Multi Platform Assassin's Creed 2

سلام.
Assassin's Creed 1 با گرافیک زیبا و گیم پلی منحصر به فرد و داستانی جذاب به یکی از پر طرفدار ترین IP های جدید این نسل تبدیل شده است به گونه ای که هزاران گیمر در سطح جهان بی صبرانه منتظر ارائه نسخه دوم این بازی هستند.
اطلاعاتی که از بازی منتشر شده به صورت زیر می باشد

مجله Game Informer اولين اطلاعات بازي Assassin’s Creed 2 را منتشر كرده است و خلاصه اين اطلاعات به شرح زير است.
............

assassinscreed23.jpg


شما مقداري اسلحه جديد در بازي داريد. از بين انها مي توان به : طبر , چكش , گرز , نيزه , دو نوع شمشير و دو نوع خنجر متفاوت اشاره كرد. هر اسلحه اي داراي يك حركت قوي و منحصر به فرد خود است.

كارگاه da Vinci در بازي موجود است. شما همچنان مي توانيد از ديوار ها بالا برويد و سوار اسب شويد. شما قابليت شنا كردن را در بازي داريد و 100 البته قابليت پرواز به بازي اضافه شده است. همچنين چرخه شب و روز در بازي وجود خواهد داشت.

مكان هاي بازي شامل : Saint Marks Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto bridge مي شود. شما قابليت رفتن به حومه شهر Tuscany را خواهيد داشت.

بازي در سال 1476 به وقوع مي پيونند. اگر به ياد داشته باشيد داستان Altair در سال 1191 به وقوع ميپيوست. پس شما به جاي يكي از اجداد جديد Altair / Desmond بازي خواهيد كرد.
به خانواده Auditore اشاره شده است و اسم كاراكتر اصلي بازي Ezio Auditore de Firenze خواهد بود . وي يك نجيب زاده ار فلورانس است همچنين كاراكتر هاي اصلي بازي شامل : Machiavelli, Caterina Sofrza, and Lorenzo de Medici مي شوند. همچنين سو قصد( ترور) به جانه Lorenzo de' Medici در بازي وجود دارد.

بازي داراي يك سيستم جديد است كه به شما نحوه رفتار سربازان دشمن و مردم را نشان خواهد داد. شما مي توانيد دشمنان را خلع سلاح كنيد و از اسلحه هاي انها بر عليه خودشان استفاده كنيد. 16 نوع ماموريت منحصر به فرد وجود خواهد داشت. ديگر ماموريت هاي دزدي كيف وجود ندارد. اگر زيادي مبارزه كرده باشيد نياز داريد تا به ديدن دكتر هاي كنار خيابان برويد. اين دكتر ها سلامتي شما را كامل خواهند كرد.

ابژكت هاي مخفي (مثل پرچم در شماره قبل ) در اين بازي هم وجود دارند منتها اگر شما انها را بدست اورديد شما يك پاداش in-game دريافت خواهيد كرد. ( اين ابژكت ها فقط يك نوع امتياز دهي نيست بلكه به شما وسايلي در بازي اهدا خواهد كرد.) ايتم هاي بازي شامل :‌ پرچم , مجسمه , سكه هاي طلا و تعدادي ديگر خواهد بود كه به انها اشاره نشده است.

دشمنان جديدي به بازي اضافه شده اند كه داراي نوع برخورد و ضعف هاي جديد و منحصر به فرد هستند. از ميان انها مي توان به كماندارن , دشمنان ممتاز , دشمنان خنجر به دست , Brutish ها كه داراي زره هاي سنگين و داراي دو شمشير يا دو طبر هستند و يك سري دشمنان باهوش نيزه زن كه اگر متوجه بشوند شما به انها نزديك شده ايد همراه با سلاحشون در مكاني مخفي خواهند شد.

Ubisoft حدود 240 نفر را براي ساخت اين بازي گمارده است.


















با تشکر ویژه از دوست خوبم کسرا
 
  • Like
Reactions: Darkkahn

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
مث اینکه هنوز واسه pc تایید نشده !
البت تو گیم اسقات واسه هر سه پلتفرم زده ! ;)
برگرفته از تاپیک مصاحبه با سازندگان Assassin’s Creed 2


ساخت Assassin’s Creed 2 برعهده چه تیمی قرار داره ؟

نسخه های PS3 , X360 , PC بازی در حال حاضر توسط Ubisoft Montreal مراحل ساخت و توسعه رو پشت سر میگذارن و در حال حاضر بیش از 300 نفر بر روی این پروژه مشغول به کار هستند


+=+=+=+=+=+=+
امیدوارم قضیه عرضه بازی روی PC روشن شده باشه و شاهد بحث بیجا در این تاپیک نباشیم.;)
 

*Mohammad*

کاربر سایت
Mar 6, 2007
674
نام
محمد
برگرفته از تاپیک مصاحبه با سازندگان Assassin’s Creed 2


ساخت Assassin’s Creed 2 برعهده چه تیمی قرار داره ؟

نسخه های PS3 , X360 , PC بازی در حال حاضر توسط Ubisoft Montreal مراحل ساخت و توسعه رو پشت سر میگذارن و در حال حاضر بیش از 300 نفر بر روی این پروژه مشغول به کار هستند


+=+=+=+=+=+=+
امیدوارم قضیه عرضه بازی روی PC روشن شده باشه و شاهد بحث بیجا در این تاپیک نباشیم.;)

این خبر امروز تایید شده ! این چیزی هم که من گفتم برگرفته از این تاپیک بود ! ;)
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
خوب عزیز توی اون تاپیک هم اعلام نشده فعلا ورژن PC تایید نشده :Dحدس زده شده ورژن PC بازی عین AC1 چند ماه بعد از نسخه کنسولی منتشر میشه،منم منظورم همین بود.
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
اطلاعات دیگری از Assassin’s Creed 2 :

* اعضای ساخت بازی برای طراحی هر چه دقیقتر محیط ها چندین هفته در شهر های رم , توسکانی, ونیز و فلورانس اقامت داشتند و در ان مدت نزدیک به 10000 عکس از بناهای تاریخی مثل ساختمانها , پلها و مجسمه های شهر های نامبرده برای طراحی انها در بازی گرفته شده .

Image11.jpgbfbf.jpg


*بااینکه هدف سازندگان از انتخاب Ezio Auditore Di Firenze به عنوان نام شخصیت اصلی بازی هنوز معلوم نیست ولی میشه این اسم رو به این صورت تعبیر کرد :

- کلمه ایتالیایی Ezio از لغت Aetius در زبان لاتین و Aetios یونانی گرفته شده که به معنی عقاب هست
- Auditore در زبان ایتالیایی به معنی کسی هست که شنونده هست یا به صورت کلی شخصی که گوش می کند که در ان زمان به کسانی که شغل اداری داشتند به خصوص قاضی ها اطلاق میشده
- و Di Firenze یعنی از فلورانس

* سازندگان بازی از اول می خواستند که داستان سری Assassin’s Creed درباره افراد و خانواده های مختلف در بازی های زمانی متفاوت روایت بشه و به هیچ وجه قرار نبوده که داستان فقط به یک فرد خاص محدود بشه.

da-vinci.jpg


* نقش داوینچی برای Ezio در بازی مثل نقش Q برای جیمز باند است !!

* ماکیاولی در بازی تاکتیک های مهمی رو به Ezio اموزش میده.

*لورنزو مدیچی بعد از اینکه از یک سو قصد از طرف خانواده Pazzi به طرز معجزه اسایی نجات پیدا میکنه به یکی از طرفداران Ezio تبدیل میشه(در طی ان سو قصد برادر مدیچی به قتل میرسه ) البته از انجایی که مدیچی در ان زمان دارای سیستم بانکی بوده معلوم نیست که چه تاثیرهایی میتونه در اینده برای Ezio داشته باشه .

*زندگی Catrina Sforza بعد از قتل شوهر اولش و اسیر شدن خودش و فرزندانش توسط خانواده اورسی در بازی نشان داده میشه و احتمالآ در ادامه بازی از Ezio درخواست کمک خواهد کرد .

Image2.jpgvfb.jpg



* ممکن هست که Pope Alexander VI هم در بازی حضور داشته باشه که یکی از شخصیتهای بسیار ظالم ان دوران محسوب میشده .

* خانواده Ezio در بازی توسط خانواده های رقیبشان به قتل میرسند


*Ezio یک شخصیت خشن و بی روح نیست که فقط به فکر کشتن افراد باشه بلکه یک فرد تحصیل کرده و اگاه به اداب معاشرته که علاوه بر هنر های رزمی در شعر و هنر هم دستی داره و میتونه با قوه بیانش افراد مختلف رو به خودش جذب کنه.


* شهر ها در Assassin’s Creed 2 همگی به نوعی از طریق حومه خودشون (که در انها هم ماموریت های زیادی وجود داره) به هم متصل هستند و دیگه برای رفتن از شهری به شهر دیگر لازم نیست که مثل شماره قبل از مکان طولانی ای مثلKingdom عبور کنید.


naamloosc.png


کارگاه داوینچی

*مسیرهای خوب برای free-running در بازی با پارچه های سفید نشان داده میشند.

* نگهبانان خنجر به دست جز دارای قابلیت های free-running هستند و فرار از دست انها از بقیه دشمنان سخت تر هست و نگهبانان تبرزین به دست جز باهوش ترین دشمنان بازی به حساب میان.

*سیستم بدنامی یا ‘’Notoriety System’’ بازی براساس اعمال گیمر تعیین میکنه که Ezio در بازی به صورت ناشناس است یا اینکه بین افراد به عنوان یک فرد بدنام شناخته میشه که در حالت دوم تعدادی ماموریت اضافی مثل کشتن شاهدان عینی , رشوه دادن به افراد و پاره کردن پوستر های دستگیری Ezio به بازی اضافه میشند.

* اب یکی از عناصر اصلی این شماره از بازی رو تشکیل میده به طوریکه Ezio میتونه تا زمانیکه نفس داره از ان برای پنهان شدن از دید دشمنان استفاده کنه یا اینکه با حرکات خاصی نگهبانان رو به داخل اب کشیده وبعد انها رو خفه کنه همچنین Ezio قادر است که دشمنان خود رو از درون مکانهایی که در انجا پنهان شده نیز به قتل برسانه.

Image2.jpgjjm.jpg


* Ezio میتونه برای فرار از دست نگهبانان بازی به صورت انها خاک بپاشه یا اینکه با سر انها را بزنه همچنین با گرفتن دکمه حمله حرکت مخصوص هر سلاح رو انجام میده که برای خنجر این حرکت شامل زدن ان به حریف و بعد هل دادن ان به سمت یک نفر دیگه میشده.

* احتمال داره که فیلیپ شهباز بازیگر امریکایی که در شماره قبل صدا پیشگی شخصیت الطیر رو برعهده داشت دوباره در این قسمت نیز حضور داشته باشه (پدر فیلیپ یک دورگه ایرانی امریکاییه و مادرش عرب )

*برای استفاده تیغه های پنهان دست های Ezio نیازی به انتخاب انها از قبل نیست و در صورت بی اطلاعی هدف مورد نظر از حضور شما تیغه ها به صورت خودکار فعال میشند به علاوه اینکه در یک حمله ناگهانی میشه دو دشمن رو به صورت همزمان با تیغه ها مورد حمله قرار داد. به گفته طراحان بازی Ezio غیر از این دو تیغه انچنان به سلاح دیگه ای نیاز نداره.

eersteinfoonthuldoveras.jpg


* بعد از عرضه شماره اول سازندگان بازی مدت زیادی رو صرف جمع اوری و تجزیه و تحلیل نظرات منتقدان و طرفداران بازی کردند و در نتیجه عناصر کلیدی Assassin’s Creed 2 براساس واکنش ها و نظرات این دسته از افراد شکل گرفته (با توجه به اینکه هسته اصلی بازی باید دست نخورده باقی می مانده )

*محافظت کردن از قایق یک زن اشراف زاده در کانالهای ونیز , تعقیب فردی در بین جمعیت بازار , و دنبال کردن مرد فراریی در شهر تعدادی از ماموریتهای بازی رو تشکیل میداده . بعضی از ماموریتهای بازی خودشون از چندین عمل کوچک تر دیگه تشکیل شدن و در کل تعداد 200 ماموریت( اصلی و فرعی ) در بازی وجود داره که از طرف افراد مختلف به Ezio داده میشند. سازندگان گفتند که در طراحی ماموریتها گوشه چشمی به سری بازیهای GTA هم داشتند .

* از وسیله پرنده داوینچی برای نجات جان یکی از متحدان Ezio در کاخ یکی از دوک های فلورانس استفاده میشه که برای استفاده از ان دوستان Ezio باید بر روی زمین چندین اتش درست کنند تا مانع از سقوط Ezio و وسیله نقلیه هواییش بشند.

eersteinfoonthuldoverasz.jpg


* به غیر از اب و پشته های کاه Ezio میتونه در توده های پشم (یکی از مهمترین کالاهای صادراتی فلورانس ) و گاری های ماهی فروشان هم پنهان بشه.

* امکان داره که در بازی اثری از کارناوال ونیز هم وجود داشته باشه که در ان مردم اجازه داشتند که چهره های خود رو با ماسک بپوشانند.



*جدا از اینکه اگر Ezio صدمه شدید ببینه باید به دیدن دکترهای کنار خیابان بره memory syncها هم هنوز در سیستم سلامتی بازی حضور دارند.

* یک کارشناس تاریخ از دانشگاه نتردام به عنوان مشاور در زمینه مسائل تاریخی در تیم سازنده های بازی حضور داره.


* دو فرقه Assassin و Templar اینبار مثل شماره قبل در بازی حضور مستقیم ندارند و به صورت مخفیانه تاثیر خودشون رو در داستان بازی اعمال می کنند اما جنگ بین این دو گروه هنوز هم در Assassin’s Creed 2 جریان داره و در پشت پرده هر حادثه مهم بازی میشه ردی از ان دو رو مشاهده کرد.

250px-Assassins_Creed_2_cover.jpg


با تشکر از PXG (پوریای عزیز:love:)
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
Assasin's Creed 2 E3 Impression

2amb2d.jpg



آسمان در سیاهی شب لحظه ای با نور آتش بازی های مردم ونیز در جشن صورتک روشن می شود، و دوباره در تاریکی فرو میرود. در این میان اشراف زادگانی که برای جشن آمده اند با دیدن زنانی زیبا وارد جشن و رقص و پایکوبی می شوند. صدای قدم های مرموز و دلهره آوری به گوش می رسد. گویی مرگ با قدم هایش به کسی نزدیک و نزدیک تر می شود. در یک لحظه اتفاقی رخ می دهد اما چه شده؟
اشراف زادگان به دوست خود در میان ازدحام جمعیت خیره می شوند. دوستشان آرام دست خود را بر روی گردنش می برد و ناگهان سیل خون بر روی دستش جاری می شود و با افتادن بدنش چهره مرگ که صورتش را با کلاهی بلند پوشانده نمایان میشود. آری اون کسی نیست جز قاتل معروف اهل رنسانس Ezio Auditore da Firenze.

-------------------------------------------------------------------

در اواخر سال 2006 نسخه اول بازی AC پای خود را به بازار بزرگ و جهانی بازی های ویدئویی باز کرد و با توجه به گرافیک، داستان و گیم پلی خارق العاده خود توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و رکورد فروش بسیار عالی را از خود به جای بگذارد. شماره اول بازی داستان شخصی (شما بخوانید قاتل) به نام الطیر را برای ما در دوره سومین جنگ صلیبی بازگو می کرد که خاطراتش توسط یکی از نوادگان او به نام دزموند از طریق عملیات پیچیده DNA خارج می شد.
بعد از موفقیت شماره یک بازی و پایان مبهم آن اصلا دور از انتظار نبود که Ubisoft شماره دوم آن را تایید کند (که البته این بازی یک سه گانه اعلام شده است). طبق صحبت های سازندگان داستان این شماره دقیقا در ادامه شماره اول قرار دارد، لوسی با بازی Kristen Bell و آنیموس باز هم در صحنه حضور خواهند داشت.

dcd2yx.jpg


داستان این شماره در زمان 1486 مطابق با دوران رونسانس ایتالیا در ونیز، فلورنس و توسکانی اتفاق می افتد. باردیگر شما در نقش یکی از اجداد دزموند به نام Ezio Auditore da Firenze وارد میدان خواهید شد. Ezio در یک خانواده اصیل و شریف زاده به دنیا آمده است، اما به زودی با طرح نقشه ای باعث برهم زنی و سرنگونی خانواده خود می شود تا شروع انتقام از خیانتکاران و مفت خوران شروع شود. دشمن اصلی Ezio خانواده ای ایتالیایی الاصل به نام Grimaldi است که هما مافیای ما در زمان حال می باشند. در مرکز این خانواده شخصی به نام Carno Crimlandi وجود دارد که تمام کار ها توسط او انجام می گیرد و از نیروی محافظتی بسیار نیرومندی بهره می برد.
بر خلاف الطیر، Ezio یک قاتل تمام حرفه ای آموزش دیده نیست. در کل او اصلا قاتل نیست و تنها عضوی از یک خوانده تاجری می باشد. اما با شروع بازی و گرفت کنترل Ezio شما کم کم او را به سوی زندگی قاتلی پیش خواهید برد. از آنجا که در زمان رنسانس این اتفاقات می افتد، وجود شخصی مشهور و نابغه در کار ها به شما کمک شایانی خواهی کرد. آری درست حدس زدید، دانشمند دوره رنسانس لئوناردو داوینچی. داوینچی در بازی نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد و طبق گفته سازندگاه می توان او را به دستیار مامور 007 شباهت داد. در کل شما با استفاده از ساخته های عجیب داوینچی به جنگ دشمنان خواهید رفت. وسیله مشهور پرنده داوینچی نیز در بازی حضور دارد و با ما مفتخر بودیم در گیم پلی نشان داده شده از بازی در کنفرانس سونی نحوه کار آن را ببینیم. این پرنده تاثیر بسزایی در رسیدن به هدف خواهد داشت و با استفاده از نیروی گرمایی قادر به پرواز است (مطمئنا پرواز بر روی آب های ونیز که دقیقا از روی مدل های اصلی و قدیمی ساخته شده اند تجربه ای ناب در اختیارمان خواهد گذاشت).

27zcaz8.jpg


در گیم پلی پخش شده Ezio با کشتن یکی از افراد مضنون سریعا خود را به بالای برجی رسانده و با استفاده از وسیله پرنده بر فراز ونیز به پرواز در می آید. در حین پرواز شاهد مکان های بسیار زیبای ایتالی بودیم، میدان سان مارکوی مشهور از نمونه این مکان هاست. Ezio همچنان که در حال پرواز نگهبانان را یکی بعد از دیگری از بین میبرد با استفاده از آتش های روشن شده در سطح شهر گرمای مورد نیاز برای پرواز خود را تامین می کندو بالاخره خود را به محل مورد نظر رسانده و با فرود بر روی پشت بام محل ماموریت خود را آغاز می کند. همانند شماره 1 ، شمشیر، خنجر های پرتابی و تیغه پنهان سلاح های شما را تشکیل می دهند. اما اینبار بجای 1 تیغه پنهان دو تیغه در اختیار خواهید داشت. همانطور که در تریلر سینمایی E3 شاهد بودید به غیر این ها سلاح جدیدی به اسلحه های Ezio افزوده شده است. آن اسلحه ای تپانچه مانند است که در کنار تیغه ها پنهان شده و قادر به هدف گیری از راه دور بی باشد. اگر این ها هم برایتان کافی نیست می توانید در حین درگیری با دشمنان سلاح آنها را گرفته و بر ضد خودشان به کار بگیرید. در بازی بیش از 30 اسلحه موجود است که طبق حرکتی جالب اگر شما نسخه PS3 بازی را بانسخه PSP (جدیدا تایید شد) به یکدیگر متصل کنید 6 سلاح انحصاری به کلکسیون شما اضافه خواهد شد.
در حین درگیری اگر با کمبود سلاح یا به هر نحوی با کمبود توانایی برای مقابله مواجه شدید کانال های آبی ونیز در اختیار شماست و می توانید با پریدن در آب خود را از مخمصه خلاص کنید اما متذکر شوم که این حالت باید آخرین انتخاب در فرار باشد چون مقدار نفس Ezio محدود است.

2nitgtv.jpg


مکان های مخفی شدن دیگر همانند بازی قبلی امن نیستند، نگهبانان در حین نگهبانی دائما به این مکان ها سرک می کشند، حتی اگر شما را ندیده باشند. طبق گفته سازندگان پنهان کاری در میان مردم دیگر همانند نسخه اول مصنوعی (مخفی شدن در بین راهبین) نخواهد بود. شخصیت پردازی اینبار بسیار خوب کار شده، برای مثال شما در طول بازی قادر به خرید رزه و سلاح ؛ و نیز استخدام اشخاصی برای انجام کاری مشخص و جنگیدن در سمت شما، خواهید بود. Ubisoft Montreal از بازی اول بخوبی درس گرفته و برای تکرار نشدن مشکل نسخه اول (تکراری و تنوع کم ماموریت) بیش از 16 ماموریت مختلف را در نسخه نهایی گنجانده است.

Assassin's Creed 2 اواخر امسال برای هر 3 پلتفرم 360 ، PS3 و PC منتشر خواهد شد. اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم اینبار اجداد دزموند چه نقشه هایی را در سر می پروراندند.
=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+
با تشکر از فردین ـه بابا :D

http://www.bazicenter.com/forums/showthread.php?t=22737
 

Captain MacMillan

کاربر سایت
Jul 25, 2008
425
بسیار جالب بود .
فقط در مورد گرافیک ، به نظر میاد روی جزئیات خیلی خوب کار نشده ! در مورد گرافیک چیزی می دونید ؟
این قابلیت پرواز هم بازی رو افسانه ای کرده !
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
بسیار جالب بود .
فقط در مورد گرافیک ، به نظر میاد روی جزئیات خیلی خوب کار نشده ! در مورد گرافیک چیزی می دونید ؟
این قابلیت پرواز هم بازی رو افسانه ای کرده !
در مورد گرافیک بازی.
با همون انجین قبلی استفاده شده منتها با آپدیت های فراوان...بهتون قول میدم گرافیک بسیار زیبایی در این بازی شاهد باشید.
نمایش E3 هم ثابت کرد گرافیک بازی بسیار چشم نواز خواهد بود.
پیشنهاد میکنم به صورت HD ببنید :
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-assassins-creed/50812?type=wmv
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اون موقع هم که اومده بود از نظر بصری و نورپردازی و گرافیک حرف نداشت . حالا با توجه به محیطهای جذابتر بازی که خودش دلیلی هست محکم برای خرید (مثل ونیز) حتما روی گرافیک بازی کار میکنن تا یکی از بهترینها تو زمان عرضه باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر