شایعه: سرورهای استور PS Vita، PS3 و PSP امسال بسته می‌شوند

در حالی که چند ماه از شروع شدن نسل جدید می‌گذرد، به‌تازگی شایعه‌ای مطرح شده که از بسته شدن استورهای کنسول‌های پیشین PlayStation خبر می‌دهد. بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این شایعه از طریق یک منبع از وب‌سایت The Gamer منتشر شده است. طبق این شایعه، استور PSP و پلی استیشن 3 در تاریخ 2 جولای (11 تیر)، و استور کنسول PS Vita در تاریخ 27 آگوست (5 شهریور) بسته خواهند شد. اما این موضوع برای کاربران چه معنایی دارد؟

با بسته شدن استورها، کاربران بر روی این سه پلتفرم امکان خریداری بازی‌ها و DCهای مد نظر خود را نخواهند داشت. علاوه بر این، تعداد زیادی از بازی‌های دیجیتالی پلی استیشن 1 نیز در این میان غیرقابل دسترس خواهند شد. گفته شده که شرکت Sony در پایان ماه مارچ این خبر را به‌طور رسمی اعلام خواهد کرد.

با توجه به این شایعه، اگر عنوانی بر روی PlayStation 3، PS Vita یا PSP وجود دارد که قصد داشتید آن را تجربه کنید، اکنون زمان مناسبی است تا خرید خود را انجام دهید. بازی‌های PS3 و PS Vita هم‌اکنون از طریق این لینک قابل خرید هستند.

شما در مورد این تصمیم چه فکری می‌کنید؟ آیا از بسته شدن استور این کنسول‌ها برای همیشه ناراحت خواهید شد، یا اینکه فکر می‌کنید با گذر زمان رخ دادن این اتفاق طبیعی است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل