سریال هایی برای گیمر‌ها | فصل 4 قسمت 1

از سرنوشت تاریک راکستار تا سریال‌هایی برای گیمرها

بعد از نزدیک به چهار سال بالاخره فصل چهارم پادکست بازیکست شروع شد و اولین قسمت از آن را می‌توانید اینجا به صورت انحصاری از وبسایت بازیسنتر گوش و تماشا کنید. برای اولین‌بار تصمیم گرفتیم که جدای از پادکست صوتی، نسخه‌ای ویدیویی از آن را نیز آماده کنیم که در میان کار با آیتم‌های مختلفی همراه می‌شود. البته اگر از مخاطب‌های پادکست به شکل صوتی هستید، نگران نباشید. موسیقی‌ همچنان بخشی جدایی‌ناپذیر بازیکست و فهرست کامل موزیک‌های مورد استفاده را در می‌توانید در انتها مشاهده کنید.

برای مشاهده قسمت اول از فصل چهارم بازی کست در یوتوب کلیک کنید

فصل چهارم بازیکست از این پس به صورت دو هفته یکبار منتشر شده و در ادامه تمامی قسمت‌های آن جدای از بازیسنتر و کانال‌های تصویری مختلف آن مانند یوتیوب از سرویس‌های مختلف انتشار پادکست بین‌المللی و داخلی نیز پخش می‌شود.

فعلا در قسمت اول فصل چهارم بازیکست خبری از مهمان یا نظرسنجی نیست اما این دو در ادامه کار به ساختار اصلی پادکست اضافه می‌شوند و شرایطی ایجاد خواهد شد تا ما با نظرات شما کاربرهای بازیسنتر و مخاطب‌های بازیکست بیشتر آشنا شویم.

در این قسمت از بازیکست سعی کرده‌ایم جدای از مسائلی همچون سرنوشت استودیو Rockstar Games بعد از جدایی دن هاوسر یا شرایط عجیب ساخت System Shock 3، به سریال‌هایی نیز بپردازیم که می‌توانند نظر گیمرها را به خود جلب کنند.

موسیقی‌های مورد استفاده در بازیکست قسمت اول فصل چهارم:

Chain Gang of 1974 – Sleepwalking
Wice – Asteroid Rain
Halt & Catch Fire Theme
Chelou – Out Of Sight

خروج از نسخه موبایل