از بازگشت الن ویک تا بسته الحاقی جدید DOOM Eternal

اخبار هفتگی بازی‌ها | 18 مردادماه 1399

برای مشاهده خبر هفتگی بازی ها در یوتوب کلیک کنید

بسته الحاقی بازی DOOM Eternal معرفی شد

شرکت بتسدا و ادسافتور بسته‌ی الحاقی The Ancient Gods را برای بازی DOOM Eternal معرفی کردند. این بسته‌ی الحاقی به دو بخش تقسیم خواهد شد. بسته‌ی الحاقی The Ancient Gods در 6 شهریور ماه (27 آگوست) در شب افتتاحیه رویداد گیمزکام 2020 برای اولین بار نمایش داده خواهد شد. به نظر می‌رسد  این بسته هم در زمین و هم در Urdak سرزمین makers رخ می‌دهد. همچنین داستان بعد از وقایع کمپین بازی اصلی روی می‌دهد و سفر دوم‌گای را به اورداک دنبال می‌کند.

 

راکستدی ساخت بازی Suicide Squad را تأیید کرد

استودیو Rocksteady پس از مدتی طولانی بالاخره قصد دارد تا از عنوان جدید خود رونمایی کند و این بازی چیزی نیست جز Suicide Squad.

چندی پیش شایعات گوناگونی از عنوان در دست ساخت Rocksteady به‌گوش می‌رسید. یکی از قوی‌ترین شایعات این بود که راکستدی در حال کار بر روی بازی Suicide Squad است. حال با اعلام رسمی این استودیو، مشخص شده  بازی مذکور در جریان رویداد DC Fandom که در تاریخ 22 آگوست برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود.

راکستدی این خبر را با انتشار پوستری از شخصیت سوپرمن که در آن سر او هدف‌گذاری شده، تأیید کرد. در توئیت منتشر شده می‌خوانیم: “هدف تعیین شد – 22 آگوست.” طبق گزارش یورو گیمرز، دامین ثبت شده SuicideSquadKillTheJusticeLeague.com می‌تواند به عنوان بازی اشاره داشته‌باشد.

یورو گیمرز همچنین مدعی شد که معرفی بازی مختصر و کوتاه خواهد بود.

 

نسخه‌ی Anniversary Edition بازی Braid معرفی شد

عنوان اصلی بازی Braid که در سال 2008 برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شده بود هنوز یکی از تاثیرگذارترین بازی‌ها در سال‌های اخیر به شمار می‌آید و همچنین برای راه‌اندازی چرخ توسعه ساخت بازی‌های مستقل مورد تحسین قرار گرفته. حالا بعد از 12 سال این بازی به همراه یک بسته‌ی الحاقی ، گرافیک‌های نقاشی شده با دست، انیمیشن بهتر و خصوصیات جدید دیگر از نو ساخته خواهد شد.

بازی Braid: Anniversary Edition در رویداد PlayStation‘s State Of Play به نمایش درآمد و دیوید هلمن هنرمند و طراح بازی اصلی نقاشی دوباره‌ی صحنه‌های بازی را انجام خواهد در حالیکه انیمیشن‌های جدید، بازی را روان‌تر و تاثیرگذارتر خواهند کرد. صداگذاری بازی بهبود خواهد یافت و غنی‌تر و دقیق‌تر خواهد شد و شما این امکان را خواهید داشت که بین نسخه‌ی جدید و اصلی بازی جا‌به‌جا شوید.

بازی Braid: Anniversary Edition در اوایل سال 2021 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کنسول نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

 

بازگشت آلن ویک در آخرین بسته الحاقی بازی Control

تاریخ انتشار دومین و آخرین بسته الحاقی بازی Control به نام AWE در طی رویداد PlayStation‘s State Of Play اعلام شد و 27 آگوست برای دانلود در دسترس خواهد بود. تریلر بازی با نمایی از یک راهرو متروک شروع می‌شود، صدای ماشین تایپ و صدای آشنای نویسنده‌ای که به ما هشدار می‌دهد:

هرکاری که میکنی، فقط در زیر نور بمان

در  بسته‌ی الحاقی Altered World Events شخصیت اصلی بازی جسی بار دیگر برمی‌گردد تا اداره‌ی فدرال کنترل را بعد از حوادث بازی اصلی کاوش کند، بخش متروکه‌ی تحقیقات را از موجوداتی که در آن سکنی گزیده‌اند باز پس‌گیرد و در مورد وقایع تغییر یافته‌ی جهان تحقیق کند. یکی از این وقایع مربوط به شهر برایت فالز است جایی که جسی به ناپدید شدن یک نویسنده به نام آلن ویک پی‌ می‌برد. بازگشت آلن ویک و تقاطع داستانی این دو دنیا محتوای داستانی جدیدی با ماموریت‌های جانبی و سلاح‌های بیشتر را در آخرین بسته الحاقی به بازیکنان ارائه خواهد کرد.

بسته الحاقی کنترل در روز پنجشنبه 6 شهریورماه  (27 آگوست) برای رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه Epic و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

 

فروش بازی GTA V به 135 میلیون نسخه رسید | بازی Borderlands 3 ده میلیونی شد

طبق اعلام شرکت Take-Two، فروش بازی GTA V به رقم خیره‌کننده 135 میلیون رسیده‌است.

به گفته مدیر عامل تیک-تو یعنی آقای Strauss Zelnick، رایگان شدن GTA V بر روی فروشگاه اپیک گیمز در این موضوع بی تاثیر نبوده و به‌نظر می‌رسد ناشر بازی در یکی از اهداف مهم خود یعنی “بالا بردن تعداد مخاطبان” موفق بوده‌است.

در ادامه اعلام شد که دیگر ساخته راکستار یعنی بازی Red Dead Redemption 2 نیز موفق شده تا 32 میلیون نسخه بفروشد. از طرف دیگر، فروش بازی NBA 2K20 به 14 میلیون نسخه رسیده و طبق اطلاعات رسمی، درصد مشتریانی که این عنوان سالانه را پشت سر هم تهیه می‌کنند، در سال 2020 به 126% افزایش پیدا کرده‌است.

 

خروج از نسخه موبایل