بازی The Last Of Us Part 2 در خاورمیانه ممنوع شد

بنابر گزارشی از سوی طرفداران بازی The Last Of Us Part 2 گویا امکان دسترسی به این بازی به دلایل خشونت زیاد و محتوای مناسب برای بزرگسالان در خاورمیانه وجود نخواهد داشت.

از آنجایی که بیشتر از چند روز تا انتشار بازی The Last Of Us Part 2 فاصله داریم خبر انتشار نشدن این عنوان در بعضی مناطق باعث نارضایتی و نگرانی گیمر ها شده‌ است. طبق تاییدیه منتشر شده توسط سازمان ESRB بازی The Last Of Us Part 2 همانند نسخه قبلی دارای محتویات مناسب برای بزرگسالان خواهد بود به عنوان مثال می‌توان به رابطه الی با رایلی در DLC Left Behind اشاره کرد که شاهد وجود دوباره محتوای این‌ چنینی در تریلر های نسخه جدید بودیم و به احتمال زیاد در سری دوم این قضیه بیشتر خواهد شد چرا که احتمال می‌رود این عملکرد ها ریشه در داستان بازی دارند.

به گفته نویسنده سریال The Last Of Us در شبکه HBO تمایلات شخصیت الی در سریال، از این قاعده مستثنا نیست و قطعا برخی از سکانس ها دارای محتویات ذکر شده هستند.

به هر حال اتفاقات روی داده باعث شده تا بازی The Last Of Us Part 2 در مناطقی مانند عربستان سعودی و امارات در دسترس نباشد.
با خبری که وب‌سایت Twisted Vortex منتشر کرده است، بعضی از طرفداران در ردیت اعلام کرده‌اند که هیچ خبری از بازی در خاورمیانه مشاهده نمی‌شود و با تایید کردن بخش پشتیبانی پلی‌استیشن این موضوع اهمیت بالاتری پیدا کرده ‌است اما تا کنون اطلاعات رسمی در این باره منتشر نشده است.

بازی اکشن-ماجراجویانه The Last Of Us Part 2 اثر کمپانی Nuaghty Dog که کارگردانی آن را آقای “Neil Druckmann” بر عهده دارد، یک عنوان انحصاری پلتفرم پلی استیشن 4 است که در تاریخ 19 ماه June منتشر خواهد شد.

شما کاربران عزیز می‌توانید دیگر اخبار بازی The Last Of Us Part 2 را در وب‌‌سایت بازیسنتر مطالعه فرمایید.

خروج از نسخه موبایل