Yakuza 5 بالاخره برای عرضه در غرب تایید شد

Sony Computer Entertainment امروز در مراسم PlayStation Experience اعلام کرد که Yakuza 5 بالاخره قرار شده در غرب و بر روی کنسول PS3 در بهار سال 2015 عرضه شود. عرضه این عنوان برای اروپا و آمریکای شمالی، بخشی از همکاری بین Sony و Sega برای عرضه بازی بیرون از ژاپن و همین‌طور کمپین #Buildingthelist سونی بوده است (در جریان کمپین #Buildingthelist از طرفداران پرسیده می‌شود که دوست دارند شاهد عرضه چه عناوینی از استدیوهای خارجی (Third-party) بر روی پلتفرم‌های PlayStation باشند، و Yakuza 5 یکی از بازی‌هایی بوده که بیشترین درخواست را داشته است).

 

علاوه بر این، Sega و Sony اعلام کرده‌اند که Yakuza 4 و Yakuza: Dead Souls نیز برای دانلود از شبکه PSN از روز یکشنبه در دسترس خواهند بود.

 

آخرین عنوان از این فرنچایز که بیرون از ژاپن عرضه شد، Yakuza 4 در سال 2011 بود. Yakuza 5 که دارای یک موتور گرافیکی جدید است، داستان Kazuma Kiryu و چهار شخصیت اصلی دیگر را روایت می‌کند، و درگیری‌ها و مبارزات‌شان با سازمان تبهکاران مخفی ژاپن که با نام یاکوزا شناخته می‌شوند را به تصویر می‌کشد.

 

Sony و Sega صحبتی راجع به اینکه آیا Yakuza: Ishin، اولین عنوانی از این فرنچایز که قرار است برای PS4 عرضه شود، بیرون از ژاپن نیز منتشر خواهد شد یا خیر، نکرده‌اند.

 

منبع

خروج از نسخه موبایل