بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برای سوئیچ تأیید شد

استودیوی Tribute Games با انتشار تریلر کوتاهی در برنامه Nintendo Indie World، تأیید کرد که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این عنوان Beat ’em up ابتدا در ماه گذشته به‌شکل ناگهانی معرفی شد و حال، سازندگان در رویداد اخیر نینتندو یک ویدئوی کوتاهی از گیمپلی بازی را نمایش دادند. در این تریلر می‌توانیم نگاه خلاصه‌ای را به برخی از دشمنان، حرکات و قابلیت‌های هر 4 لاکپشت و بخش‌هایی از گیمپلی کواپ بازی همراه با موسیقی جذابی داشته باشیم.

در هنگام معرفی، اعلام شد که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge توسط سازندگان Streets of Rage 4 یعنی شرکت DotEmu منتشر می‌شود. استایل بصری و مکانیک‌های گیمپلی بازی با الهام از نسخه‌های کلاسیک سری در حال توسعه هستند که نوید یک تجربه نوستالژیک و شیرین را به طرفداران می‌دهد.

در حال حاضر تاریخ عرضه دقیق بازی مشخص نیست، اما گفته شده Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge به‌زودی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر می‌شود. در هفته‌ها و ماه‌های آینده اطلاعات دقیق‌تری از زمان عرضه و پلتفرم‌های مقصد بازی (در کنار PC و Nintendo Switch) منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل