بازی The Outer Worlds دو میلیون نسخه فروش داشته است

Take-Two، ناشر عنوان سبک RPG شرکت Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds، اعلام کرده است که این بازی بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی The Outer Worlds همچنین به عنوان یک بازی رایگان برای مشترکان سرویس Xbox Game Pass منتشر شد، ولی احتمالا این فروش 2 میلیونی، اشاره به فروش کلی بازی بر روی پلتفرم های ایکس باکس One، پلی استیشن 4 و PC دارد.

مدیر عامل شرکت Take-Two آقای استراوس زلنیک [Strauss Zelnick] گفت که در این شرکت مدام در حال بحث هستند، که پشتیبانی آنها از برنامه هایی مثل Xbox Game Pass و دیگر سرویس ها چقدر خواهد بود. او گفت، به عنوان یک قانون کلی، Take-Two می خواهد بازی هایش را جایی منتشر کند، که مصرف کننده ها آنجا هستند، و این شامل سرویس های اشتراکی هم می شود.

با این حال زلنیک گفت که سرویس های اشتراکی، ممکن است برای احیای عناوین قدیمی، بهتر باشد. بزرگ ترین عنوان Take-Two، بازی Grand Theft Auto V در ماه ژانویه بر روی Xbox Game Pass عرضه شد. اخیرا فروش این بازی از 120 میلیون نسخه بیشتر شده است و حالا که در Game Pass به صورت رایگان عرضه شده، در معرض استفاده گیمر های بیشتری قرار دارد.

بازی The Outer Worlds در سال 2017 معرفی شد و به عنوان یکی از اولین بازی های شرکت Private Division منتشر شد. Private Division یکی از زیر ساخه های شرکت Take-Two است، که مسئولیت انتشار بازی های مستقل [indie] را دارد.

در ماه نوامبر 2018 مایکروسافت، شرکت Obsidian را خریداری کرد، ولی بر اساس توافق های قبلی، Private Division به عنوان ناشر بازی The Outer Worlds باقی ماند.

خروج از نسخه موبایل