شایعه: اطلاعات تازه‌ای از بازی Street Fighter 6 لو رفت

اخیرا شایعه جدیدی در فضای مجازی پیچیده که اطلاعات جدیدی را از روند ساخت بازی Street Fighter 6 فاش می‌کند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Street Fighter 6

هنگامی که شرکت Capcom از انتشار سیزن پس جدید بازی Street Fighter V خبر داد، طرفداران زیادی بابت این موضوع متعجب شدند. چرا که نسخه پنجم این سری در اوایل 2016 عرضه شده بود و بسیاری انتظار داشتند بجای سیزن پس جدید استریت فایتر V، نسخه بعدی بازی به‌زودی معرفی شود.

حال اینسایدر شناخته شده‌ای به‌نام Aesthetic Gamer که اغلب طرفداران کپکام با او آشنایی دارند، اطلاعاتی را از پشت پرده ساخت نسخه بعدی سری Street Fighter فاش کرده‌است. او مدعی شده که استریت فایتر 6 ابتدا قرار بوده تا در سال 2021 عرضه شود، اما پس از دریافت انتقاداتی از سوی تسترها و تیم داخلی، عرضه این بازی تا سال 2022 به تعویق افتاده‌است. از این رو کپکام با اعمال تغییراتی در برنامه‌های خود، قصد دارد تا با عرضه سیزن پس جدید استریت فایتر 5، برای ساخت نسخه بعدی سری زمان بخرد.

در ادامه Aesthetic Gamer گفت که کارگردانی نسخه ششم سری در ابتدای کار بر عهده آقای Yoshinori Ono بوده، اما او پس از مدتی از این سمت برکنار شده‌است. به‌نظر می‌رسد بازی در ابتدا تمرکز ویژه‌ای بر روی مکانیزم‌های تیمی داشته و بسیاری از اعضای تیم داخلی چندان با این مکانیزم‌ها موافق نبوده‌اند. در پایان نیز Aesthetic Gamer اشاره کرد که پس از اعمال تغییرات، روند توسعه بازی در حال حاضر به‌خوبی پیش می‌رود. با اینکه Aesthetic Gamer هویت کارگردان جدید بازی را فاش نکرد، اما او مدعی شد که هم‌اکنون رهبری ساخت بازی به یک کارگردان زن شناخته شده در میان طرفداران ژانر فایتینگ سپرده شده‌است.

در هر صورت، با اینکه Aesthetic Gamer در افشای موضوعات مختلف سابقه قابل قبولی دارد، اما تا قبل از اعلام رسمی کپکام تمام این اطلاعات در حد شایعه باقی می‌مانند.

خروج از نسخه موبایل