شایعه: قیمت Xbox Series X لو رفت

به‌لطف همکاری بازی Halo Infinite و Monster Energy، برخی از طرفداران موفق شده‌اند تا قیمت احتمالی کنسول Xbox Series X را حدس بزنند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

کنسول Xbox Series X

با اینکه عرضه هیلو اینفینیت تا سال 2021 به تعویق افتاد، اما همکاری شرکت Microsoft با مانستر همچنان ادامه خواهد یافت. پروموشن نوشیدنی Monster تا ماه سپتامبر شروع نخواهد شد، اما اطلاعات مربوط به جوایز آن منتشر شده که می‌تواند به قیمت ایکس باکس سری ایکس اشاره داشته‌باشد.

طبق اطلاعات رسمی، 200 جایزه در پایان این پروموشن اهدا خواهد شد. مانستر تأیید کرده ارزش کلی این 200 جایزه، به رقم 119,998 دلار می‌رسد. در نتیجه ارزش هر جایزه معادل 600 دلار خواهد بود. توجه داشته‌باشید که این جایزه، شامل یک کنسول Xbox Series X و یک نسخه از بازی Halo Infinite بوده و با کمی حساب و کتاب، متوجه خواهیم شد که با توجه به ارزش جایزه، ممکن است قیمت خود کنسول حدود 550 دلار باشد.

البته این موضوع قابل ذکر است که مانستر به‌طور دقیق اشاره کرده که هنوز قیمت Xbox Series X مشخص نشده‌است، اما ارزش‌گذاری جوایز و زیر و رو کردن اعداد و ارقام توسط طرفداران، باعث شده تا حالا ایده روشن‌تری از قیمت کنسول نسل نهمی مایکروسافت داشته‌باشیم.

مایکروسافت چند روز پیش به‌طور رسمی تأیید کرد که کنسول Xbox Series X در ماه نوامبر امسال وارد بازار خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل