سونی از اولین بازی‌های سرویس PlayStation Plus Extra و Premium رونمایی کرد

در حالی که تنها چند روز تا نوسازی سرویس PlayStation Plus فاصله داریم، سونی از اولین بازی‌های رده‌های Extra و Premium سرویس خود رونمایی کرده است.  با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

در میان عناوین معرفی شده، نام بازی‌های بزرگی از سوی استودیوهای فرست پارتی سونی و همچنین استودیوهای ترد پارتی دیده می‌شود. مشترکان رده Essential هر ماه یکبار عناوین جدیدی را دریافت خواهند کرد، در حالی که مشترکان Extra و Premium در ابتدا و اواسط هر ماه به بازی‌های جدیدی دسترسی خواهند داشت. البته به گفته سونی تعداد بازی‌های معرفی‌شده برای اواسط هر ماه، متفاوت خواهد بود.

لیست بازی‌های معرفی‌شده برای مشترکان PlayStation Plus Extra و Premium بدین شکل است:

استودیوهای پلی استیشن

استودیوهای ترد پارتی

علاوه بر این، سونی همچنین از بازی‌های کلاسیکی که در دسترس مشترکان PlayStation Plus Premium قرار می‌گیرند نیز رونمایی کرده است:

استودیوهای پلی استیشن

استودیوهای ترد پارتی

ریمستر بازی‌های کلاسیک:

استودیوهای پلی استیشن

استودیوهای ترد پارتی

همان‌طور که از قبل اعلام شده بود، تعدادی از عناوین کنسول پلی استیشن 3 نیز برای مشترکان PlayStation Plus Premium قابل استریم خواهد بود. اولین بازی‌های معرفی شده برای این قسمت، بدین شکل است:

استودیوهای پلی استیشن

استودیوهای ترد پارتی

مشترکان PlayStation Plus Premium همچنین می‌توانند تعدادی از عناوین را به‌صورت آزمایشی و بدون پرداخت هزینه، به مدت 2 ساعت تجربه کنند. گفته شده که در صورت خرید این بازی‌ها، تمام تروفی‌ها و فایل‌های سیو کاربران به بازی اصلی منتقل خواهد شد:

استودیوهای پلی استیشن

استودیوهای ترد پارتی

سرویس‌های جدید پلی استیشن پلاس در تاریخ 24 می (3 خرداد) برای کاربران آسیا، 2 ژوئن (12 خرداد) برای کاربران ژاپن، 13 ژوئن (23 خرداد) برای کاربران آمریکا، و 23 ژوئن (2 تیر) برای کاربران اروپا، استرالیا و نیوزیلند در دسترس خواهد بود. اشتراک ماهانه رده‌های Extra و Premium به‌ترتیب با قیمت 14.99 و 17.99 دلار به فروش می‌رسد.

خروج از نسخه موبایل