چهار ارباب کوچک

چهار ارباب کوچک,چهار ارباب کوچک,

 
داستان این نسخه بعد از وقایع شماره دوم و کشته شدن اورلرد چهارم روایت می شود و ما به دنبال یک اورلرد جدید خواهیم رفت. پس از کشته شدن ارباب چهارم، نیرویی به نام The Golden دنیای بازی را فرا گرفته است که بوسیله آن همه چیز کم کم تیره و تاریک خواهد شد و طبیعت را از بین خواهد برد. در این بین گروهی به نام The Netherghuls تشکیل می شود که متشکل از چهار عدد از بهترین مبارزها است. افراد این گروه اورلرد واقعی نیستند و در واقع نقش کاندیدا را برای اورلرد شدن دارند و وظیفه اصلی افراد این گروه، پیدا کردن اورلرد جدید برای حفاظت آن ها از نیروی The Golden است. نویسندگی داستان این نسخه همچنان بر عهده خانم Rihanna Pratchett است که بر روی عناوینی چون Tomb Raider 2013 ،Mirror's Edge و Heavenly Sword کار کرده است. همان طور که دیدید، کلیت داستان بازی چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارد و بسیار کلیشه ای است و باید به این امید بست که در ادامه بازی اتفاقات غیر قابل پیش بینی رخ دهد تا داستان بازی جذابتر شود.
 
 
گیم پلی این نسخه نسبت به شماره های قبل دچار تغییرات زیادی شده است. یکی از این تغییرات مهمی که در گیم پلی ایجاد شده، تبدیل دوربین سوم شخص به ایزومتریک نوع Top-Down است که همین موضوع باعث شده است که این نسخه شبیه به سری Diablo به نظر بیاید. از طرفی دیگر تمرکز این شماره بر روی بخش CO-OP و مبارزه بازیکنان با یکدیگر است و شاید قسمت تک نفره به جذابیت بخش چند نفره نباشد. در بخش CO-OP بازی که بصورت آفلاین و آنلاین صورت می گیرد، شما می توانید به همراه دوستان خود مراحل داستانی را تکمیل کنید و یا اینکه با سایر بازیکن ها به مبارزه و رقابت بپردازید.( همانند سری بازی های Magicka)
 
 
همان طور که در پاراگراف های بالا گفته شد، گروه The Netherghuls متشکل از چهار تن از بهترین مبارزها به نام های Hakon (اولین دورف قابل بازی در سری)، Malady (اولین قهرمان زن قابل بازی در سری)، Inferna (دیگر قهرمان زن بازی) و Cryos (اولین Dark Elf قابل بازی در سری) است که هر کدام دارای شیوه و استایل مبارزه مخصوص خود هستند و در واقع این افراد Classهای بازی را تشکیل می دهند و شما مجبور خواهید بود در نقش یکی از افراد این گروه قرار گیرید. هر 4 کارکتر بازی می توانند بوسیله مجسمه ای که در بازی وجود دارد آپگرید (Upgrade) شوند و می توانید مهارت های تازه ای به آن ها اضافه کنید و یا آن ها را تقویت کنید. خوشبختانه همانند نسخه های قبل مینیون ها در بازی حضور دارند و شما قادر خواهید بود که آن ها را بسازید و در مواقع اضطراری از آن ها کمک بخواهید. چهار نوع مینیون در بازی وجود دارد (Browns ،Reds ،Greens ،Blues) که هر گروه از آن ها به مهارت های مختلفی مجهز شده اند. علاوه بر مواردی که گفته شد، سایر المان های RPG مانند جمع آوری Loot، شخصی سازی کاراکتر ها و ساخت و تعمیر اسلحه ها هم در گیم پلی قرار گرفته است و استودیو کدمسترز تمام سعی خود را کرده تا با حفط هسته اصلی شماره های قبل، تجربه متفاوتی از سری اورلرد را ارائه دهد. 
 
 
Overlord: Fellowship of Evil همانند نسخه های قبل در یک دنیای فانتزی به همراه طنز سیاه و سفید خود روایت می شود که مملو از المان های RPG گوناگونی است که سعی دارد با مبارزات نفس گیر و جذاب و داستان فانتزی پیچ خورده خود، ساعت ها بازیکن ها را پای خود سرگرم کند.

” alt=”” />

خروج از نسخه موبایل