سرویس ایکس‌کلود برای مشترکان گیم‌پس آلتیمیت از 15 سپتامبر فعال می‌شود

شرکت مایکروسافت امروز اعلام کرد، مشترکان سرویس گیم‌پس آلتیمیت به بیش از 100 عنوان بازی توسط پروژه استریمینگ ایکس‌کلود که از 15 سپتامبر شروع می‌شود، دسترسی خواهند داشت.

این خبر به این معنی است ، کسانی که ماهیانه 15 دلار برای سرویس گیم‌پس آلتیمیت پرداخت می‌کنند می‌توانند بیش از 100 عنوان بازی را روی گوشی‌ و تبلت‌های آندروید خود به لطف تکنولوژی ابری بازی کنند. همچنین این امر ارزش سرویس گیم‌پس آلتیمیت را که به اعضای آن اجازه‌ی دسترسی به بازی‌های قابل دانلود بر روی رایانه‌ی شخصی و کنسول ایکس‌باکس را ‌می‌دهد، بالا خواهد برد. سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس تا ماه آپریل بیش از 10 میلیون کاربر داشته است.

پروژه ایکس‌کلود 22 کشور را شامل آمریکا و انگلستان پشتیبانی خواهد کرد. مایکروسافت متعهد شده که بازی‎های بیشتری را به این سرویس اضافه کند، در ماه سپتامبر عناوین خیلی مهمی مانند Ori and the Will of the Wisps، Gears 5، Sea of Thieves، Forza Horizon 4 و Wasteland 3  برای آن عرضه خواهند شد. پروژه ایکس‌کلود خصوصیات یکسانی با دیگر پلتفرم‌های ایکس‌باکس شامل لیست دوستان، اچیومنت‌ها و ذخیره‌ی پیشرفت در بازی را خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل