استودیوی Warner Bros Game بفروش نخواهد رفت

در اوایل ماه اخباری منتشر شد مبنی بر این اینکه AT&T ، شرکت مادر وارنر مدیا قصد فروش بخش بازی سازی این کمپانی یعنی شرکت وارنر برُز اینتراکتیو اینترتینمنت را دارد. اما این اتفاق دیگر نخواهد افتاد. در نامه‌ای به تمامی کارکنان شرکت وارنر بروز، مدیر عامل وارنر مدیا جیسون کیلر، طرح خود را برای سازماندهی این شرکت در آینده مشخص کرد و به صراحت اعلام کرد بخش بازی‌های ویدویی همچنان عضوی از وارنرمدیا باقی خواهد ماند:

وارنر برُز اینتراکتیو به همراه برند‌های جهانی و تیم فرنچایز‌های ما شامل DC با مدیریت پم لیفورد و بخش‌های کودکان، نوجوانان و کلاسیک با مدیریت تام آشِیم عضوی از استودیو و گروه شبکه‌های ما باقی خواهند ماند و همگی تمرکز و تلاش خود را بر جلب توجه طرفداران به برند‌ها و فرنچایز‌های ما از طریق بازی و دیگر را‌ه‌های تعاملی قرار داده‌اند.

این تصمیم از نظر تجاری کاملاً معقول به نظر می‌رسد، چنانچه احتمال زیادی وجود دارد که شرکت وارنر برُز بتواند درآمد بسیار زیادی را از بازی بتمن جدید و Suicide Squad در سال مالی آینده کسب کند ، این درحالی است که شایعات زیادی هم از معرفی بازی Injustice 3 از استودیوی NetherRealm در دی‌سی فندوم 2020 و بازی جدید هری پاتر به گوش می‌رسد.

خروج از نسخه موبایل