پیش نمایش Assassin's Creed از بازی سنتر

نظر شما در مورد این پیش نمایش که به صورت گروهی آماده شده


  • مجموع رای دهنده‌ها
    23
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
logo.gif

کار مشترکي از BlackcatS-DJ_MJ-rezaigi2004
اين پيش نمايش به طور اختصاصي براي بازي سنتر نوشته و تهيه شده است و تمامي امتياز هاي اين پيش نمايش مربوط به بازي سنتر ميباشد هر گونه کپي برداري از مطالب در هر صورت غیر مجاز ميباشد.

Copyright ©2007 - 2008 BaziCenter.com, All Rights Reserved

4z0atth.jpg

مقدمه​

دوباره سازندگان بازي POP گرد هم آمدند تا شاهکاري ديگر از سري بازي هاي حماسي را خلق کنند.بازي Assassin's Creed يکي از بازي هاي بزرگ تاريخ بازي هاي کامپيوتري و بزرگترين و پر خرج ترين بازي Ubi Soft به شمار ميرود که توسط استديو Ubi Soft Montreal در حال تهيه ميباشد.
شما در نقش Altair به بازي خواهيد پرداخت.يک فدايي و جنگجو که قدرت زيادي در شمشير زني دارد و مسلح و اماده همراه با تيرکمان و اسب خود براي مبارزه اماده است.

داستان​

بازي در سال ۱۹۱۱ میلادی (زمان رخ دادن سومين جنگ هاي صليبي بين مسلمانان و مسيحيان) و در منطقه اي بين امپراطوري Lionheart-King Richard(ريچارد شيردل) و ديوارهاي اورشليم رخ مي دهد. Assassin در معناي لغوي به معناي آدمکش است اما نام بازي از معناي آدم کش گرفته نشده است ، بازي روايت گروه هشاشيون است ، هشاشيون نام گروهي از مسلمانان شجاع که مي خواهند با به قتل رساندن سران اصلي جنگ به اين جنگ پايان دهند ، خصوصيت بارز افراد اين گروه اين است که براي اثبات وفاداري خود يک انگشتشان را قطع کرده و به جاي آن خنجري قرار مي دهند که بسيار کار آمد است. در حال حاضر سينان(Sinan) فرمانده اصلي اين گروه است و قصد دارد با کشتن نه فرد که عامل اصلي ايجاد اين جنگ خونين هستند به جنگ پايان دهد و دنيا را در صلح و صفا ببيند ، براي اين کار او الطير( معناي فارسي: شاهين پرنده) را مامور مي کند الطير نيز که به دنبال کسب شهرت است اين ماموريت مهم را قبول مي کند البته ديگران اعضاي اين گروه نيز در اين راه الطير را همکاري مي کنند. البته Jaye Ramond در مصاحبه خود اعلام کرده است که اين گروه تنها نام قاتلين مسلمان را به دوش مي کشند و داراي عقايد خاص خود هستند.

گرافيک​

بازي هايي که توسط Ubi Soft عرضه ميشوند معمولا از گرافيک و جلوه هاي بصري بالايي بهره مند هستند و در کمتر بازي شاهد گرافيک پايين هستيم.
بازي Assassin's Creed يکي از نوع آورترين بازي هاي نسل بعد ميباشد به طوري که طبق وعده سازنده بازي همه چيز متفاوت و واقعي ميباشد.بازي از نظر گرافيکي يک شاهکار به تمام عيار است.
دقت در طراحي و جزئيات بازي شما را مبهوت ميکند حتي براي طراحي يک ساختمان مدت ها وقت صرف شده تا نسبت به ساختمان هاي ديگر تفاوت و جود داشته باشد و شما با طي کردن مرحله هيچ شباهتي را احساس نکنيد و پي در پي تازگي و تنوع را احساس کنيد و ببينيد.
در کل ميتوان گفت طراحي هاي بازي بسيار دقيق مي باشند و جاي هيچ انتقادي ندارد .
يکي از وسيع ترين بازي از نظر مناطق بازي آبليون ميباشد اما شما در Assassin's Creed چيزي فراتر از آن را خواهيد ديد به طوري که طراحي شهر ها و باديه هاي بازي بسيار دقيق و وسيع ميباشد که با حرکت در هر منطقه شما محدوديتي نداريد و شما يا يک بار به پايان رساندن بازي نمي توانيد تمام قسمت هاي شهر و جلوه هاي گرافيک بازي را ببينيد.
هر کدام از شخصيت هاي بازي چهره ي مخصوص به خود را دارند و بسيار کم پيش مي آيد که شما يک چهره را دوبار در بازي ببينيد اين حالت در بازي هاي نسل بعد به واقع رعايت ميشود.
به لطف فيزيک و گرافيک عالي بازي حجم پذيري بازي فوق العاده شده است شما در هنگام راه رفتن وزن کاراکتر ار احساس مي کند.
نور پردازي بازي به طرز فوق العاده اي خيره کننده ميباشد مخصوصا نور خورشيد و تاثير آن بر اشيا در هر حالت هر جسمي نسبت به تابش نور خورشيد و قانون فيزيک تغيير ميکند و هر جسم و ساختمان و.... سايه نسبت به حجم جسم و درجه تابش خورشيد دارد.
همچنين در عكسهايي كه منتشر شد فهميديم كه مثل بازي Riddick سايهAltair نيز جلويش نقش مي بندد و با حركت كاراكتر سايه او نيز تغيير خواهد كرد و همه اينها نويد يك نورپردازي قوي را مي دهند.

XBW52.feat_creed.box2_1--screenshot_large.jpg


ديوارهاي بلند مانع عبور نور خورشيد به داخل کوچه مي شوند و شما از کوچه ي تاريکي عبور مي کنيد و با رسيدن به ميدان شهر و محدوده اي باز نور خورشيد به شدت بر زمين مي تابد .
نکته جالب ديگر در گرافيک بازي نوع پوشش مردم شهرها است که نشان گر آداب و رسوم عربها در گذشته است . نوع پوشش از پارچه و کتان هاي قديمي ميباشد که شما با حرکت باد به واقع تکان خوردن آن ها را لمس ميکنيد و ثابت و خشک نيستند.
متريالها و تکستچرهاي به کار رفته در بازي هم جاي تحسين دارند طوري که جلوه ي قرون وسطي و جنگ هاي صليبي را به زيباي به تصوير کشيده اند.
طراحي کاراکترهاي بي شماري در بازي وجود دارد براي مثال اجناس فروشنده هاي شهر هرکدام با شکل و شمايل خاصي طراحي شده اند و ديگر مثل بعضي از بازيها يک سري کاراکتر شبيه به هم کنار هم قرار ندارند بلکه به ريز ترين نکات در بازي اشاره شده و از تکرار کاراکترها در بازي به شدت خوداري شده است . فضاي وهم آلود و گرم شهرهاي بازي زيباي خاصي را دارد که شما را به دنياي ديگري مي برد دنياي که شما در آن با فرهنگ و عقايد و جنگهاي آن زمان آشنا مي سازد .
افکت هاي ضربه شمشير و چاقو جاي تحسين دارد به طوري که اصابت هر ضربه به هر نقطه از بدن باعث بروز خونريزي و پارگي ميشود!
يکي ديگر از نکات قوت بازي ناپديد نشدن اجساد در بازي است ! در اکثر بازيها حتي بازيهاي جديد گيمرها از اين موضوع رنج مي برند که اشخاص در صورت مردن سريع ناپديد مي شوند که بازي را غير طبيعي ميکند.اما در Assassin's Creed اين قانون وجود ندارد و حتي ساعت ها بعد از قتل جسد بر روي زمين ميباشد.

هوش مصنوعي​

مطمئنا يکي از جذاب ترين قسمت هاي Assassin,s Creed قسمت هوش مصنوعي خواهد بود.در اين قسمت روزنه هايي از هوش مصنوعي نسل آينده را مي توان ديد که به طريق مختلف مي تواند بر روي Gamplay بازي تاثير بگذارد.در نمايشگاه X06 براي اولين بار از Gameplay بازي پرده برداري شد و هوش مصنوعي،يکي از عواملي بود که باعث شد اين بازي يک نمايش بسيار خوب در اين نمايشگاه داشته باشد.
تقريبا تيم طراحي به ريزترين نکات هوش مصنوعي توجه کرده و به خوبي توانسته اصل"عمل و عکس العمل" را در بازي پياده کند ولي با اين تلاش باز هم در بعضي مواقع شخصيت هاي غير قابل بازي (NPC) حرکاتي غير عادي از خود نشان مي دهند که با توجه به زمان باقي مانده تا زمان انتشار مي توان انتظار داشت که اين مشکلات نيز مرتفع شوند.
همانطور که گفته شد در قسمت هوش مصنوعي اصل"عمل و عکس العمل" به خوبي شبيه سازي شده است و دليل حضور هوش مصنوعي در بازي ها پياده سازي همين اصل هست ولي بار ها و بار ها ديده شده است که از اين قسمت به سادگي گذر شده و توجه چنداني به آن نشده است.در Assassin,s Creed مردم شهر تمام وقت به رفتار Altair توجه مي کنند و او را زير نظر دارند.از حرکات غير منتظره Altair مي ترسند و با حضور او در مجمع خود نگران مي شوند.مثلا در صحنه اي که Altair با اسب به شهر وارد مي شود مردم از ترس بر خورد نکردن با اسب خود را عقب مي کشند و با پياده شدن Altair از اسب به راه خود ادامه مي دهند.
مردم در حالي که Altair در ميان آنها حضور دارد تا وقتي که حرکتي مشکوکي از او سر نزند به زندگي عادي خود ادامه مي دهند.در صحنه اي که Altair از ميان مردم در بازار شهر عبور مي کند مردم هيچ عکس العملي نسبت به او ندارند.امّا وقتي يکي از مردم با ضربه Altair به زمين مي خورد،ديگران از او دوري مي کنند و به صورتي خصمانه به او نگاه مي کنند.
يکي از مهمترين مشکلات هوش مصنوعي بازي در اين قسمت به وضوح ديده مي شود اين است که مردمي که از Altair دوري مي کنند تا جايي که مي توانند سر خود را به طرف Altair بر ميگردانند و به اون نگاه مي کنند که در پاره اي از مواقع بسيار غير واقعي جلوه مي کند و قدرت هوش مصنوعي اين بازي را زير سوال مي برد.
وقتي که Altair مي دَود مردمي که در سر راه او قرار دارند سعي مي کنند که بايستند و خود را از سر راه او دور کنند تا صدمه اي نبينند و کساني هم که در گوشه کنار کوچه حضور دارند حرکات او را زير نظر مي گيرند.وقتي Altair از ساختماني بالا مي رود، مردم کوچه و خيابان ها با ديدن او تعجب مي کنند و او را با دست به يکديگر نشان مي دهند و صبر مي کنند تا عاقبت کار را تماشا کنند.
شايد در بعضي مواقع مردم به او مشکوک شوند و مراتب را به ماموران محافظ شهر گزارش دهند و آن وقت است که بايد خودتان را براي رويارويي با ماموران حفاظتي شهر آماده کنيد.

XBW52.feat_creed.anno1--screenshot_large.jpg


Altair نمي تواند مثل Sam Fisher در سايه ها مخفي شود و در موقعيت مناسب به هدف خود برسد.او بايد با استفاده از عوامل محيطي به هدف خود نزديک شود.شايد بهترين راه براي رسيدن به هدف مخفي شدن در ميان مردم باشد.اما به دليل بالا بودن هوش مصنوعي ماموران حفاظتي،اگر او بخواهد در قالب پنهان شدن در ميان مردم و رسيدن به هدف خود عمل کند خيلي زود شناسايي مي شود.پس بايد بهترين گروه مردم که از لحاظ ظاهري شباهت زيادي به Altair دارند انتخاب شوند که از اين ميان کشيش هاي کليسا به دليل پوشيدن لباس سفيد ظاهري شبيه به او دارند و به راحتي در قالب کشيش هاي کليسا مي توان به هدف خود نزديک شد و به عبارتي هوش مصنوعي بازي را به اشتباه انداخت.
زيبا ترين صحنه بعد از کشتن مقتول در ميدان اصلي شهر "عکس العمل"مردم نسبت به حادثه است.به نظر شما عکس العل عادي نسبت به مسئله چيست؟بهترين گزينه در اين مواقع در غريزه انسان"فرار"است که مردم به خوبي اين غريزه را به مرحله اجرا در مي آورند. آنها با تمام توان مي دَوند تا خود را از Altair دور کنند تا خود را از مرگ احتمالي نجات دهند.بعضي از مردم نيز خود را بر سر راه Altair قرار مي دهند تا شايد بتوانند او را دستگير کنند و از حکومت براي دستگيري او پاداش دريافت کنند.
بهترين راه فرار براي Altair خروج از دروازه شهر است ولي باز ماموران حفاظتي در مقابل عمل Altair يک عکس العمل خوب نشان مي دهند و دروازه را ميبندند و او را محاصره ميکنند.حال وقت مبازه است.
همانطور که ملاحظه مي فرماييد مردم و ماموران محافظتي بهترين عکس العمل را در مقابل عمل Gamer نشان مي دهند و شايد در يک محيط با شرايط مختلف، تصميمات مختلفي را اتخاذ کنند.در مجموع يکي از نقاط قوت Assassin,s Creed هوش مصنوعي فوق العاده عالي آن است که نويد يک بازي بسيار منطقي را مي دهد که نميتوان به راحتي در محيط آن ريسک کرد.گرچه در هوش مصنوعي بازي نکاتي منفي ديده مي شود ولي مي توان منتظر ماند تا چند ماهي که به انتشار بازي مانده است نقيصه هاي هوش مصنوعي برطرف شود و اين قسمت بازي به يکي از رويايي ترين هوش مصنوعي هاي استفاده شده در بازي ها تبديل شود.
تا به حال مشخص شده است که در هوش مصنوعي Assassin,s Creed بر روي X360 از حالت خاصي استفاده مي شود که در نهايت نتيجه هوش مصنوعي تمامي Platform يعني PS3,PC,X360 يکي است.در”UbiDay” نيز مشخص شد که Engine بازي مي تواند به صورت هم زمان 150 نفر با هوش مصنوعي هاي مختلف کنترل کند.که اين خبر خوبي براي قسمت هوش مصنوعي بازي باشد.


XBW52.feat_creed.gen6--screenshot_large.jpg


فيزيک​

مانند ديگر قسمت هاي بازي،به سختي مي توان از اين اين قسمت اشکال گرفت،ولي هنوز اطلاعات خاصي از فيزيک بازي منتشر نشده است. در اين قسمت، آن چيز هايي را که ما در تريلر ها ديده ايم و در خبر ها خوانده ايم را براي شما تشريح مي کنيم.
جالبترين قسمت فيزيک بازي را مي توان به برخورد هاي فيزيکي که ميان Altair و مردم انجام مي شود نسبت داد.برخوردها بسيار طبيعي طراحي شده است و شدت برخورد ها در صحنه هاي مختلف فرق ميکند.Altair وقتي از ميان عده اي از مردم عبور مي کند دست خود را بر روي شانه مردم مي گذارد تا راه را براي خود باز کند.او مي تواند مردم را با دست طرفين پرتاب کند و راه را براي خود باز کند يا دشمنان را از سر را بردارد.يک از نکات جالب در نمايش بازي در نمايشگاه X06 صحنه اي بود که Altair شخصي را به طرف يک دخمه که براي فروش مواد غدايي بود پرتاب کرد.در عين تعجب آن شخص به زمين نخورد بلکه به شدت به ستون آن مغازه برخورد کرد و سپس به زمين افتاد.
Altair ميتواند اشياء چوپي مانند ستون ها را با استفاده از ضربه شمشير تخريب کند و راه را براي تعقيب کنندگان ببندد.يکي ديگر از بهترين قسمت هاي فيزيک بازي نحوه برخورد شمشير ها و عکس العمل بدن هاي شخصيت ها نسبت به ضربه است.هر کسي که قدرت ضربه اش بيشتر باشد مي تواند با استفاده از اين قدرت تعادل دشمن را به هم بزند و در موقعيت مناسب ضربه دوم را وارد کند.حتي اين به هم ريختن تعادل مي تواند باعث سقوط شخصيت ها از روي ساختمان ها به روي زمين شود.
همانطور که اشاره شد اطلاعات چندان زيادي از فيزيک بازي در دسترس نيست ولي به محض مشخص شدن اطلاعات بيشتري از فيزيک بازي آن را به اطلاع شما خواهيم رساند.تمام چيزي که قبل از E3 مي توانيم براي شما بگوييم اين است که قرار است بازي از فيزيک عالي بهره ببرد که نمونه هايي از اين فيزيک عالي را در سطر هاي بالا توضيح داده ايم.

4ouf1nb.jpg


شخصيت پردازي( طراحي شخصيت و خصوصيات الطير)​

شخصيت پردازي يا به عبارت ديگر طراحي شخصيت در بازي Assassin's Cread در نقطه اوج خود قرار دارد به طوري که هنگامي که در شهر قدم مي زنيد همه ي مردم داراي صورت هاي خاص خود هستند. الطير مي تواند يک انسان کاملا وحشي باشد و به تمام مردم شهر حمله کرده و آن ها بکشد زير بازي Open-World نيز هست ، اما اين کار غلط ترين کار ممکن به حساب مي آيد زيرا مردم مي توانند پشتوانه الطير باشند و اگر او آن ها را بکشد مردم نه تنها از او حمايت نمي کنند بلکه مکان او را نيز به مامورين لو مي دهند. الطير داراي توانايي هاي بسيار بالايي است او از ديوارها بالا رفته ، از روي سقف ها به سقف ديگر مي پرد ، خود را بين مردم مخفي مي کند، اسب براند و ... . فاصله بين دمشق و اورشليم چيزي در حدود 130 مايل(203 کيلومتر) است و از آن جايي که بازي داراي سيستم شب و روز ديناميک است الطير مي تواند چه در تاريکي شب و چه در روز و زير آفتاب سوزان اين مسافت طولاني را با پاي پياده و يا اسب بپيمايد. نماي ظاهري الطير بگونه اي است که هيچ وقت به طور کامل صورت او ديده نمي شود زيرا غالبا کلاه خود را بر روي صورتش انداخته تا شناسايي نشود او از اين روش براي مخفي نگه داشتن خود به نحوه احسنت استفاده مي کند به طوري که در يکي از تريلرها مشاهده مي شود ماموران دنبال الطير کرده اند و او سر خود را پايين انداخته و بين کشيشان کليسا خود را مخفي مي کند. خنجر الطير نيز سلاح اصلي اوست که به کمک آن هر کسي را که بخواهد مي کشد البته حرف هاي نيز در مورد سيستم جلو و عقب بردن زمان در بازي شنيده مي شود که اطلاعاتي از آن در دست نيست.


صداگذاري​

معمولا در بازي هايي که بر هر نحوي تمي از بازي هاي مخفي کاري دارند صدا آيتم بسيار مهم و حياتي است و بازي بايد از بهترين سيستم صداگذاري بهره مند باشد ، خوشبختانه Assassin's Cread در اين زمينه نيز بسيار عالي عمل کرده و از سيستم Dolby Digital 5.1 استفاده مي کند و اين نويد يک صداگذاري عالي براي بازي را مي دهد. موسيقي بازي نيز کاملا حال هواي قرن 12 و قرون وسطا را مي دهد و حس بازي در نقش يک قاتل مخفي را به شما القا مي کند.
تمامي بخش هاي صدا گذاري بازي تک تک رکورد شده اند از موسیقی متن گرفته تا شکستن شيشه هاي مختلف...
در اين بازي شاهد وجود بسياري اسب هستيم که براي برداشت صدا از اسب واقعي در تکسچر هاي مختلف صدابرداري شده و در بازي عينا بدون اضافه کردن افکت بارگذاري شده است.
اين نمونه بسيار کوچکي از قدرت صداگذاري بازي ميباشد.

XBW52.feat_creed.anno2--screenshot_large.jpg



کلام آخر​

Assassin's Cread تاکنون در هر نمايشگاه و محفلي ظاهر شده است موفق به کسب عنوان "بهترين" شده است و به طور حتم نيز اين بازي با پتانسيل بسيار بالايي که دارد جزو يکي از بهترين بازي هاي سال 2007 ميلادي و 1386 هجري شمسي خواهد شد ،اين بازي در ابتدا قرار بود برای سپتامبر ریلیز شود اما در خبر جدید از طرف Ubi Soft برای ماه نوامبر (آبان) براي Xbox360 ، Playstation3 و PC منتشر خواهد شد و بلافاصله پس از انتشار آن نيز شاهد نقد و بررسي اين بازي در سايت بازي سنتر خواهيد بود.

آخرین تریلیر بازی مربوط به Ubidays 07
دانلود با حجم 13 مگابایت
 
آخرین ویرایش:

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
من کوچیک همه بچه های بازی سنتر هستم :love: امیدوارم خوب شده باشه
 

54M113

کاربر سایت
Dec 28, 2006
4,435
نام
علی
رضا جان خوبه اما عنوان تاپیک رو اشتباه نوشتی به جای creed نوشتی cread
 

GodFather

کاربر سایت
Jun 29, 2006
2,052
نام
امیرحسین
بازي در سال ۱۹۱۱ میلادی


میگم تو نوشتنش کم سوتی ندادی ها
 

ONLY_SONY_PS3

کاربر سایت
Apr 14, 2007
695
من کوچیک همه بچه های بازی سنتر هستم :love: امیدوارم خوب شده باشه
اقا دستتون درنکنه خیلی ردیف بود:love: . { میگم این الطیر از نزدیک شبیه هیچکس میمونه ها:)
راستی این بازی قرار روی 360 ساخته بشه بعدش پورتش کنن رو پی اس 3 ؟؟؟حقیقت داره:mad:
 

Nothing

کاربر سایت
Jan 27, 2007
982
نام
mohammad140 سابق !
عالي بود.
فقط من موندم اين چه ربطي به اخبار بازي ها داره :confused:
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
بازي در سال ۱۹۱۱ میلادی


میگم تو نوشتنش کم سوتی ندادی ها
این پیش نمایش میره صفحه اصلی و تمام مشکلاتش اونجا برطرف میشه ;)
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
سوتی؟ کجا مشکل داره با دلیل و منبع توضیح بدید؟
تاریخ اشتباه؟منبع درستش؟
ممنون

گمان کنم منظورش اینجا باشه .... :arrowd:

"بازي در سال ۱۹۱۱ میلادی (زمان رخ دادن سومين جنگ هاي صليبي بين مسلمانان و مسيحيان) و در منطقه اي بين امپراطوري Lionheart-King Richard(ريچارد شيردل) و ديوارهاي اورشليم رخ مي دهد."

تاریخ درستش 1191 میلادیه (احتمالا اشتباه تایپی بوده;))

بابت پیش نمایش هم ممنون ... به محض اینکه وقت کردم میخونمش :cheesygri

راستی این بازی قرار روی 360 ساخته بشه بعدش پورتش کنن رو پی اس 3 ؟؟؟حقیقت داره

تا اونجایی که من یادم میاد این بازی در ابتدا قرار بود برای PS3 انحصاری باشه یعنی قرار بود فقط برای PS3 ساخته بشه که اینطور نشد ... پس اینچیزی که میگی حقیقت نداره ..

اما در جایی از Producer بازی Jade Raymond سئوال شده بود که چه تفاوتی بین دو نسخه ی Xbox 360 و PS3 در این بازی شاهد خواهیم بود که اینطور جواب داده بود :

"تفاوت چندانی اصلا نباید باشه و ما در هر دو از دارایی های یکسانی استفاده کرده ایم و موتور نیز در هر دو دارای قابلیت های یکسانیست اما در حال حاضر در نسخه ی PS3 شما ممکن است تفاوت های جزیی در بعضی از بافت های (textures) بازی ببینید و در Xbox 360 نیز در حال حاضر کمی نرخ فریم نرم تر و هموار تر هست و ممکن است بازی با مقدار بیشتری فریم در ثانیه اجرا شود ... "

With PlayStation 3, currently, you can see maybe a slight difference in some of the textures. With Xbox 360 right now you may see a little bit smoother framerate, maybe a couple more frames per second right now

اما در ادامه اضافه کرده که این تفاوت ها ناچیر هستند و اگر شما بنشینید و آن دو را در کنار هم ببینید هیچ تفاوتی مشاهده نخواهید کرد. هدف ما اینست که بر روی هر دوی آن ها (Xbox 360 و PS3 ) تجربه ی یکسانی به ارمغان آوریم.
 
آخرین ویرایش:

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
گمان کنم منظورش اینجا باشه .... :arrowd:

"بازي در سال ۱۹۱۱ میلادی (زمان رخ دادن سومين جنگ هاي صليبي بين مسلمانان و مسيحيان) و در منطقه اي بين امپراطوري Lionheart-King Richard(ريچارد شيردل) و ديوارهاي اورشليم رخ مي دهد.
ها الان 2زاریم افتاد :biggrin1:
 

XENOS

کاربر سایت
Oct 22, 2005
426
به عنوان يك پيش نمايش يا preview از بازي خيلي خوب بود
من اطلاعات خيلي كمي از اين بازي داشتم و با اين گفته ها بايد منتظر يك عنوان پر سرو صدا از Ubisoft باشيم
 

rezaigi2004

کاربر سایت
Dec 2, 2006
3,022
نام
رضا محمودی
دستت 3 تاتون درد نکنه خیلی عالی بود
رضا جان خوب
اقا دستتون درنکنه خیلی ردیف بود
عالي بود.
بابت پیش نمایش هم ممنون ...
به عنوان يك پيش نمايش يا preview از بازي خيلي خوب بود

بچه ها همتون لطف دارید ممنون جا داره دوباره از احمد و جواد تشکر کنم به خاطر این همکاری چون این پیش نمایش یک کار گروهی بود و خوشحالم که مورد قبول همه واقع شده باز هم ممنون:love:
 

Reza Modanloo

کاربر سایت
Mar 25, 2007
1,231
نام
Reza
سلام
پيش نمايش که خوب بود
شما هم نقل و قول از سازندگان معمولا ميکنيد اما همش تعريف از بازيه
در واقع يکی ندونه بياد و اينارو بخونه فکر ميکنه الان يه فوق بازی داره خلق ميشه
البته در اين شکی نيس که assains creed عاليه و تو ليست انتظار خودم هم هست
اما همون قضيه که بقالی نميگه ماستش ترشست
 

Skychaser

The Betrayer
مدیر انجمن
Apr 15, 2006
5,269
نام
جواد محسنی
شما هم نقل و قول از سازندگان معمولا ميکنيد اما همش تعريف از بازيه
در واقع يکی ندونه بياد و اينارو بخونه فکر ميکنه الان يه فوق بازی داره خلق ميشه
البته در اين شکی نيس که assains creed عاليه و تو ليست انتظار خودم هم هست
اما همون قضيه که بقالی نميگه ماستش ترشست
من تو قسمت هایی که نوشتم سعی کردم اشکالات بازی رو هم بگم ;) فکر میکنم رضا و احمد هم همین کار رو کردن ;)
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر