دو چهره کلیدی برای رهبری و توسعه هیلو اینفینیت به استودیو 343 پیوستند

جوزف استاتن ، یکی از اعضای سابق هیلو و افراد مهم و کلیدی در توسعه و موفقیت هیلو های ساخته شده توسط بانجی بود. حال او پس از غیبتی طولانی، به استودیو 343 Industries پیوسته تا به گفته مایکروسافت: «در توسعه و به بازگشت بازی Halo Infinite به مسیر مناسبش کمک کند.» با تازه ترین اخبار بازی ها با ما همراه باشید.

ساعاتی قبل گزارشی از سایت بلومبرگ مبنی بر اضافه شدن یک فرد کلیدی به استودیو ۳۴۳ منتشر شد. در متن این خبر آمده بود که در روز آینده مایکروسافت فرد مهمی را به عنوان یک فرد با تجربه برای کمک به توسعه هیلو اینفینت به استودیو ۳۴۳ اضافه خواهد کرد.

اما سر انجام بعد از گذشت تنها چند ساعت از اعلام این خبر، استودیو 343 Industries و مایکروسافت به صورت رسمی این خبر را تایید کردند. همچنین استودیو ۳۴۳ در متن تایید بازگشت جوزف استاتن به توسعه هیلو گفته است: «او بعد از مدتی به خانه خودش و هیلو بازگشته‌است.»

در ادامه تایید شده که او رهبری بخش کمپین پروژه را بر عهده خواهد گرفت. استاتن قبل آن مشغول به پایان رساندن عنوان Tell Why Me بود که دقایقی قبل منتشر شده‌است. اما در رزومه درخشان او در توسعه هیلو های بانجی می‌توانی به گزارش سایت IGN اشاره کرده:

«استاتن در سال ۱۹۹۸ به بانجی پیوست. او نویسنده و کارگردان بخش سینماتیک دو شماره اول هیلو، نویسنده هیلو ۳ و هیلو ریچ، مشاور توسعه هیلو وارز، نویسنده و creative director هیلو ODST و در نهایت نویسندگی و یکی از کارگردانان شماره اول بازی Destiny نام برد. او در سایت ۲۰۱۴ بانجی را ترک کرد و مشغول به توسعه عناوین مختلفی در شرکت مایکروسافت بود.»

برای مشاهده آیتم ویدیویی از هیلو اینفینیت چه می‌دانیم در یوتوب کلیک کنید

 

البته این پایان استخدام نیرو های جدید و با تجربه به استودیو نیست و در کنار استاتن، پیر هینتزه هم به عنوان رهبر بخش چند نفره هیلو اینفینیت به استودیو ۳۴۳ پیوست. او در رزومه خود مدیریت بخش انتشار مستر چیف کالکشن را بر عهده داشته‌است و حال به عنوان رهبر توسعه بخش چند نفره بازی که به صورت رایگان منتشر خواهد شد، به استودیو ۳۴۳ پیوسته است.

طبق گزارش ها، استاتن و هینتزه با رئیس استودیو، کریس لی همکاری خواهند کرد و در نهایت به بانی راس، که مسئول نظارت بر پروژه است، گزارش کار خود را ارائه می‌دهند.

هیلو اینفینیت در سال ۲۰۲۱ برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل