ارتباط نروژی | داستان ساخت I.G.I | فصل 5 قسمت 3

اگر از گیمرهای ایرانی درباره بهترین شوترهایی که تاکنون تجربه کرده‌اند، سوال کنید؛ احتمالا برای بارها با نام Project I.G.I مواجه می‌شوید. بازی‌ای که در قسمت سوم از فصل پنجم بازی‌کست به سراغ آن رفته‌ایم. در این قسمت از پادکست نگاهی داشته‌ایم به پرونده ساخت دو قسمت ابتدایی مجموعه Project I.G.I و البته آینده این بازی‌ ویدئویی که قرار است در قالب I.G.I. Origins ادامه پیدا کند.

برای مشاهده بازی‌کست در یوتوب کلیک کنید

بزرگ‌ترین سوالی که سعی کرده‌ایم پاسخی برای آن پیدا کنیم این است که چرا Project I.G.I در ایران محبوبیت بسیاری دارد و چه دلیلی باعث شده تا بازی ویدئویی که از دید کیفیت در در بالاترین سطح ممکن قرار ندارد، این چنین طرفداران سرسختی را در اختیار دارد. سوالی که البته شما هم می‌توانید به آن پاسخ داده و ما را در جریان خاطراتی که از برخورد با این بازی داشته‌اید، قرار دهید.
در این قسمت زمان زیادی را به اخبار روز اختصاص نداده‌ایم و عمده صحبت‌های مطرح شده را به Project I.G.I اختصاص داده‌ایم که اطلاعات چندانی از آن در فضای اینترنت وجود ندارد و شاید جالب باشد بدانید که چه حواشی در جریان ساخت آن به وجود آمده و نهایتا سازندگانش دچار چه سرنوشتی شده‌اند.

موزیک‌های مورد استفاده در قسمت سوم فصل پنجم بازی‌کست:

Donbor – Brume
Gorillaz – Stylo
Enclave – Volkor X

خروج از نسخه موبایل