Warhorse: عنوان Kingdom Come: Deliverance برای مادینگ، کاملا بی مانع خواهد بود

Warhorse، سازنده Kingdom Come: Deliverance گفته است که این عنوان، قابلیت مادینگ یا نصب ماد را خواهد داشت. آقای Daniel Vávra، کارگردان این پروژه در مصاحبه با سایت RPS اذعان داشته: "بازی ما برای نصب ماد کاملا بی مانع است و از آن جایی که موتور گرافیکی آن CryEngine است، مشکلی در این ضمینه نخواهد داشت و مادینگ آن کار آسانی خواهد بود. همچنین ما امیدواریم که بتوانیم ابزار (tools) خود را برای CryEngine SDK منتشر کنیم. در حال حاضر هیچ تضمینی ]برای عرضه ابزار[ وجود ندارد، اما اگر این کار انجام نشود، باعث تاسف خواهد بود."

 

این بازی اوایل هفته جاری بود که بر روی سایت Kickstarter گذاشته شد و در زمانی اندک توانست به هدف مالی و بودجه مورد نیاز خود و حتی فرا تر از آن نیز دست یابد.

 

 

این بازی از زمان معرفی اش توسط Warhorse در ژولای سال 2011 میلادی، در حال ساخت است. طبق گفته های سازندگان، بازی، اپیزودیک خواهد بود و اولین اپیزود آن در دسامبر سال 2015 عرضه خواهد شد و آن‌ها قصد دارند این عنوان را برای PC ،Linux ،Mac و کنسول های نسل بعد منتشر کنند. البته عرضه همزمان آن را برای کنسول های نسل بعدی به دلیل نیاز به کسب رضایت شرکت های دارنده این کنسول ها، تایید نکرده اند.

 

 

معرفی بازی:

Kingdom Come: Deliverance یک بازی open-world با سبک RPG است، که در برهه زمانی قرون وسطی (قرن پانزدهم) به وقوع می‌ پیوندد. اما انتظار دیدن اژدها، جادو و جادوگر یا الف ها را همانند Skyrim نداشته باشید، چرا که خبری از آن‌ها در این بازی نخواهد بود.

 

 

سازندگان بازی، قول داستانی پر محتوا و ریشه دار را داده اند. همچنین گفته اند که این بازی، ترکیبی از آزادی عمل و مکانیک های اسکایریم، محل یا دنیایی شبیه به Mount and Blade، سبک روایت داستانی The Witcher و Red Dead Redemption، و مبارزات پرجنب و جوش و دشوار Dark Souls خواهد بود.

 

 

 

 

Kickstarter چیست؟!

Kickstarter یکی از سایت هایی است که در آن استدیوهای معمولا مستقل، با مشخص کردن موعد مقرر و کمترین میزان مبلغ جمع آوری شده، توضیحات و مشخصات بازی که می‌خواهند بسازند را قرار داده تا عموم مردم از سراسر دنیا با مشاهده آن، در صورتی که خوششان بیاید مبلغی را در نظر گرفته و به عنوان پشتیبانی به سازندگان پرداخت می‌کنند و در صورتی که تا موعد مقرر، کمترین میزان مبلغ مشخص شده جمع آوری شد، میزان 5 درصد را Kickstarter و 3 تا 5 درصد را آمازون، به دلیل همکاری در سیستم پرداخت برمی‌دارد و بقیه مبلغ به استدیو داده می‌شود. البته این سایت تنها مختص بازی های ویدئویی نیست و پروژه های ساخت فیلم، موسیقی و … نیز در آن قرار داده می‌شود. تفاوت اساسی آن با دیگر سایت های مشابه این است که هیچ گونه ادعای مالکیتی بر روی محصول تولیدی نخواهد داشت.

 

 

درباره استدیو Warhorse:

این استدیو را اعضای سابق2K Czech  و  Bohemia Interactiveدر شهر پراگ (پایتخت جمهورى چک ) تاسیس کرده اند. از بازی های معروفی که اعضای این استدیو قبلا بر رویشان کار کرده اند می‌توان به Mafia ،Mafia 2 ،ArmA ،Operation Flashpoin ،Crysis 3 و Forza Horizon اشاره کرد. از این افراد می‌توان آقای Daniel Vávra، طراح ارشد Mafia، آقای Martin Klíma، نویسنده Dragon’s Lair، آقای Viktor Bocan، از طراح های ArmA و آقای Zbynek Trávnivký، انیمیتور (پویانما) Mafia را نام برد. در حال حاضر اعضای این استدیو 30 نفر بوده که طبق گفته های سازندگان، تمایل دارند این تعداد را به 75 نفر برسانند.

 

 

توضیحات کامل بازی به همراه تریلر آن را در صفحه Kickstarter بازی می‌توانید مشاهده کنید.

منبع

خروج از نسخه موبایل