اولین اطلاعات از Prince of Persia: The Forgotten Sands

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
شرکت Ubisoft امروز اولین اطلاعات در مورد Prince of Persia: The Forgotten Sands را فاش کرد. داستان بازی بین The Sands of Timeو Warrior Within به وقوع می پیوندد. داستان بازی از جایی شروع می شود که پرنس به قصد دیدن برادر خود به مکانی به نام ازاد سفر می کند. پرنس بعد از سفر متوجه می شود که نیرو های بسیار قوی شهر را به احاطه خود در اورده اند و قصد از بین بردن حکومت برادر وی را دارند. پرنس مجبور می شود که از قدرت زمان خود استفاده کند تا پادشاهی از بین نرود. طبق گفته های تهیه کننده این بازی هیچ ارتباطی با فیلم The Sands of Time ندارد.

prince-of-persia-the-forgotten-sands-20091213094249926_640w.jpg



همانند سری SOT این بار شما با دشمنان زیاد روبرو می شوید و همچنین قدرت ها اکروباتیک بسیاری در بازی وجود دارد. در کل قدرت های بسیاری به پرنس در این شماره اضافه شده است.

بازی این بار هم دارای تم شب های عربی است و دیگر از تم گرافیکی دو سال پیش استفاده نمی کند. Ubisoft قول یک تجربه بلاک باستر بزرگ را به بازیکنان داده است. این بازی از موتور بسیاری قوی Anvil ( موتور استفاده شده در سری Assassins Creed و Prince of Persia دو سال پیش ) استفاده می کند.

در بازی قدرتی به نام Mastery Over Nature اضافه شده است که سازندگان اطلاعات زیادی ان فاش نکرده اند. در بازی شما قابلیت کنترل زمان و طبیعیت و دشمنان خود را دارا هستید.

شماره جدید یک بازگشت بزرگ به سری Sands of Time است و Ubisoft بسیار از این موضوع خوشحال است. Prince of Persia: The Forgotten Sands در می 2010 برای PS3 , X360 , PSP , Wii DS , PC عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,020
نام
محمد امین
شماره قبلی که اصلا جالب نبود شده بود Spaider Man OF Persia هی باید از این ور میپریدی اونور اصلا هم جذابیت نداشت.. خلاصه امیدوارم تو این نسخه حل بشه که بعید میدونم..
 

ДядsЙ

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,384
نام
AяasЙ
خیلی متشکر کسری جان، بازم شادمون کردی.:love:
واقعا از اینکه میشنوم بازی میخواد به سبک گذشته برگرده میخوام بال دربیارم.
پ.ن.یوبی نا امیدمون نکن!:-"
 

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
من با این تم عربی موافقم، عملا چیز زیادی از نمی‌تونند از ایران پیش از قرون تمدن اسلامی بسازند
معذرت میخوام رگ غیرت وطن پرستیم باد نکرده ولی چرا؟!×
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,218
نام
امید
ممنون از کسرا
اتفاقا دیروز که اولین تریلر این بازی رو میدیدم راجع به زمان وقوع the forgotten sands فکر میکردم که احتمالا باید بین SOT و WW باشه که همینطور شده ^_^
 

Transylvania

کاربر سایت
May 1, 2009
756
نام
شهریار
خیلی خوب شد که برگشت به سبک گذشته اش ....! البته گرافیک cell shade حیلی حال میداد بازی قبلیش .....

هنوز عکسی چیزی از شکل و شمایل پرنس توی این نسخه بیرون نیومده ؟؟؟
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
خیلی خوب ولی هنوز هم نمیفهمم چرا بعضی های از شماره قبلی خوششون نمیاد اون محیط زیبا و آرامش بخش با اون گرافیک زیبای ساده در عین حال پیشرفته خیلی عالی بود
 

nero1371

کاربر سایت
Nov 2, 2008
1,494
نام
hamid
خدا کنه مثل 4 نشه که اولاش تریلرهای 3 بعدی با گرافیک خفن و با همون شخصیت پردازی ها اومد ولی بعدش اعلام شد گرافیک بازی کلا عوض شده!!!!!:(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر