دریافت تروفی در پلی استیشن 5 پاداش‌هایی را در بر دارد

به‌نظر می‌رسد شرکت Sony برای دریافت تروفی در بازی‌های PlayStation 5 پاداش‌هایی مانند آواتار و بنر را به مخاطبان اهدا می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

چند روز پیش سونی برای اولین بار در قالب یک اپیزود ویژه از State of Play ویدئویی را از رابط کاربری و محیط PlayStation 5 منتشر کرد. یکی از جزئیاتی که برخی کاربران تیزبین متوجه آن شده‌اند، مربوط به بخش تروفی‌ها است. به‌نظر می‌رسد با گرفتن برخی از تروفی‌ها در PS5، پاداش‌هایی را دریافت خواهید کرد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها پروفایل PSN خود را تزئین کنید.

برای مثال، در این اسکرین شات (که از ویدئوی رسمی رونمایی روابط کاربری PS5 گرفته شده) می‌توانید عبارت “آواتار پروفایل” را در زیر تروفی طلایی Wreckognised برای بازی Destruction All-Stars ببینید.

همچنین در بخش دیگری از این ویدئو، قسمت پایین نام یک تروفی برنز از Destruction All-Stars به پاداش دیگری اشاره دارد. این‌بار می‌توان عبارت “بنر پروفایل” را دید که به احتمال زیاد کاربران با کسب تروفی مربوطه، بنر مخصوصی را دریافت می‌کنند.

البته این موضوع برای کاربران پلی استیشن چیز کاملا جدیدی نیست؛ چرا که بازیکنان بر روی PS4 نیز می‌توانند با کسب تروفی پلاتینوم در عناوینی مانند Bloodborne تم ویژه‌ای را به‌عنوان پاداش دریافت کنند. با اینحال، اینطور که به‌نظر می‌رسد سونی قصد دارد تا با گسترش این سیستم در پلی استیشن 5 برای تروفی‌های کم‌ارزش‌تر که زمان کمتری از شما خواهند گرفت نیز پاداش‌هایی را اهدا کند.

خروج از نسخه موبایل