مصاحبه جالب در مورد InFamous

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,138
نام
طائل
درود

یکی از بازی های بزرگ سونی برای بهار 2009 سونی ، بازی Sucker Punch Productions یعنی Infamous است.این بازی یک open-world سوپرهیرو از سازندگان Sly Cooper است.در این مصاحبه ، سایت VG گفتگویی با Nate Fox ، کارگردان بازی در Sucker Punch داشته است تا بفهمند که چطور بازی توسعه یافته است و اطلاعاتی در مورد دشمنان ، داستان بازی و کار آنها با PS3 کسب کنند.


]چرا شما تصمیم گرفتید که Infamous،یک برند ایده جدید را بسازید نه یک بازی دیگر از سری Sly Cooper که شاید طرفداران انتظار آن را داشتند؟

وقتی که ما کارمان را با سومین بازی Sly Racoon به پاین رساندیم ، آن را به صورت بازی دزدکی و آبزیرکاهی ساخیت ، ما یک تغییر می خواستیم ، یک تغییر بزرگ ! پس اجازه بدید آب زیر کاه نباشیم ، بگذارید استاف های زیادی را بشکنیم.ما می خواستیم که یک بازی سوپرهیرو بسازیم و این فقط یک پیشرفت منطقی بود.بنابراین ما تصمیم گرفتیم که آن را open-world بسازیم.

چطور شما با ایده ی هسته ای بازی به راه حلی رسیدید؟آیا شما با عناوین دیگر در مارکت تحت نفوذ قرار گرفتید؟

ما به بازی هایی که فکر می کردیم عالی هستند نگاه می کردیم ، و غیر ممکن است که GTA را نادیده بگیریم.همه GTA 3 را بازی کرده اند.آن ها فکر می کنند :"این بازی مایه ی هیبت است ، من آرزو داشتم که می توانستم پرواز کنم."شما می خواستید تا در ان جهان یک سوپرهیرو باشید بنابراین نسبتا طبیعی است که ان بازی را بسازیم.بیایم یه بازی بسازیم که در آن نیروهایی جدیدی کسب می کنید ، قدرت های خود را اپگرید می کنید و با مردم اثرات متقابل دارید.

infamous_13.jpg

چطور شما ها داستان را کنترل کرده و در دست گرفته اید؟

ما می خواستیم که یک بازی سوپرهیرو مد روز بسازیم ، که به شما احساس یک سوپر هیرو شدن را می دهد.بخشی از آن نیرومند است ، تبهکاران شمایلی.بله ، ما آن ها را در بازی داریم.من نمی خوام که اینو برای شما با گفتن درباره اش خراب کنم ، اما شما با آن ها در طی بازی دیدار خواهید کرد.

آیا شما می توانید مسیر های دیگه بگیرید یا تمام افراد همان شروع ، میانه و پایان را دارند؟

مقدار نسبتا خوبی از انتخاب ها در بازی وجود دارد ، بیشتر و اساسا اینکه شما چطور با مردم فعل و انفعالاتی دارید.من دوست دارم که فکر کنم این بازی شبیه بتمن و پانیشر است.پانیشر ، وقتی که او باید ماموریتی را به انجام می رساند ، همه کس را می کشت.او پروایی نداشت.او تنها از یک ماشین گان استفاده می کرد و آنها را می کشت.بتمن هیچ کس را نمی کشت.او در استفاده از نیروهایش خیلی متفکر و استاد است.ما این انتخاب ها را به شما می دهیم و برای ساختن انتخاب ها به شما جایزه می دهیم.

اگر شما یک سوپرهیر تاریک تر بودن را انتخاب کنید ، مردم به صورت متفائت به شما نگاه می کنند؟

مردم حافظه ای دارند اگر شما را دوست داشته باشند ، شما این را خواهید فهمید.آنها عکس هایی را از شما بر روی موبایلشان می گیرند ، بدین خاطر که شما یک سوپر هیرو هستید.همان طور اگر شما نیروهای ویژه داشته باشید تمامی چشم ها بر روی شماست.اگر شما خرابکاری کنید ، محکوم خواهید شد . امیدوارانه ، ما سعی می کنیم تا یک تجربه ی قابل باور را بسازیم.

بازی های سوپر هیرو اخیر عالی نبوده اند.ما سوپرمن ، اسپایدرمن و هالک باورنکردنی را داشته ایم.چطور Infamous قصد دارد که بر آنها را بهبود ببخشد و یک بازی سوپر هیرویی که همه می خواهند؟آیا داشتن یک لایسنس ساختن ان را آسان تر نمی کرد؟

ما قطعا می خواستیم که یک بازی سوپرهیرو بسازیم و این خیلی آسان تر از بازی سوپر هیرویی که با گفتن "چه چیزی مجموعه جالب قدرت ها خواهد بود" شروع شود.شما می خواهید پرواز کنید ، اما وقتی که شما واقعا می توانید پرواز کنید این امر کسل کننده خواهد بود ، برای اینکه چیزی برای انجام دادن وجود ندارد و شما می توانید به دیوار های نامرئی ضربه بزنید.بنابراین این یک قدرت خوب برای ویدئوگیم نیست.این عالیست ، حقیقت که ما می توانیم تمام قدرت ها و مهارت را ابداع کنیم.

بر حسب کرکتر ها در بازی آیا شما هیچ استعداد خوب شناخته شده ای دارید؟

ما شاید بتوانیم در ماه های کمی در مورد آن با شما صحبت کنیم.هنرپیشه صدا که شما برای کرکتر اصلی Cole شنیده اید ، هنرپیشه ای است که شما آنرا نمیشناسید ، اما صدای او عالی است ، بنابراین ما باید رل را به آن می دادیم.صدای او بی نظیر و بی همتا ست.

infamous_9.jpg

در بازی شما به عنوان یک سوپرهیرو بازی می کنید ، اما آیا شما یک شخص تنها هستید؟آیا شما دوست و هم پیمانی خواهید داشت؟

در Sucker Punch ما به شدت بر روی کرکتر ها و توسعه کرکتر ها گذاردیم.این چیزی است که ما واقعا در Sly Racoon لذت بردیم و بازخورد های مثبت زیادی را تهیه کردیم.Cole در جهان دوست های زیادی دارد.یکی از آن ها Zeik است ، شخصی که تا حدی واسطه ای بین Fox Mulder و Elvis است.همچنین دیگر کرکتر بازی که نسبتا برجسته است ، معشوق Cole یعنی Trish است.او خواهرش را در انفجاری که در شهر رخ داد از دست داده است.او شما را مقصر می داند ، بنابراین شما باید جبران کنید.هر دوی آن ها در ماجراجویی تان همراه با شما هستند.

به عنوان یک سوپرهیرو ، شما چطور ماموریت های خود را دریافت می کنید؟

من مایلم که این سوال را در مدت دو ماه جواب بدهم (خنده).

آیا این کاملا انجین شماست؟

بیشتر ان انجین Sucker Punch است ، اگر چه ما کمک هایی از طرف سونی داشیم.آنها تکنولوژی شرینگ را انجام می دهد ، که خارق العاده است.

1

این اولین بازی شما بر روی PS3 است ، چطور شما جابجایی از PS2 به PS3 را تشخیص دادید؟

این عالیست.همان طور که ممکن است شما حدس زده باشید ، این عالیست که جزئیات بیشتری در جهان داشته باشید.شما کرکتر های زیادی در حال دویدن دارید ، افکت های خرده ریزه.هر چیزی که شما می خواهید ، بیشتر ، بیشتر ، بیشتر ، سخت افزار می تونه بگیردش.من فکر می کنم شما می توانید ببینید.کیفیت گرافیک بازی واقعا ، واقعا نیرومند و قوی است.

بیشتر بازی های open world گردش روز و شب خوبی داشتند.آیا Infamous چنین چیزی را خواهد داشت و ایا این چیزی را تغییر می دهد؟

ما زمان های روز را داریم.این حالات و وجه های مختلفی را برای شهر به وجود میاره.برای اینکه این حق open world است ، شما می توانید به هر جا می خواهید بدوید.زمان ها روز به چیز ها کمک می کند.

طرحی برای ساپورت مالتی پلیر؟

(خنده) من همچنین دوست دارم که به این سوال در مدت دو ماه پاسخ دهم.

طرحی برای تروفی؟

تروفی ها تماشایی و عالی هستند ، تروفی ها همه چیز را می گویند ، بله ما تروفی خواهیم داشت. آن ها خارق العاده اند.

infamous_12.jpg

تعداد زیادی از بازی های open-world به نظر می رسند که با جمع آوری ایتم ها درگیر شده اند.نظر شما در این رابطه چیست؟

ما در واقع زیاد در این نیستیم ،اساسا بدین خاطر که ما دوست داریم خوب ها را به شما بدهیم نه پرش از طریق حلقه ها.خوب ها ، در ذهن ما ، لذت قادر بودن اینترکت کردن با چیزی که ما آن را crime ecology می خوانیم است.آیا شما قبلا همواره در جنگل قدم زده اید؟

نه

همان طور که ممکن است حدس زده باشید ، جنگل پر از پلنگ ، مار و حشرات و ... است و همه این ها در پیرامون شما هستند. انها همدیگر را می خورند.این در مورد شما نیست.در جهان ما ، ما این crime ecology را داریم که گنگ های مختلف در حال مبارزه با هم هستند و مردم کتک می خورند.این ها در حال اتفاق افتادن هستند خواه اینکه شما در آن دخالت کنید یا نه.بنابراین شما قدم می زنید و جهان زنده است.شما می توانید وقت های زیادی را در حال اینترکت کردن با ان بگذرانید.این برای ما خیلی مهم است برای اینکه این پایه و اساسی هیت که ما ماموریت ها را در ان قرار می دهیم.سپس ماموریت هایی که ما داریم ، یک شروع ، میانه و انتهای قدرتمند دارند ، جایی که ما اتفاق های بزرگ داریم.

آیا شما ها قصد دارید که یک سوپرهیرو سوند ترک معتبر داشته باشید؟

من واقعا ، واقعا دوست دارم که به این سوال پاسخ دهم.من میتوانم به شما بگویم ، ما یک موزیسین واقعا عالی و بی نظیر برای این کار داریم ، اما در حال حاظر نمی توانم بگویم که او کیست.

آیا طرحی برای یک دمو قبل از ریلیز بازی دارید؟

ما واقعا این را نسنجیده ایم .

هواداران Sucker Punch یک بازی Sly جدید می خواهند.آیا اصلا بازی Sly قصد بازگشت دارد یا می خواهد به مسیر جدیدی برود؟

ما فقط یک بازی در یک زمان می سازیم و همه ی ما واقعا بر روی ان تمرکز می کنیم.در حال حاظر ما در حال ساخت Infamous هستیمبه هر حال ، همه ی ما فرنچایز Sly را دوست داریم و دوست داریم که به Sly برگردیم.در حال حاظر ، در چرخه ی زندگی PS3 ، کسانی که دارنده ی این کنسول هستند بالغ هستند.این امر حسی را در ما به وجود میاورد که تا یک بازی بالغ انجام دهیم .من نمی توانم تصور کنم که در زندگیم یک بازی دیگر Sly نمی سازم.واقعا جالب است.

آیا شما به PSP به عنوان یک پلتفرم نگاه می کنید؟

در حال حاظر ما در حال کار بر روی PS3 هستیم.PSP تا حدی مهیج است.من وقت های زیادی را در اتوبوس سپری کردم ، بنابراین این عالی است که با گیمر هایی که همچنین دوست دارند در اتوبوس هم بازی کنند ، همکاری کنیم.

اخیرا Dennis Dyack گفته که بازی ها نباید تا زمانی که به پاین رسیده یا تقریبا تمام شده اند نمایش داده شوند.ارتباط او این بود که بعضی از مردم با اولین ادراک در مورد بازی قضاوت می کنند حتی اگر بازی در طی توسعه دستخوش تغییراتی شود.آبا شما از نشان دادن بازی تان در طی دولپمنت خوشحا هستید؟

infamous_10.jpg

من جوابی به آن نمی دانم.من میدانم که دیوانه وار خوشحالم که در نهایت بعد از سال ها کار بر روی بازی می توانم آز آن برای مردم صحبت کنم.این براگیزاننده است که بازخورد های مردم را دریافت کنیم و ببینیم چه چیز مردم را تشدید می کند و چه چیزی نمی کند.ما قصد داریم که بازی را در بهار 2009 ریلیز کنیم و از حالا تا آن زمان ما فقط می خواهیک که که بازی را بهتر کنیم.من واقعا کامنت های مردم را گرامی می دارم.ما می خواهیم تا ان را همان قدر که ممکن است خوب بسازیم.من نمی دانم که اگر این خوب یا بد بود آن را زود نشان دهیم ، اما میدانم من واقعا خوشحالم که آن را زود نشان دادیم.

دیدگاه های مختلفی از سازندگان وجود دارد.بعضی از آنها یک توسعه بیشتر مسدود و محرمانه دارند در حالی که دیگران آزاد به بازخورد هستند.

من فکر می کنم که شما نیاز به یک مفهوم و تصور کلی قوی قوی از انچه که سعی ساخت آن را ارید ، داشته باشید.مفهوم هسته ای ما این است : Infamous یک بازی است که به شما احساس یک سوپرهیرو مدرن روز شدن را می دهد.هر چیزی که این بیانی را ساپورت می کند ما انجامش می دهیم. هر چیزی که این بیانی را ساپورت نمی کند ، ما قطعش می کنیم.اگر کسی یک ایده ی عالی داشته باشد که این بیانیه را ساپورت کند ما باید دیوانه باشیم که که آن را امتحان نکنیم و واردش نشویم.

سپاسگزار برای وقتتان Nate

2
 
آخرین ویرایش:

Wroth Master

کاربر سایت
Jun 21, 2007
1,264
نام
بهزاد
یاد SLY 3 Honour Among Thieves به خیر :love: چه قد دوسش می داشتم :d (البته dvd ش مشکل داشت نزدیکای آخر بازی هنگ می کرد :( )
کاشکی Sucker Punch بعد از این بازی بازم بره سراغ سری Sly Cooper :love:
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,187
نام
ماکان
ممنون رضا جون:love: عالی بود.فقط کاشکی این اقات انگلیسی رو به فارسی بر میگردوندی!

ن نمی توانم تصور کنم که در زندگیم یک بازی دیگر Sly نمی سازم.

عالی شد!! من شدیدا منتظر این بازی هستم! چی میشه اگه از یک طرف این بازی تایید بشه و از طرف دیگه شماره جدید Jack & Dexter و Ratchet & Clank!!! واقعا عالی میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر