اشرف اسماعیل از یوبی‌سافت اخراج شد

اشرف اسماعیل، یکی از کارگردانان بازی Assassin’s Creed Valhalla، رسما توسط یوبی‌سافت اخراج شده است.

یوبی‌سافت رسما تایید کرده است که اشرف اسماعیل را اخراج کرده است. در ماه جون، اسماعیل بعد از مطرح‌شدن ادعاهای مربوط به سوء رفتار و خیانت از جایگاه خود به عنوان کارگردان ایده‌پرداز بازی Assassin’s Creed Valhalla کنار کشید تا بتواند مشکلات خانوادگی خود را حل کند. حالا یوبی‌سافت با انتشار بیانیه‌ای در میان کارمندان خود از اخراج اشرف اسماعیل خبر داده است. در بخشی از این نامه آمده است که:

به دنبال تحقیقات یک موسسه خارجی، تصمیم به قطع همکاری اشرف با یوبی‌سافت گرفته شد. ما نمیتوانیم اطلاعات بیشتری درباره این تحقیقات محرمانه ارائه دهیم.

به تازگی بسیاری از کارمندان یوبی‌سافت درباره آزار و اذیت‌های تحمیل‌شده به آن‌ها توسط اعضای ارشد این شرکت صحبت کرده‌اند که به اخراج چند عضو بلندمرتبه یوبی‌سافت مانند Serge Hascoet ،Maxim Beland و Tommy Francois منجر شد.

آقای Yves Guillemot، مدیرعامل شرکت یوبی‌سافت، مدتی قبل با انتشار پیامی اعلام کرد که کارهای بزرگی در جهت پیشرفت محل کار و همکاری بیشتر با کارمندان انجام خواهد شد و چند مقام ارشد جدید در این راه استخدام کرد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla پس از جداشدن کارگردان پروژه، تاخیر نخورده است و در تاریخ هفدهم نوامبر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اکس و PC عرضه خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل