ایکس باکس علیه ایکس باکس | فصل 5 قسمت 1

بعد از فاصله‌ای کوتاه با اولین قسمت از فصل پنجم بازی‌کست بازگشته‌ایم و اینبار قصد داریم تا موضوعی را مورد بررسی قرار دهیم که احتمالا در این روزها ذهن بسیاری از گیمرها را به خود مشغول کرده.
آخرین نمایش از بازی‌های نسل آینده مایکروسافت و کنسول Xbox Series X آن‌طور که پیش‌بینی می‌شد، شکل نگرفت و انتقادهای بسیاری را به خصوص درباره نمایش Halo Infinite به همراه داشت.

برای مشاهده پادکست بازی‌کست به صورت ویدیویی در یوتوب کلیک کنید

مسئله‌ای که باعث شد تا اینبار و به دقیق‌ترین شکل ممکن به بررسی عملکرد مدیران بخش سرگرمی و Xbox، کمپانی مایکروسافت در طول سال‌های اخیر بپردازیم. جدای از عملکرد فیل اسپنسر، نگاهی هم به مدیران پیش از او داشته و مقایسه‌ای را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این موضوع صورت داده‌ایم.
این هفته با توجه به وجود نکات بسیاری پیرامون موضوع اصلی، بخش اخبار را به شکل جداگانه نداریم و در قسمت اول از فصل پنجم بازی‌کست بیشتر سعی کرده‌ایم تعدادی از مهم‌ترین اتفاقات و حواشی چند هفته اخیر را مرور کنیم.

نهایتا به این نکته توجه داشته باشید که فعلا کار ما با نسل آینده کنسول‌های خانگی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به پایان نرسیده و در ادامه و دریافت اطلاعات بیشتر، باز هم به سراغ به این موضوع می‌رویم. موضوعی که حالا با حضور کنسول جدید مایکروسافت یعنی Xbox Series S، پیچیده‌تر و جذاب‌تر از گذشته دنبال می‌شود. باید تا چند ماه دیگر صبر کنیم ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار نسل آینده کنسول‌های خانگی بازی‌های ویدئویی است و بالاخره کدام کنسول و کمپانی می‌تواند جایگاه اول را در این رقابت طولانی و چند ساله به خود اختصاص دهد.

موسیقی‌های مورد استفاده در قسمت اول از فصل پنجم بازی‌کست:

Dryve – Synth on Fire (feat. Hunz)
Oddworld Stranger’s Wrath OST – Another Day, Another Fight
Kavinsky – Nightcall

خروج از نسخه موبایل