Yaiba: Ninja Gaiden Z بر روی Steam نیز عرضه خواهد شد

Yaiba: Ninja Gaiden Z یک cel-shaded) cel-shaded: نوعی سبک گرافیکی، برای مثال در بازی Zelda: Wind Walker) و در واقع نسخه فرعی از Ninja Gaiden بوده که توسط Team Ninja، Spark Unlimited و Comcept و برای Windows PC، PS3 و X360 توسط ناشر Tecmo Koei در حال ساخت است.

تا این لحظه، تنها نسخه های PS3 و X360 بازی توسط این شرکت تایید شده بودند. اما هم اکنون، Yaiba: Ninja Gaiden Z، در آمریکای شمالی، همزمان با نسخه کنسولی، از طریق استیم، در دسترس خواهد بود. عرضه بازی برای اوایل سال 2014 برنامه ریزی شده است.


آقای Amos Ip، مدیر عامل Tecmo Koei، در کنفرانسی خبری، اذعان داشته: "عنوان Yaiba: Ninja Gaiden Z، پروژه ای شگفت انگیز بوده که ساخت آن بواسطه خبرگی و مهارت Yosuke Hayashi از Team Ninja و Keiji Inafune از Comcept، رهبری می‌شود، با هدف خلق یک تجربه مهیج جدید برای طرفداران."

در ادامه: "ما از عرضه Yaiba: Ninja Gaiden Z بر روی PC، بواسطه استیم، بسیار خرسندیم. چرا که طرفداران بیشتری کسب خواهیم کرد."


دنیای نینجا ها، پر از جنگجوهای زامبی مانند می‌شود. دراین بازی شاهد سلاح های سایبرنیک، در دنیایی کاملا جدید از سری Ninja Gaiden خواهیم بود، همراه با شور و حرارتی بیشتر در کنار خط داستانی و سبک گیم پلی اصیل و نوین.


بازیکنان به عنوان YAIBA، به مبارزه با زامبی های درنده، فراخوانده می‌شوند. YAIBA، یک نینجای مکانیکی (دارای بخشی از اندام ساختگی) است که برای گرفتن انتقام و زنده ماندن، دست به هر کاری خواهد زد. او بعد از دو نیم شدن، توسط تکنولوژی سایبر، جانی دوباره پیدا کرده است و با شمشیر خود  و سلاح های مکانیکی که درون بازوی خود دارد، زامبی ها را با بی رحمی تمام، نابود می‌کند.


 

قدم به دنیایی همانند یک کامیک بوک زنده بگذارید، دنیایی با گرافیکی عالی که آشفته شده است. پر از دسته های بیشماری از زامبی که تنها به خواست و اراده YAIBA متوقف خواهند شد.

منبع

خروج از نسخه موبایل