Watch Dogs :Ubisoft به رقابت با GTA V می‌رود

به تازگی با نمایش گیم پلی جدیدی از Watch Dogs این بازی برای کنسول‌های نسل فعلی و نسل بعد تایید شد. Ubisoft قصد دارد با عرضه Watch Dogs مرز‌های سبک open-world را بشکند و با صاحب این سبک یعنی Grand Theft Auto به رقابت به پردازد.

در همین راستا Alain Coore کارگردان اجرایی Ubisoft صحبت‌هایی را با مجله Edge انجام داده است که بدین شرح است:"

بله مطمئنان Grand Theft Auto یک عنوان بزرگ در صنعت گیم است، همه به این بازی احترام می‌گذارند و ما هم با بازی کردن این عنوان بسیار سرگرم شدیم و لذت بردیم. اما من بر این باور هستم که، موقعیتی که Watch Dogs در نسل بعد کنسول‌ها دارد، باعث ایجاد قابلیت‌های جدید: مانند اتصال،تعامل و موارد دیگر که باعث می‌شود به این سبک جان دوباره‌ای بدهد."

Corre اعتقاد دارد محبوبیتی که سری GTA دارد به موفقیت Watch Dogs کمک فراوانی خواهد کرد. بازی‌ها در این سبک روحی بزرگ و سرگرم کننده‌ای در خود دارند، و من فکر می‌کنم که Watch Dogs طرفداران زیادی را به سمت خود خواهید کشید.

Yves Guillemot مدیرعامل Ubisoft گفته است:"

Watch Dogs اول برای کنسول‌های نسل بعد توسعه می‌یابد بعد برای کنسول‌‌های حال حاضر بازی را پورت خواهیم کرد."

 

Watch Dogs یک لانچ تایتل برای کنسول  PlayStation 4 خواهد بود که در تعطیلات 2013 عرضه می‌شود. همچنین این بازی برای پلتفرم‌های Xbox 360، PC، PS3 و Wii U عرضه می‌شود احتمالا این بازی برای کنسول نسل بعد مایکروسافت نیز عرضه شود.

منبع

خروج از نسخه موبایل