تفاوت بازی های پلی استیشن و ایکس باکس

ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، جدیدترین کنسول‌های بازی ویدئویی مایکروسافت و سونی هستند و در دوسال اخیر، بازار را در دست گرفته‌اند. با وجود عملکرد مشابه این دو کنسول بازی از نظر طراحی، لوازم جانبی، کیفیت تصویر، صوت و …، کنسول 5PS محبوبیت بیشتری در میان گیمرها دارد. همچنین شرکت سونی اعلام کرده است 30 میلیون کنسول پلی استیشن 5 را در بازار به فروش رسانده است درحالی‌که بر اساس گزارش VGChartz ادعا می‎شود، سهم فروش مایکروسافت از محصولات Xbox Series X و Series S تنها 20 میلیون بوده است. در نتیجه می‌توان گفت دلیل اصلی فروش و محبوبیت بیشتر پلی استیشن، بازی‌های اختصاصی آن است. با ایرانیکارت همراه باشید تا به بررسی تفاوت بازی های پلی استیشن و ایکس باکس بپردازیم.

پلی استیشن یا ایکس باکس؟ کدامیک محبوب تر است؟

ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، جدیدترین کنسول‌های بازی ویدئویی مایکروسافت و سونی هستند و در دوسال اخیر، بازار را در دست گرفته‌اند. با وجود عملکرد مشابه این دو کنسول بازی از نظر طراحی، لوازم جانبی، کیفیت تصویر، صوت و …، کنسول 5PS محبوبیت بیشتری در میان گیمرها دارد.

همچنین شرکت سونی اعلام کرده است 30 میلیون کنسول پلی استیشن 5 را در بازار به فروش رسانده است درحالی‌که بر اساس گزارش VGChartz ادعا می‎شود، سهم فروش مایکروسافت از محصولات Xbox Series X و Series S تنها 20 میلیون بوده است. در نتیجه می‌توان گفت دلیل اصلی فروش و محبوبیت بیشتر پلی استیشن، بازی‌های اختصاصی آن است.

بازی های انحصاری پلی استیشن 5

صنعت تولید بازی‌های ویدئویی و کنسول‌های بازی روز به روز در حال پیشرفت است و گیمرهای حرفه‌ای فناوری‌های جدید این حوزه را دنبال می‌کنند. در این میان، دو کنسول بازی پرطرفدار در میان گیمرها، پلی استیشن و ایکس باکس است و تفاوت میان بازی‌های انحصاری این دو کنسول موجب شده است تا طرفداران و علاقه مندان به بازی‌های ویدئویی در یک چالش قرار بگیرند و برای خرید گیفت کارت پلی استیشن و یا ایکس باکس مردد باشند.

در حال حاضر کنسول سری پنجم سونی همچنان در بازار با تقاضای زیادی همراه است و گیمرهای زیادی به دنبال ارتقا کنسول خود و یا خرید پلی استیشن جدید هستند. کنسول پلی استیشن 5 آرشیوی از بازی‌های انحصاری است که از کیفیت بصری   DualSense و SSD سریع بهره می‌برد. شما با خرید این کنسول بازی می‌توانید به محتواهای جدید و جذاب آن دسترسی داشته باشید و یک تجربه هیجان انگیز را به خود هدیه دهید.

اکانت پلی استیشن پلاس، 12 بازی انحصاری اصلی دارد:

خروج از نسخه موبایل