شایعه : دو بازی جدید از سری Silent Hill در حال ساخت است

دو بازی جدید Silent Hill

طبق گزارشی جدید، نه تنها یک بازی Silent Hill در شرکت Konami در حال ساخت است، بلکه بازی دیگری از این سری، در حال توسعه است.

متاسفانه جزئیات قابل توجه دیگری فاش نشده اند، ولی به نظر می رسد که این پروژه احتمالا سالهاست که در حال پیش رفتن است. و بیانگر عرضه این بازی ها، نه تنها بر روی پلی استیشن 5، Xbox Series X و PC بلکه، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و اگر سخت افزار آن اجازه دهد، نینتندو سویچ هم است.

این گزارش از طرف AestheticGamer (کاربر توییتر) می آید، یک افشاگر (leaker) مشهور که در گذشته، خبر های دسته اول قابل اطمینانی را گزارش داده است.

AestheticGamer در توییتر نوشت:

فکر می کنم میتوانم در این مورد صحبت کنم. اشاره می کنم که چنتا بازی Silent Hill در حال ساخته شدن هستند. شرکت Konami نزدیک به دو سال پیش با توسعه دهنده های بسیاری ارتباط برقرار کرد تا ایده های خود را برای ساخت دو بازی Silent Hill بدهند، بازی اول، نقش یک ریبوت را برای این فرانچایز بازی می کند و دیگری، در کنار ریبوت، یک بازی اپیزودی در استایل TellTale و Until Dawn. گرچه چیزی بیشتر از این نمی دانم، اما امیدوارم شرکت Konami بودجه مناسبی برای این پروژه در نظر گرفته و توسعه دهنده مناسبی را پیدا کرده باشد تا آن بازی ها را موفق کند.

AestheticGamer در ادامه می گوید، احتمال دارد امسال از یک یا هر دوی این بازی ها رونمایی شود. البته بر خلاف اطمینان از وجود این دو بازی، در باره این موضوع مطمعن نیست.

خروج از نسخه موبایل