بنظر می‌رسد قسمت بعدی بازی The Outer Worlds در حال ساخت است

حدود یک سال پیش از آنکه سازنده The Outer Worlds ، استودیوی آبسیدن قرار باشد بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی خود را منتشر کند، مایکروسافت سریعاً دست به کار شد تا این استودیو را به همراه استودیوی این‌اگزایل خریداری کند.

The Outer Worlds منتشر شد و با استقبال بسیاری از منتقدان روبرو گردید. از آن زمان تا کنون، فرض بر این بود که این تیم با پشتیبانی شرکت مادر خود مایکروسافت، هدف جدیدی را دنبال کند و آبسدین پیش از این با معرفی بازی Avowed، عنوان نقش‌آفرینی بعدی خود را فاش کرد، اما به نظر می رسد که ممکن است عنواین بیشتری جز بازی Avowed در لیست آبسیدین وجود داشته باشد. دنیل احمد، تحلیلگر نیکو پارتنرز فاش کرد که این استودیو در حال ساخت دنباله این بازی درخشان است و افزود که این پروژه در مرحله پیش تولید است.

احمد اغلب یکی از منابع قابل اعتماد در مورد صنعت بازی‌های ویدیویی است، اگرچه او ذکر نکرده است که بازی جدید به چه شکلی خواهد بود. در واقع، ما هنوز نمی دانیم که آیا دنباله های بعدی The Outer Worlds برای سیستم‌های بیشتری به جز رایانه‌های شخصی و سری ایکس‌باکس عرضه می‌شوند. با این وجود، احتمال ساخت دنباله بزرگتر و بهتر این بازی با ارزش تولیدی بالاتر، اغوا کننده است.

شایان ذکر است که بازی The Outer Worlds اواخر این ماه بر روی پلتفرم استیم منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل