدیم شما میکنم.

grant_collier.gif


Gameplayer:برای ما در مورد Infinity Ward بگویید؟
Grant:استدیو Infinity Ward در سال 2001 وارد عرضه بازی سازی شد 22 نفر عضو گروه ما بودند که در سال 2003 با تعداد 25 عضو فعال کار بر روی Call of Duty را تمام کردیم بعد از آن به درخواست ماکروسافت عنوان Call of Duty 2 را بر روی کنسول جدید ماکروسافت عرضه کردیم این عنوان بهره مند از تمام تکنیک های روز آن زمان next-gen بود که برای گروه ما تجربه ای بسیار خوب به شمار میرفت الان هم پیش شما هستیم در حال اتمام کار عنوان COD4 هستیم که میدونم همه منتظرین!

Gameplayer:چرا COD3 رو نساختید؟
Grant:این رو باید از Activision بپرسید!

Gameplayer:بریم به موضوع بازی..نفوذ گولوله در بازی چطور خواهد بود؟
Grant:در بازی از تفنگ M429 بسیار استفاده میشه با شلیک توسط این اسلحه شما نفوذ فشنگ روخودتون میتونید به بدنه اتومبیل در هر جا و هر نقطه ای ببینید که این رو ما میگیم: " ultra-realistic " بله نهایت واقعیت!

Gameplayer:در مورد چند چیز که تا حالا در مورد COD4 نشنیدیم بگید...
Grant:خوب...بازی و جنگ در اکثر محیط های خاورمیانه و برخی کشورهای اروپایی و حتی استرالیا نیز رخ میدهد بازی و شهر های آن به صورت fictitious یا به فارسی جعلی و ساختگی هست. در بازی افراد روسی به عنوان ultra-nationalistic شناخته میشوند ( فوق العاده طرفدار ملت گرایی) و در بازی با انواع جرایم سیاسی اخلاقی جنگ ها از جمله ترور - رشو خواری - ترساندن عموم مواجه خواهید شد.

Gameplayer:فروش بازی در روسیه چطور خواهد بود!؟
Grant:خوب این بازی اصالتش به روسیه بر میگرده! و به خاطر جنگ های شورشی نمیشه اطمینان داشت بازی در اون کشور موفق میشه یا نه اصلا سوال بعد!...

Gameplayer:جناب Zachiev در بازی کارش چیه شخصیت سیاسی دروغی یا اصلا کی هست؟!
Grant:او به همراه William Shatner افرادی تابع گرا و خلاف قانون هستند و با قیافه های عجیب بیسار ترسناک به نظر میرسند من از اون میترسم!

:tick:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر