همکاری برای رفع تحریم های شبکه Xbox Live برای کاربران ایرانی

مدتی است کاربران و مشترکان داخلی شبکه Xbox Live برای وصل شدن به شبکه لایو، خرید و انجام بازی های آنلاین با مشکل مواجه می شوند و در اکثر اوقات قادر به متصل شدن به این شبکه نیستند. با جدیدترین اخبار بازی با سایت بازی سنتر همراه باشید.

با توجه به ورود به نسل نهم کنسول ها و افزایش کاربران شبکه لایو، به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که به عنوان یک جامعه مجازی بدون در نظر گرفتن آن که طرفدار کدام کنسول و شرکت هستیم، با یک دیگر همکاری کرده و با اعتراض به تصمیمات شرکت مایکروسافت مبنی برای تحریم کاربران ایرانی، اعتراض خود را به این تصمیم نشان دهیم. به خصوص در این دوران که ویروس کرونا فراگیر شده و بازی کردن به عنوان یکی از معدود تفریحات موجود در دسترس است.

هر چند در نهایت این تصمیمات مایکروسافت به سیاست های تحریم کشور آمریکا باز می گردد، اما نباید فراموش کنیم که در گذشته با اعتراض کاربران به شرکت EA، شاهد در دسترس قرار گرفتن سرور های آنلاین بازی Apex Legends در ایران بودیم. علاوه بر این اگر اعتراضات ما در حال حاضر تغییری در سیاست های مایکروسافت ایجاد نکند، قطعا در آینده و در زمانی که سیاست های کشور آمریکا تغییر کند، می تواند به عنوان یکی از اولویت های شرکت مایکروسافت قرار بگیرد.

علاوه بر این همکاری ما با یک دیگر ممکن است در رسانه های خارجی و دیگر شبکه های مجازی بازتاب پیدا کند و در این صورت می تواند به عنوان شروعی برای به رسمیت شناخته شدن کشور ایران در شبکه های PSN، استیم و… باشد.

بدین صورت از شما تقاضا می شود تا در اولین قدم با قرار دادن نام خود در کمپینی که در سایت change.org برای اعتراض به سیاست های مایکروسافت ساخته شده است، شرکت کنید.

برای امضا به اعتراض به سیاست های مایکروسافت در اینجا کلیک کنید.

خروج از نسخه موبایل