Killzone 2 gameplay impressions

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
Killzone 2 Hands-On

29pxf0o.png

دموی Killzone 2 در نمایشگاه Eurogamer Expo به صورت قابل بازی در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.
توضیحات سایت VG247 درباره این دمو را با هم می‌خوانیم.

بگذارید این‌گونه شروع کنیم، این بازی احتمالا بهترین بازی نمایشگاه است. مدتی بود که چنین تجربه‌ای در یک بازی نداشتیم! شما واقعا احساس می‌کنید که در اطرافتان جنگ بزرگی در جریان است و شما هم قسمتی از این جنگ هستید. در پشت پنجره‌تان جنگ در جریان است، پرواز هواپیماها، حرکت تانک‌ها، صدای فریاد سربازان که با صدای زوزه مسلسل‌ها خفه می‌شوند... بله این جنگ است.

در داخل بازی واقعاً سرتان شلوغ است، دسته دسته سربازان helghast به شما هجوم می‌آورند و در این موقعیت شما متوجه هوش منصوعی فوق‌العاده بازی می‌شوید و مشاهده می‌کنید که دشمنان چگونه از محیط برای غلبه بر شما استفاده می‌کنند، (مانند کاور گیری در گوشه و کنار، پنهان شدن در مسیر و ....) AI همراهانتان نیز بسیار خوب کار شده و فقط نقش چغندر را ایفا نمی‌کنند. در این بازی شما برای کشتن باید تلاش زیادی بکنید و صرفاً یک fps بکش برو جلو نیست.

محیط تخریب پذیر نیز نمونه‌ای دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده این بازی است، تخریب پذیری در این بازی تنها به تخریب یک گوشه دیوار یا یک در خلاصه نمی‌شود بلکه شما می‌توانید کل یک ساختمان را تخریب کنید.

در قسمتی از بازی شما در بیرون از یک ساختمان چند طبقه گیر افتادید، در حالی که سربازان helghast از داخل هر طبقه به شما شلیک می‌کنند در این هنگام مشخص می‌شود که در صورت شلیک به زیر پای سربازان، زیر پایشان تخریب می‌شود و به طبقه پایین پرت می‌شوند. در اینجا انتخاب دیگری هم دارید: شلیک به بشکه مواد منفجره! با این حرکت انفجار بزرگی رخ می‌دهد و کل ساختمان در جلوی چشمانتان تخریب می‌شود! چیزی که در هر بازی شاهدش نخواهید بود.

سلاح‌های بازی هم به خوبی طراحی شده‌اند و وزن مناسبی دارند. همچنین سیستم کاور گیری نوآورانه‌ای هم در بازی به کار گرفته شده که در ویدیو این گیم‌پلی قابل مشاهده است.

توجه داشته باشید که Killzone 2 یک fps آسان نیست و از نطر ما تمامی المان‌هایی که باعث تولید یک fps بزرگ می‌شود، در این بازی وجود دارد.
این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگترین عنوان‌های PS3 را دارد.

In fact, every box on our, “What makes an FPS great” checklist was ticked. Conversely, our, “What makes an FPS shit” checklist was bare.
با وجود کوتاه بودن دمو، این بازی به به بزرگ‌ترین عنوانی که منتظرش هستیم تبدیل شد و اگر شما هنوز این بازی پیش خرید نکرده‌اید هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

ویدیو گیم‌پلی را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

----------------------------
Previews:

ترجمه IGN Hands-on

IGN: Killzone 2 Updated Hands-on

Joystiq- Hands on with Killzone 2's Single Player Campain

Game Spot: Killzone 2 Updated Hands-On


Eurogamer Killzone 2 Hands On

--------------------------
تریلرهای جدید:

Position Holding Gameplay

Special Delivery Gameplay

Campaign Gameplay

Multiplayer Gameplay

تصاویر از Preview Code را هم می‌تونید از اینجا ببینید

--------------------------
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,054
نام
آریا
سلام
یه سری از پستها پاک شدن و تاپیک باز میشه تا بقیه بحثها در مورد Killzone 2 همین جا ادامه پیدا کنه. لطفآ از ارسال نظرات جالب و زیر سوال بردن ده ها سایت و مجله خودداری کنین !
========================
سایت IGN بعد از امتحان کردن نسخه بتای Killzone 2 مطلبی راجع به این بازی نوشته که در زیر میخونین :
Sony اون روز رو یادت میاد که سعی و تلاش زیادی کردی که یک تریلر CG رو به عنوان یک گیم پلی واقعی نمایش بدی ؟ خیلی زود دستت رو شد و همه فهمیدن که اون تریلر به هیچ وجه Real Time نیست. بعد از اون خواستی با حرفهایی مثل "بازی نهایی شبیه به تریلر CG خواهد بود" سر ما رو گرم کنی ! حالا زمانش رسیده که حرفهای اون روزت رو باور کنیم !
حالا نسخه بتای بازی در اختیار ماست و میتونیم خودمون اون رو امتحان کنیم. هر دکمه ای که توی این نسخه میزنیم واقعآ عمل میکنه !! وقتی آنالوگ رو تکون میدیم , دوربین هم تکون میخوره ! ولی چطوری ممکنه ؟! امکان نداره این چیزی که داریم بازی میکنیم واقعی باشه , هیچ بازی کنسولی ای نمیتونه به این خوبی ساخته بشه ! حتمآ شما از جادوی خاصی استفاده کردین !!!
غیر ممکنه. واقعآ غیر ممکنه ! Sony و Guerrilla Games چطوری موفق شدن بازی ای بسازن که تقریبآ با تریلر کذایی سال 2005 برابری میکنه ؟ اولین چیزی که به محض وارد شدن به نسخه بتا بهش توجه میکنین و بی اختیار تحسینش میکنین , جلوه های بصری عظیم این بازی هست.
درسته که Killzone 2 مثل خیلی از بازیهای این نسل از رنگهای تیره و خاکستری استفاده میکنه , ولی از نظر تکنیکی هیچ کدام از بازیهای اول شخصی که تا به حال بازی کرده ایم به پای این بازی نمیرسند. Texture های بازی دقیق و پر جزییات هستند و انیمیشن های بازی (چه انیمیشنهای اول شخص و چه سایر انیمیشنهای افراد موجود در نقشه) میتونن به استانداردی جدید برای بازیهای دیگه تبدیل بشن.

2ynj5lc.jpg


ولی گذشته از همه اینها جایی که Killzone 2 خودش رو خیلی جلو میندازه , دقت در جزییات هست. جزییاتی که از انیمیشنهای فوق العاده Reload کردن اسلحه گرفته تا دوده و کثیفی جلوی دوربین اسلحه شما رو میخکوب میکنند. این جور ویژگی ها باعث میشن علاوه بر اینکه حس واردن شدن در یک بازی علمی تخیلی رو داشته باشین , احساس غوطه ور شدن در یک میدان جنگ کلاسیک و پر از گرد و خاک هم به شما دست بده.
محیط های بازی هم از این نظر عقب نمونده و هر قسمت از 3 نقشه موجود در نسخه بتا در اینچ اینچ خود طوری طراحی شده که نشون دهنده دقت و تلاش بی وقفه تیم سازنده هست , چیزی که این روزها در کمتر بازی ای دیده میشه. تخریب پذیری محیط گرچه در بعضی جاها کمتر تحت تآثیر بازیکن قرار میگیره ولی در بعضی نقاط و ستونها با جلوه های Matrix مانند به زیبایی خرد و تکه تکه شده و اتمسفر نفس گیر بازی رو از قبل هم جالب تر میکنه و به شما تذکر میده که ممکنه یکی از همین تیرها به مغز شما اصابت بکنه !
IGN در ادامه هم به نقشه های بتا میپردازه و اینکه هر نقشه تفاوتهایی در نوع گیم پلی با بقیه نقشه ها داره و استراتژی خاصی میخواد و ... در مورد قابلیت بازی 32 نفره حرف میزنه و شباهتها و تفاوتهای بازی با Call Of Duty 4 میگه.
در آخر هم دوباره به بحث تکنیکی میرسه : خیلی عجیبه اگه کسی دست آوردها و موفقیتهای تکنیکی Killzone 2 رو انکار بکنه. هیچ Shooter آنلاینی وجود نداره که بتونه ادعای برتری بر Killzone 2 در این قسمت رو داشته باشه یا از نظر جو و اتمسفر با این بازی رقابت بکنه. کاملآ مشخصه که Sony هر کاری تونسته انجام داده تا زمینه برای نزدیک شدن کیفیت بازی به تریلر 2005 فراهم بشه و در این راه به Guerrilla Games کمک زیادی (چه از نظر زمانی چه از نظر هزینه) کرده. مطمئن هستیم که همه از Killzone 2 لذت خواهند برد و از گیم پلی و گرافیک اون خشنود خواهند بود. Haters be damned
 

Tidus

کاربر سایت
Apr 30, 2008
1,122
خدای من دیگه نمی تونم تحمل کنم
وقتی IGN اینقدر از بازی تعریف می کنه اونم از نسخه بتا
کاملا مشخصه که باید منتظر یک شاهکار باشیم
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
آقا من دیگه دارم تو هوا سیر میکنم یگی به من این بازی رو بده بعد این مطلب 1000000 برابر تشنه این بازی شدم نمیدونم چیجوری باید جلوی خودم رو بگیرم یه وقت دیدید دیگه پست ندادم بدونید دارم کامپیوترم رو میخورم :biggrin1:
 

KILLER13

کاربر سایت
Feb 10, 2008
60
البته اين قدرا هم بي ربط نبود. من از يه نظر ديگه بررسي كردم. "اگه مجبور باشي از بين اين 3 تا يكيو انتخاب كني و بخري كدوم رو انتخاب ميكني.؟؟؟ " از اين نظر بررسي كردم...
killzone 2 يكي از قشنگ ترين بازيايي بوده كه تريلرشونو ديدم.... بيشتر منظورم در مورد ign بود.

من نظر سایت PS3fanboy رو بیشتر از IGN قبول دارم دیگه شورشو دراورده.:laughing:
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
من نظر سایت PS3fanboy رو بیشتر از IGN قبول دارم دیگه شورشو دراورده.:laughing:

فکر کردی ps3fanboy چون اسمش اینه، معتبر نیست ؟ :)
جهت اطلاع رسانی ps3fanboy, xbox360fanboy و nintendowiifanboy همه زیر مجموعه سایت Joystiq حساب میشند و همشون اعتبار دارند
در مورد ign هم که :)....

پ.ن: دیگه همه هدف شما رو از این پست‌های قشنگ فهمیدن، بیش از این لازم نیست خودتون رو به زحمت بندازید... کی میخواید دست از این بچه بازیا بردارید خدا میدونه

پ.ن2: ببینم بازم میتونید با پست‌هاتون این تاپیک رو قفل کنید یا نه... به برنده یه دستگاه آفتابه برقی اهدا میگردد
 
آخرین ویرایش:

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,024
من که سه تا دمو رو از gamersyde گرفتم هر وقت این فیلم سینمایی رو میبینم روحم به پرواز در می یاد ign هم که اینجوری تعریف کنه دیگه با روان ادم بازی میشه:(:cheesygri
 

KILLER13

کاربر سایت
Feb 10, 2008
60
فکر کردی ps3fanboy چون اسمش اینه، معتبر نیست ؟ :)
ps3fanboy, xbox360fanboy و nintendowiifanboy همه زیر مجموعه سایت Joystiq حساب میشند و همشون اعتبار دارند
در مورد ign هم که :)....

پ.ن: دیگه همه هدف شما رو از این پست‌های قشنگ فهمیدن، بیش از این لازم نیست خودتون رو به زحمت بندازید.. .کی میخواید دست از این بچه بازیا بردارید خدا میدونه

پ.ن: ببینم بازم میتونید این تاپیک رو قفل کنید یا نه... به برنده یه دستگاه آفتابه برقی اهدا میگردد
این چنتا پیریویو از همین بازی برو بخون کی به جز آی جی ان اومده از اول نوشته اوف واه آووووووو عجب بازی ای ما کف و خون قاطی کردیم و مثل سی جیه و از این حرفا و جفگیات؟ اونوقت شما چه جوری به خودت اجازه میدی بیای بگی گیم اسپات فلانه و چنانه ولی به کسی این اجازرو نمیدی بیاد از سایتی که از کنسول مورد علاقت تعریف و به به بیجا میکنه بگه قبولش ندارم؟

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=297130&page=2چ

http://www.product-reviews.net/2008/11/14/graphics-review-killzone-2-multiplayer-beta/

http://www.gamepro.com/article/previews/207900/killzone-2-beta-impressions/
 

Naughty Kitty

کاربر سایت
Jul 27, 2006
1,423
این چنتا پیریویو از همین بازی برو بخون کی به جز آی جی ان اومده از اول نوشته اوف واه آووووووو عجب بازی ای ما کف و خون قاطی کردیم و مثل سی جیه و از این حرفا و جفگیات؟ اونوقت شما چه جوری به خودت اجازه میدی بیای بگی گیم اسپات فلانه و چنانه ولی به کسی این اجازرو نمیدی بیاد از سایتی که از کنسول مورد علاقت تعریف و به به بیجا میکنه بگه قبولش ندارم؟
نیت کردین دوباره تاپیک بسته شه؟

GameSpot هم که تو review ها و preview ها و Hands-on هاش غرض ورزی ـش برای همه عالم و آدم مبرهن ـه. Kane & Lynch ؟

--------

سایت های دیگه ای هم که شما لینک دادی نمیدونم منظورت کدوم تیکه هاشون بوده؛ هیچ جایی به موارد مورد علاقه شما اشاره نشده. Eurogamer "جلاد" هم ایراد خاصی نگرفته (از لینکی که گذاشتین؛ از Multiplayer ـش).

تلخه، اما سعی کنید که قبولش کنید...

پ.ن.: Haters be damned! Watch out.
 

snakemgs3

کاربر سایت
Oct 27, 2005
1,482
پ.ن2: ببینم بازم میتونید با پست‌هاتون این تاپیک رو قفل کنید یا نه... به برنده یه دستگاه آفتابه برقی اهدا میگردد

كسي نميخواد تاپيك قفل بشه (اگر كسي بخواد كه تاپيك قفل بشه كه من واقعا براش متاسفم)

نیت کردین دوباره تاپیک بسته شه؟

GameSpot هم که تو review ها و preview ها و Hands-on هاش غرض ورزی ـش برای همه عالم و آدم مبرهن ـه. Kane & Lynch ؟

--------

سایت های دیگه ای هم که شما لینک دادی نمیدونم منظورت کدوم تیکه هاشون بوده؛ هیچ جایی به موارد مورد علاقه شما اشاره نشده. Eurogamer "جلاد" هم ایراد خاصی نگرفته (از لینکی که گذاشتین؛ از Multiplayer ـش).

تلخه، اما سعی کنید که قبولش کنید...

پ.ن.: Haters be damned! Watch out.


بازي خيلي قشنگه ولي هيچ وقت نبايد فراموش كرد كه غرض ورزيو نبايد به اندازه اي كه نشون ميده جدي گرفت...
نميخوام بحث كش بياده و تاپيك رو قفل كنه (چون ربطي به اين تاپيك نداره)
بگذريم : : : چندتا ويديو جديد از بازي كه همين ديروز اومده تو آدرس زير هست

http://www.n4g.com/ps3/News-234636.aspx اميدوارم لذت ببريد.

كه لينك همه‍ي اين ويديو ها از اين قراره:
Bloody_Hallway

One_Good_Turn

The_Good_Fight

Team_Death

Fitting_End

Move_As_A_Team

كه ميتونيد به راحتي دانلود كنيد....!!!!!
و يه چيزه ديگه كه يادم رفت، از Dinosaur عزيز تشكر ميكنم به خاطر اين مطلبي كه زحمتشو كشيدن( اگر مسايل حاشيه اي رو كنار بزاريم واقعا قشنگ ترجمه شده بود )....
 
آخرین ویرایش:

dj_aligator

کاربر سایت
May 15, 2008
351
درسته که ign یه کم طرف ps هست :biggrin1:ولی باید گفت این بازی واقعا شاهکاره.
البته اگر به نوع اذبیات ign دقت کنید اغراق رو کاملا میشه دید ولی این اغراق نمیتونه از عظمت این بازی کم کنه:love:
یا حق
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,044
نام
نیما
درسته که ign یه کم طرف ps هست :biggrin1:ولی باید گفت این بازی واقعا شاهکاره.
البته اگر به نوع اذبیات ign دقت کنید اغراق رو کاملا میشه دید ولی این اغراق نمیتونه از عظمت این بازی کم کنه:love:
یا حق

شما یا هر کدوم از دوستان اگه این موضوع رو با دلیل و مدرک ثابت کردید اخطار شما پاک میشه ، همینجوری یه چیزی میگید ....
IGN هیچ وقت نه طرف PS بوده و نه Xbox ... ولی شماها چون دوست دارید همیشه راجع به PS و همه بازیهاش بد گفته بشه ، نمیتونید اینا رو هضم کنید .
به هر حال میتونی ثابت کنی و من از شما عذر خواهی کنم ....
 
آخرین ویرایش:

starx

کاربر سایت
Feb 9, 2008
407
آقا نیما شما اونوقت اگه کسی با دلیل و مدرک نتونه ثابت کنه که Gamespot و Eurogamer و videogamer و ... طرف 360 رو میگیره هم بهش اخطار میدین؟
چون اگه قرار به این باشه الان تو همین تاپیک آقای Kenji تو صفحه قبل گفته Gamespot با قصد و نیت مقاله نوشته.
خودتون قضاوت کنید و به حقانیت و عادل بودن گیم اسپات ایمان بیاورید :biggrin1:
------------------------------
نظر شخصی: یا نویسنده این مطلب خیلی خنگ بوده یا کسانی که این مطلب رو می‌خونن خنگ فرض کرده! اول که گفته هیچ تاثیر فیزیکی تو بازی نیست بعد هم که دیده اوضاع وخیمه و همه فهمیدن، متن رو عوض کرده و از چیز دیگه‌ای ایراد گرفته
 

dj_aligator

کاربر سایت
May 15, 2008
351
شما یا هر کدوم از دوستان اگه این موضوع رو با دلیل و مدرک ثابت کردید اخطار شما پاک میشه ، همینجوری یه چیزی میگید ....
IGN هیچ وقت نه طرف PS بوده و نه Xbox ... ولی شماها چون دوست دارید همیشه راجع به PS و همه بازیهاش بد گفته بشه ، نمیتونید اینا رو هضم کنید .
به هر حال میتونی ثابت کنی و من از شما عذر خواهی کنم ....
دوست من نیازی به عذزخواهی نیست.شما نسخه ی بتاشو بازی کن متوجه میشی.
یا حق
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
آقا نیما شما اونوقت اگه کسی با دلیل و مدرک نتونه ثابت کنه که Gamespot و Eurogamer و videogamer و ... طرف 360 رو میگیره هم بهش اخطار میدین؟
چون اگه قرار به این باشه الان تو همین تاپیک آقای Kenji تو صفحه قبل گفته Gamespot با قصد و نیت مقاله نوشته.
شما قشنگ یه نگاه به اون پست بنداز بعد هیجان زده شو :)
من هر چیزی که گفتم دلیل و مدرکت کافی براش آوردم... این که شما نمیتونی درک کنی به من ربطی نداره
توی اون پست هم نوشتم خودتون قضاوت کنید توی قسمت جداگونه هم نظر شخصیم رو نوشتم
دیگه برای من روضه نخونید

دوست من نیازی به عذزخواهی نیست.شما نسخه ی بتاشو بازی کن متوجه میشی.
یا حق
به به :) شما حتما بازی کردید و بازی خیلی مزخرف بوده و تمامی سایت های معتبر کشک تشریف دارند
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر