توقف ساخت پروژه معرفی نشده استودیو Ubisoft Montreal پس از سه سال کار

استودیو Ubisoft Montreal

براساس اطلاعات جدید به دست آمده فرآیند ساخت یکی از پروژه‌های معرفی نشده استودیو Ubisoft Montreal که برای مدت زمانی طولانی و به صورت کاملا جدی در حال توسعه قرار داشت توسط شرکت یوبی‌سافت کنسل شده است.

این خبر توسط لوییز دو کاروفل (Louis de Carufel) برنامه‌نویس گرافیکی کمپانی مورد بحث در توییتر به اشتراک گذاشته شد و طی پست‌هایی که هم‌اکنون از توییتر ایشان پاک شده گفته شد که پروژه‌ای که ایشان به مدت سه سال مشغول کار روی آن بوده به صورت داخلی توسط شرکت یوبی‌سافت کنسل شده است. در ادامه ایشان تایید کرد هیچ کدام از بیش از 200 کارمندی که در استودیو Ubisoft Montreal مشغول کار روی بازی بودند شغل خود را از دست نداده و به جای آن برای کار روی پروژه‌های دیگر منتقل شده‌اند. پروزه‌هایی که به گفته دو کاروفل تعدادشان به بیش از 15 مورد می‌رسد.

از سوی دیگر جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو در ResetEra اظهار کرد که این پروژه معرفی نشده کنسل شده، در واقع IP جدیدی بوده که توسط تیم سازنده بازی Watch Dogs ساخته می‌شده و قرار بود شباهت‌هایی به بازی Destiny داشته باشد. ایشان اضافه کرد که در چند وقت اخیر تغییرات بسیاری در شرکت یوبی‌سافت صورت گرفته است.

تغییرات بزرگی که شریر به آن اشاره کرده مدتی پیش توسط خود یوبی‌سافت اعلام شد. زمانی که این کمپانی اعلام کرد شکست کیفی و تجاری بازی Ghost Recon Breakpoint و هم‌چنین فروش ناامیدکننده بازی The Division 2 آن‌ها را مجبور کرده که رویکرد متفاوتی برای پروژه‌های آینده خود در پیش بگیرند. امری که سبب تاخیر در عرضه بسیاری از بازی‌های این کمپانی نیز شد. ناگفته نماند از دیگر تغییراتی که در این شرکت صورت گرفته تمرکز روی مطرح کردن ایده‌های منحصر به فرد برای پروژه‌های آینده است.

خروج از نسخه موبایل