سونی منبع اصلی ویدئوهای لو رفته بازی The Last of Us Part II را شناسایی کرده‌است

شرکت Sony اخیرا اعلام کرده که منبع اصلی و مقصر لو رفتن ویدئوهای بازی The Last of Us Part II پیدا شده‌است.

بازی The Last of Us Part 2

بازی The Last of Us Part II از زمان معرفی تا به امروز مسیر پر فراز و نشیبی داشته‌است؛ از سکوت طولانی یکساله استودیو Naughty Dog و منتشر نکردن تریلر و اطلاعات این عنوان تا لو رفتن ویدئوهای حاوی اسپویل داستانی در سطح اینترنت، همه و همه برای یکی از موردانتظار ترین بازی این نسل رخ داده‌است.

حال به‌تازگی سونی با انتشار بیانیه‌ای از طریق سایت GamesIndustry.biz، تأیید کرده که منبع اصلی لو رفتن ویدئوهای حاوی اسپویل بازی The Last of Us Part II را پیدا کرده‌است. طبق اعلام سونی، فرد یا افرادی که این اقدام را انجام داده‌اند هیچگونه وابستگی به سونی یا استودیوی ناتی داگ ندارند. البته تحقیقات پیرامون این موضوع همچنان ادامه دارد، اما سونی بیشتر از این اطلاعاتی را منتشر نکرده‌است.

کارگردان خلاق و نویسنده بازی یعنی آقای نیل دراکمن نیز پس از رسمی شدن این موضوع با انتشار توئیتی اشاره کرد شایعات زیادی پیرامون بازی در دست ساخت ناتی داگ وجود دارند که حقیقت ندارند و او قصد دارد پس از انتشار بازی به همه آن‌ها بپردازد. با اینکه هنوز معلوم نیست منظور دراکمن کدام شایعات است، اما مطمئنا برای طرفداران جالب خواهد بود که صحبت‌های او را بعد از عرضه بازی بشنوند.

بازی The Last of Us Part II که به‌تازگی مجددا بر روی فروشگاه پلی استین قرار گرفته، در تاریخ 19 جون برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل