سیستم مورد نیاز بازی Wolfenstein: Youngblood اعلام شد

مدت زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Wolfenstein: Youngblood باقی نمانده و از این رو نیز شرکت بتسدا مسخصات سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی این بازی را اعلام کرد که در ادامه‌ی خبر قابل مشاهده است. البته در مورد پشتیبانی این بازی از تکنیک رهگیری پرتو و همچنین کیفیت اجرایی بازی بر روی دو سیستم اعلام شده حرفی زده نشده است. همچنین اعلام شد که تاریخ شروع پریلود بازی نیز 1 مرداد خواهد بود. بازی Wolfenstein Youngblood در تاریخ 4 مرداد برروی پلتفرم‌های Switch ، Google Stadia، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

این بازی که توسط استودیوی MachineGames توسعه بافته، قرار است یک اسپین‌آف از سری Wolfenstein باشد. در این بازی کاربران در نقش دو خواهر به نام‌های “جسیکا” و “سوفیا بلازکوییتز” که دختران 2قلوی “بی.جی بلازکوییتز” هستند، بازی می‌کنند. همچنین داستان بازی در رابطه با تلاش این دو خواهر برای پیدا کردن پدرشان و سفر به پاریس می‌باشد و این داستان 20 سال بعد از اتفاقات بازی Wolfenstein II: The New Colossus روایت می‌شود.

سیستم موردنیاز و پیشنهادی شرکت بتسدا برای بازی Wolfenstein: Youngblood به شرح زیر است.

  سیستم مورد نیاز

سیستم پیشنهادی

در ادامه نیز سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Wolfenstein: Cyberpilot اعلام شد. این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی توسعه داده شده و از این رو نیز سیستم قدرتمندتری را می‌طلبد و برای اجرای بازی نیز نیازمند هدست HTC Vive یا هدست‌های مشابه هستید.  

سیستم مورد نیاز

سیستم پیشنهادی

خروج از نسخه موبایل