Yakuza 0 شما را با اژدهای مافیای ژاپن آشنا می‌کند

امروز شرکت «سگا» اطلاعات جدیدی از نسخه غربی عنوان «یاکوزا 0» از جمله تاریخ انتشار آن منتشر کرده است، که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما در بازی‌سنتر همراه شوید.

 

شرکت «سگا» که پیش‌تر در مراسم «PSX 2015» از نسخه غربی «یاکوزا 0» رونمایی کرده بود، حال پس از سکوتی چند ماهه بالاخره تاریخ عرضه این عنوان را برای اوایل سال ۲۰۱۷ در اروپا و آمریکای شمالی تایید کرد.

 

«یاکوزا 0» که پیش درآمدی برای تمامی نسخه‌های قبلی سری «یاکوزا» است، داستان شخصیت افسانه‌ای این سری بازی‌ها «کیریو کازوما» (که به «اژدهای دوجیما» نیز شهرت دارد) و نحوه صعود وی به رده‌های بالای یاکوزای ژاپن را بیان می‌کند. گیم‌پلی این عنوان بر «گشت و گذار در دنیای فاسد مافیای ژاپن» تمرکز داشته و همچنین «سگ دیوانه‌ی شیمامو، گورو ماجیما» یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های سری «یاکوزا» برای اولین بار در این عنوان قابل بازی خواهد بود.

 

همانند عناوین قبلی سری، در نسخه غربی این عنوان نیز صداگذاری شخصیت‌ها به زبان ژاپنی و زیرنویس بازی به زبان انگلیسی است.

 

سگا در کنار تایید تاریخ عرضه، اطلاعاتی نیز پیرامون این عنوان منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

همان‌گونه که اعلام شد «یاکوزا 0» قرار است اوایل سال ۲۰۱۷ به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی در اروپا و آمریکای شمالی برا کنسول PS4 عرضه شود. شرکت «سگا» همچنین از تخفیف ۲۵٪ برای «یاکوزا ۵» تا ۸ آپریل خبر داده است و دارندگان کنسول PS3 می‌توانند هم‌اکنون این عنوان را به صورت دیجیتالی، از طریق شبکه PSN خریداری کنند.

 

 

منبع

خروج از نسخه موبایل