Dead Space 2 E3 2010 Impression

Dead Space 2 E3 2010 Impression,Dead Space 2 E3 2010 Impression,

ادامه تریلر در کنفرانس سونی نمایش داده شد. در این تریلر مقابله با Necromorph غول آسا و فرار از دست آن نشان داده شد. این هیولا برای رسیدن به آیزاک تمام راهرو را نابود می کرد و در نهایت آیزاک با قطع کردن دست او به سمت پنجره انتهایی راهرو فرار کرد. اما هلیکوپتر ذکر شده، دوباره پدیدار شده و به سمت او تیراندازی میکند و از این سمت هم Necromorph به طرف او می آید. با شکسته شدن شیشه آیزاک و Necromorph هردو به بیرون و به طرف هلیکوپتر پرتاب شدند و آیزاک در حالی که Necromorph پای او را گرفته بود، با شلیک به مواد منفجره معلق در هوا آنها را منفجر می کند و نمایش را به پایان می رساند.

اگر شماره اول را بازی کرده باشید، می دانید که Dead Space فقط یک بازی اکشن نیست و در طول بازی حل کردن معما هم بخش مهمی از گیم پلی بازی را به خود اختصاص می داد.

در حالی که دو دموی نمایش داده شده در کنفرانس های EA و سونی آیزاک را در اکشن و نبرد کامل نشان می داد، 10 دقیقه ای که به آن دو قسمت ختم میشد بیشتر به اتمسفر و بخش پازل بازی اختصاص می یافت. آیزاک در فضایی بزرگ و سیلو مانند باید به آسانسوری که در بالای اتاق قرار دارد برسد. برای رسیدن به آنجا باید از سد چند معما گذشت. در وسط اتاق، هسته مرکزی انرژی قرار دارد که حلقه هایی به دور آن میچرخند. این حلقه ها نیروی جاذبه اتاق را تامین میکنند و آیزاک برای رسیدن به آسانسور بالا باید جاذبه اتاق را از بین ببرد. حال ما طرز حل کردن این معما را لو نمی دهیم، اما برای حل این معما همانند قسمت اول باید از قدرت Telekinesis و همینطور پریدن در فضای بدون جاذبه استفاده کنید. در DS1 می توانستید در فضای بدون جاذبه از یک پلتفرم به پلتفرم دیگری بپرید. اما کنترل حرکت آیزاک در بین راه را در دست نداشتید و او فقط در یک مسیر مستقیم حرکت می کرد. در DS2 قابلیت حرکت کردن و تغییر مسیر در بین راه اضافه شده است. شما در اتاق بدون جاذبه در میان هوا می توانید معلق باشید و حرکت کنید و در بین راه به جهت های مختلف بروید که خود به ایجاد معماهای جدیدتر و بهتر کمک شایانی میکند.

Dead Space 2 یک ادامه عالی به نظر می رسد. این طور که در ابتدا تصور می شد، بسیاری از اکشن تر شدن بازی و کم شدن المان های ترس و وحشت، نگران شده بودند، اما نمایش هایی که در E3 دیده شد، این فرضیه را کاملا رد کرده و DS2 را حتی ترسناکتر از قسمت اول جلوه می دهد.

در کنفرانس سونی اعلام شد، نسخه Special Editionـی نیز برای Playstation 3 در نظر گرفته شده است، که در آن به جز DS2، بازی Dead Space: Extraction که قبلا برای Wii منتشر شده بود نیز به صورت HD قرار دارد و با Playstation Move هماهنگ شده است.

Dead Space 2 در 25 ژانویه سال آینده برای PS3, X360 و PC عرضه خواهد شد.

” alt=”” />

خروج از نسخه موبایل