نمایش تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite

بازی Halo به یک بازی کاملاً جهان باز تبدیل نشده ، اما بدون شک دنیای آن خیلی بزرگتر از همیشه است. بعد از 5 سال‌ کار و طراحی ، سرانجام مایکروسافت و استویدیوی 343i اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی شوتر محبوب را در رویداد Xbox Games Showcase منتشر کرد. با اینکه شکل و طراحی هنری آن الهام گرفته از بازی Halo: Combat Evolved  از سال 2001 است . طرح حلقه‌ی  Halo نسبت به بازی‌های قبلی این سری عظیم و بدون انتها است، با آزادی بیشتر برای کاوش در دنیایی بزرگ که ساختار طراحی مراحل Halo را متحول خواهد کرد، در ضمن مسترچیف حالا مثل رقیب خود دوم‌اِسِلیر یک چنگک قلاب (grappling hook) برای نبرد با دشمنانش در آستین خود دارد.

داستان کمپین Halo infinite چند ماه بعد از شکست مستر‌چیف و گروهی از انسان‌ها در نبردشان بر سر حلقه رخ می‌دهد، دشمن اصلی شما در این بازی کسانی هستند که خود را “تبعیدی ها ” (Banished)‌ می‌نامند و دقایق آخر تریلر بازی با رجز خوانی رئیس این گروه به پایان می‌رسد.

دموی بازی سرشار از لحظاتی نوستالژیک است مثل رانندگی با warthog و نسخه‌های جدیدی از سلاح‌های کلاسیک مثل تفنگ‌های تهاجمی و ساچمه‌ای و  نارنجک‌های چسبناک. اما سلاح‌‎هایی کاملاً جدید و نو هم در این بازی دیده می‌شود مانند تفنگ پلاسمایی بسیار قوی Brute، یا یک نوع جدید از تجهیزات مثل سپر دفاعی ولی از مهم‌تر چنگک قلاب مانندی است که چیف می‌تواند از آنها برای پرش خود به سمت دشمنانش یا کشیدن بشکه‌های انفجاری و پرتاب آن‌ها به سمت اهدافش استفاده کند.

بازی Halo اواخر سال 2020 برای کنسول ایکس‌باکس سری اکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد ، لازم به ذکر است که Halo و تمام بازی‎‌های نمایش داده شده در رویداد مایکروسافت برای سرویس Game Pass نیز عرضه خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل