كمپاني Take-Two استودیوهای Private Division و Intercept Games را تعطيل مي‌كند

طبق گزارش‌ها، كمپاني Take-Two قصد دارد استودیوهای Private Division و Intercept Games را به عنوان بخشی از بازسازی اخیر خود تعطیل کند. ماه گذشته، اين كمپاني اعلام کرد که قصد دارد 5 درصد از نیروی کار خود یا حدود 600 نفر را به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه‌ها اخراج کند که منجر به لغو پروژه‌های معرفي نشده می‌شود.

بر اساس مستندات مشاهده شده توسط بلومبرگ، دو قربانی این بازسازی عبارتند از Private Division، توسعه دهنده مستقر در لندن كه بازيهاي OlliOlli و Rollerdrome را ساخته و Intercept Games مستقر در سیاتل، که Kerbal Space Program 2 را توسعه داده است.

در 16 آوریل Take-Two به Game Developer گفت: ما یک برنامه کاهش هزینه را در سراسر کسب و کار خود برنامه ريزي كرده‌ايم. هدف ما از اين كار، افزایش سود شرکت است، اما ما همچنان برای رشد و توسعه‌ي شركت تلاش خواهيم كرد. به عنوان بخشی از این تلاش‌ها، شرکت در حال بازبيني و يا لغو پروژه‌هاي در حال توسعه و ساده‌سازی ساختار سازمانی خود است که باعث حذف تعدادي از کارمندان و کاهش نیاز به استخدام كارمندان در آینده می‌شود. شرکت جزئیات بیشتری در مورد این برنامه ارائه نمی‌کند.

این شرکت مستقر در نیویورک که مالک Rockstar Games نیز هست و در حال آماده شدن برای عرضه Grand Theft Auto 6 در سال آینده است، اخیراً سازنده Borderlands، يعني Gearbox را به قیمت 460 میلیون دلار خریداری کرده است.

خروج از نسخه موبایل