بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

شیائومی از جمله برندهای مشهور سازنده گوشی هوشمند است که توجه ویژه‌ای به کاربرپسند بودن محصولات خود دارد. این مسئله باعث شده است که بخشی از فعالیت خود را به تولید گوشی‌های مناسب بازی اختصاص دهد. این مقاله به مبحث بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی اختصاص دارد. در بخش‌های بعدی، پس از بیان ویژگی‌هایی که هر گوشی گیمینگ، باید داشته باشد، بهترین مدل‌های تلفن همراه شیائومی مناسب بازی را معرفی می‌کنیم.

مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی مناسب بازی

نصب و اجرای بازی‌های گرافیکی بر روی گوشی هوشمند، نیاز به فضا و قدرت کافی دارد. به همین علت اغلب گوشی‌های گیمینگ در مقایسه با همتایان خود گران قیمت‌تر هستند؛ البته با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های مناسب بازی عبارتند از:

بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی

با وجود رایانه‌ها و کنسول‌های بازی، بخش اعظم علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری، گوشی موبایل را انتخاب می‌کنند. در این بخش از مقاله با بررسی انواع موبایل‌های شیائومی و در نظر گرفتن نظرات کاربران مختلف، تلاش کرده‌ایم، بهترین گوشی‌های گیمینگ را در رنج‌های مختلف قیمتی معرفی نماییم.

گوشی شیائومی ۱۳ اولترا

اگر محدودیت بودجه ندارید و به دنبال بهترین گوشی برای انجام بازی‌های حرفه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم شیائومی 13 اولترا را در اولویت انتخاب خود قرار دهید. این پرچمدار علاوه بر اینکه بهترین گوشی شیائومی محسوب می‌شود، در زمینه گیمینگ نیز رتبه نخست را در میان دیگر گوشی‌های این برند از آن خود می‌کند و قیمت تقریبی آن بین 60 تا 70 میلیون تومان است.

جهت معرفی گوشی فوق، مهم‌ترین مشخصات آن را بیان می‌کنیم:

گوشی بلک شارک 5 پرو

از دیدگاه کاربران زیادی بلک شارک 5 پرو، بهترین گوشی گیمینگ شیائومی موجود در بازار است. این گوشی از بهترین پرچمداران حوزه خود بوده، کلیه ویژگی‌های یک موبایل مناسب بازی را دارد. قیمت تقریبی این گوشی، بسته به ظرفیت حافظه و رم داخلی آن بین 43 تا 45 میلیون تومان است.

اصلی‌ترین مشخصات گوشی بلک شارک 5 پرو شیائومی عبارتند از:

کوشی شیائومی پوکو F4 GT

گوشی شیائومی پوکو F4 GT را می‌توان بهترین گوشی گیمینگ در رنج قیمتی 17 میلیون تومان دانست. این محصول از جمله گوشی‌هایی است که در مقایسه با قیمت خود، قدرت بالایی داشته و امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مشخصات اصلی گوشی پوکو F4 GT‌ شیائومی عبارتند از:

گوشی شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های گیمینگ است. این گوشی، علاوه بر داشتن قدرت بالا و امکانات مطلوب، طراحی خوبی نیز داشته و اصطلاحاً خوش دست است.

ویژگی‌های اصلی گوشی شیائومی 12 پرو:

گوشی ردمی K60 اولترا

به جرأت می‌توان گفت که ردمی K60‌ اولترا، یکی از بهترین محصولات شیائومی، طی سال‌های اخیر به شمار می‌رود؛ همچنین این گوشی توانسته است، در زمره بهترین گوشی‌های مناسب بازی موجود در بازار قرار گیرد. اگر گیمر هستید و بودجه شما برای خرید گوشی به 30 میلیون تومان می‌رسد، از خرید گوشی ردمی K60‌ اولترا راضی خواهید بود.

مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی مذکور به شرح زیر می‌باشند:

گوشی ردمی K50

اگر بودجه شما برای خرید یک گوشی گیمینگ، حدود 20 میلیون تومان است، به احتمال زیاد ردمی K50‌ شیائومی، بهترین انتخاب برای شماست.

هر چند که گفته می‌شود، قدرت تراشه این دستگاه در مقایسه با گوشی ارزان‌تر پوکو F5‌ شیائومی (حدود 18 میلیون تومان)، کمتر است؛ اما پایداری عملکرد بیشتری دارد؛ علاوه بر این ردمی k50، تصاویر را با دقت بالاتری نمایش می‌دهد. به همین علت برای بازی مناسب‌تر بوده و البته قیمت آن نیز بالاتر است.

ویژگی‌های مهم گوشی ردمی K50‌ شیائومی را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

گوشی شیائومی X5 Pro 5G

اگر در جستجوی یک گوشی گیمینگ، با امکانات مطلوب و قیمت مناسب هستید، به احتمال قریب به یقین، از انتخاب گوشی شیائومی X5 Pro 5G، پشیمان نخواهید شد. قیمت این گوشی، حدود 12 میلیون تومان است.

مشخصات اصلی شیائومی X5 Pro 5G عبارتند از:

بهترین روش خرید گوشی‌ گیمینگ شیائومی

پس از انتخاب بهترین گوشی شیائومی، نوبت به خرید کالا می‌رسد. امروزه روش‌های زیادی برای تهیه گوشی وجود دارد. که مراجعه به فروشگاه اینترنتی کوروشاپ و خرید از آن یکی از این روش‌ها است.

ارائه مشاوره جهت خرید گوشی، عرضه محصولات اصل با قیمت مناسب، ارسال سریع کالا، پشتیبانی و خدمات پس از فروش، همچنین امکان خرید اقساطی از جمله مزایای کوروشاپ هستند.


هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی مخاطب گرامی با این کسب‌وکار منتشر شده است و بازی‌سنتر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

خروج از نسخه موبایل