!Kinect Games

!Kinect Games,!Kinect Games,

تم Kinect Adventures مثل بیشتر بازی های کینکت حالت کارتونی دارد. اما گرافیک آن بسیار خوب است و از دیدن رنگ آمیزی های شاد و پویا در بازی لذت خواهید برد.
Kinect Adventures در چهارم نوامبر 2010 عرضه می شود و می توانید آن را به صورت آنلاین یا به صورت آفلاین (تک نفره و دو نفره) بازی کنید.

Kinect Sports

Kinect Sports محصول شرکت Rare از دیگر بازی های معرفی شده برای کینکت است. همان گونه که از نام این بازی نمایان است در Kinect Sports به بازی در رشته های ورزشی می پردازید. شش رشته ی ورزشی از جمله: والیبال، فوتبال، پینگ پونگ، دو میدانی و زیر رشته های آن (پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، دو سرعت، دو با مانع و …) ، بولینگ و بوکس در این بازی موجود اند. هر بازی گیم پلی مخصوص به خود را دارد. در والیبال در زمین مسابقه می توانید انواع حرکات از جمله سرویس، دفاع، پاس و حرکات مخصوص رشته ی والیبال را انجام دهید. در بازی فوتبال عنصر اصلی پاس است. در طول مسابقه همه ی بازی کنان در دست شما هستند و باید سریع و قبل رسیدن بازیکن رقیب پاس بدهید. وقتی که توپ زیر پایتان است دو جهت چپ و راست روی زمین نمایش داده می شود که نشانه ی پاس دادن به بازیکن سمت چپ یا بازیکن سمت راست است و می توانید با حرکت پا و جهت مناسب آن پاس بدهید و با حرکت قوی تر پا می توانید سانتر یا شوت کنید. در ضربات ایستگاهی و کنر ها نیز می توانید روی سانتر ها و کنر ها پریده و ضربه ی سر بزنید. در بازی پینگ پونگ باید با حرکت دست خود به جای راکت پینگ پونگ بازی کنید و رقیب خود را شکست دهید. در رشته ی دو میدانی باید با توجه به رشته ای که انتخاب کرده اید بدن خود را حرکت بدهید. به طور مثال در دو با مانع باید به سرعت در جا زده و در هنگامی که به مانع می رسید بپرید. در بولینگ تمام حرکاتی را که انجام می دهید مانند بولینگ بازی کردن در واقعیت است. یعنی  شما باید خم شده و دست خود را به عقب برده و یک باره آن را به جلو بدهید. در بازی بوکس باید با دو دست خود عمل دفاع را به نحو احسنت انجام داده و در زمان مطلوب به رقیب خود ضربه بزنید و در آخر پیروز مسابقه شوید.
در Kinect Sports نیز مانند Kinect Adventures در تمام رشته های ورزشی باید با آواتار داشبورد Xbox 360 خود بازی کنید.

Kinect Sports  مانند Kinect Adventures تم کارتونی دارد اما گرافیک آن بسیار خوب است. محیط رنگ آمیزی و گرافیک بسیار عالی و جذابی دارند و طراحی استادیوم ها فوق العاده هنری و زیبا کار شده اند.
Kinect Sports را می توانید به صورت آنلاین و آفلاین (تک نفره و دو نفره) از چهارم نوامبر 2010 به بعد بازی کنید.

Kinect Joy Ride

Kinect Joy Ride محصول شرکت BigPark بوده و تمی شبیه به دو بازی بالا دارد. سبک این بازی اتومبیل رانی است به گونه ای که باید با حرکت دو دست به عنوان فرمان، اتومبیل خود را هدایت کنید. در مسابقات با جلو دادن دست خود نیتروژن زده و با کشیدن دست ترمز می گیرید. اتومبیل ها بسیار بچه گانه اند اما در عین حال فوق العاده طراحی شده اند. از اتومبیل های پرسرعت گرفته تا مینی بوس و اتوبوس در بازی وجود دارند، جالب اینجاست که می توانید همه ی آنها را به صورت کامل اسپرت کرده یا با تقویت موتور، قدرت آنها را افزایش دهید. در طول مسیر های مسابقه راه های فرعی بسیاری  وجود دارند که مسیر را کوتاه تر می کنند. در این بازی نیز مانند بازی Kinect Adventures سکه های زیادی در جاده ها موجوداند که باید در کنار هدایت اتومبیل، خود را به سکه ها برسانید. گاهی اوقات وقتی با سرعت روی سطح شیب دار ها بروید به آسمان پرتاب شده و در از آنجا مسابقه را ادامه می دهید.
راننده ها در این بازی نیز مانند دو بازی بالا آواتار های داشبورد Xbox 360 می باشند.

گرافیک نیز در Kinect Joy Ride خوب کار شده است و محیط های مختلفی، از قبیل جاده های بیابانی، جاده های شهری و … در بازی وجود دارند و آماده ی استقبال از شما هستند.
Kinect Joy Ride قابلیت بازی کردن در حالت چند نفره به صورت آنلاین و تک نفره و دو نفره به صورت آفلاین را دارا می باشد. KJR در چهارم نوامبر 2010 عرضه خواهد شد.

Kinectimals

Kinectimals به سازندگی شرکت Frontier Developments بیشتر برای سنین پایین مخصوصا دختران مناسب است. اصل Kinectimals تربیت حیوانات مختلف است. حیواناتی از قبیل سگ، گربه ، بچه ببر و … . شما در فضایی شبیه به جنگل حیوان خود را تربیت کرده و با آنان بازی می کنید. حیوانات دارای احساس بوده و با شادی و غم شما خندیده و غمگین می شوند. از دیگر قابلیت این حیوانات حرف شنوی بسیار بالای آنهاست به گونه ای که هر حرکتی را انجام یا دستوری را به وی بدهید آن را به سرعت انجام می دهد و یا اگر به ظاهر چیزی برای او پرتاب کنید به دنبال آن رفته و آن را سریع باز می گرداند. بازی های زیادی را می توانید با حیوان خود انجام دهید. مثلا می توانید با او قایم باشک بازی کرده یا برای او طناب بزنید. وقتی که حیوانات حرکات خارق العاده ای انجام بدهند دوربین به صورت عکس 360 درجه  می چرخد و حرکات حیوان شما را به نمایش می گذارد. شما حتی قابلیت نوازش حیوان خود را نیز دارید. وقتی که دست خود را جلو می برید دست های شما به صورت نیمه نامرئی نمایش داده می شوند و حیوان نیز حرکات و عکس العمل های بسیار طبیعی ای را در مقابل نوازش به نمایش می گذارد و گاهی اوقات بسیار خوشحال شده و شروع به لیس زدن دوربین می کند.

گرافیک در این بازی فوق العاده است. جزئیات محیط بسیار عالی کار شده اند و گرافیک بسیار خوبی را به نمایش می گذارند. جزئیات حیوانات نیز از جزئیات محیط بیشتر اند. محیط بسیار وسیع بوده و شما به همراه حیوان خود می توانید محیط های بسیار زیادی را ببینید. انیمیشن های حرکت های حیوانات نیز بسیار عالی کار شده اند و فوق العاده طبیعی می باشند و حرفی را باقی نمی گذارند.
Kinectimals در تاریخ چهارم نوامبر 2010 عرضه خواهد شد.

Dance Central

از دیگر بازی های محبوب کینکت Dance Central است. این بازی در شرکت Harmonix Music Systems ساخته می شود و ناشر آن شرکت MTV Games است. سبک بازی همان گونه که از نام آن پیداست رقص و موسیقی است. شما در مقابل کینکت قرار گرفته و حرکاتی را که کارکتر بازی انجام می دهد را عینا" انجام می دهید. لیستی از حرکاتی که باید انجام بدهید در سمت راست تصویر مشخص شده است که با انجام موفقیت آمیز هر حرکت تیک سبزی کنار آن قرار می گیرید. در سمت چپ تصویر نیز پنج ستاره مشخص شده اند که میزان کیفیت حرکات شما را نشان می دهند. در Dance Central بیش از بیست موسیقی مقابل شما قرار می گیرند که باید از میان آنها به انتخاب بپردازید.

گرافیک برای یک بازی با سبک رقص بسیار خوب است. کارکتر های مختلفی، با تیپ و لباس و جنسیت های متفاوتی به رقص می پردازند. محیط ها نیز بسیار متنوع هستند و نورپردازی محیط همگام با موسیقی به لذت بازی بیش از پیش می افزایند.
Dance Central در چهارم نوامبر 2010 عرضه می شود.

در کلام آخر باید گفت بازی های کینکت برای بازی کردن با خانواده بسیار خوب طراحی شده اند و برای تمام اعضای یک خانواده مناسب اند. اما همان گونه که در بالا گفته شد بیشتر این بازی ها کارتونی و بچه گانه اند و برای بازی باز های حرفه ای چندان خوشایند نیستند. اگر برادر یا خواهر کوچکی دارید و به فکر خوشحال کردن و سرگرم کردن وی هستید کینکت بهترین انتخاب است. شاید روزی کینکت نیز با بازی های Hardcore برای شما نیز خوشایند شد.

” alt=”” />

خروج از نسخه موبایل