حضور بازی‌های Suicide Squad: Kill the Justice League و Gotham Knights در رویداد DC Fandome

رویداد DC Fandome در ماه آینده برگزار می‌شود و پوستر رسمی منتشر شده از آن، حضور بازی‌های Suicide Squad: Kill the Justice League و Gotham Knights را تأیید می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

هر دوی این عناوین ابتدا در رویداد DC Fandome 2020 معرفی شده بودند و پس از آن، اطلاعات چندانی از آن‌ها منتشر نشد. حال استودیوی WB Games Montreal و راکستدی آماده هستند تا در جریان رویداد DC Fandome  امسال (24 مهر)، نمایش جدیدی را از ساخته‌های خود ارائه دهند.

بازی Gotham Knights توسط خالقان Batman Arkham Origins، یعنی استودیوی WB Games Montreal در دست ساخت قرار دارد. این عنوان شامل چهار شخصیت قابل بازی بوده و به‌صورت تک‌نفره و کواپ قابل بازی است. بازیکن می‌تواند کنترل شخصیت‌های بت‌گرل، نایت‌وینگ، ردهود و رابین را بر عهده بگیرد و در مقابل افرادی که پس مرگ بتمن امنیت شهر گاتهام را تهدید می‌کنند، بایستد. هر چند در ابتدا قرار بود که Gotham Knights در سال 2021 منتشر شود، اما این عنوان چند ماه پیش تا زمان نامشخصی از سال 2022 تأخیر خورده بود.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نیز جدیدترین ساخته استودیوی Rocksteady، خالقان سه‌گانه Batman Arkham محسوب می‌شود. این عنوان هم به‌صورت تک‌نفره و کواپ قابل بازی بوده و شما را در نقش ویلن‌هایی مانند هارلی کوئین، ددشات، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ قرار می‌دهد. بر خلاف گاتهام نایتز، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در دنیای سری Arkham جریان دارد. این عنوان اکشن ادونچر شوتر هم برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده، اما باید دید تاریخ عرضه آن همانند Gotham Knights به تعویق خواهد افتاد یا خیر.

بازی Gotham Knights به‌صورت بین نسلی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. Suicide Squad: Kill the Justice League نیز یک عنوان تماما نسل نهمی بوده و پلتفرم‌های مقصد آن Xbox Series X|S ،PS5 و PC هستند.

خروج از نسخه موبایل