فروش 20 میلیون نسخه‌ای بازی Stardew Valley

طبق اعلام اریک بارون، سازنده بازی Stardew Valley، فروش این عنوان مستقل و محبوب از مرز 20 میلیون نسخه عبور کرده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

طی سال‌های اخیر بارها به ما ثابت شده که آثار مستقل نیز می‌توانند پا‌ به‌ پای عناوین AAA، در سطح صنعت بدرخشند و به موفقیت‌های عظیم تجاری و هنری دست یابند. بدون ذره‌ای شک، بازی Stardew Valley یکی از این مثال‌هاست که 4 سال پس از عرضه، همچنان به فروش قدرتمند خود ادامه می‌دهد. اکنون با بروزرسانی اخیر وب‌سایت رسمی بازی، متوجه شده‌ایم که میزان فروش Stardew Valley از نقطه مهم دیگری عبور کرده است.

وب‌سایت بازی Stardew Valley تأیید می‌کند که این عنوان تا ماه مارچ 2022، بیش از 20 میلیون نسخه فروخته است. این عدد در سپتامبر سال گذشته برابر با 15 میلیون نسخه بوده که حالا آمار جدید منتشر شده، تداوم فروش عالی بازی در یک سال اخیر را به ما نشان می‌دهد. همچنین شایان ذکر است که 13 میلیون نسخه از فروش کلی این بازی شبیه‌ساز RPG، به پلتفرم رایانه‌های شخصی تعلق دارد.

بازی Stardew Valley بر روی PC، کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوئیچ، موبایل‌های اندروید و iOS و همچنین سیستم عامل‌های لینوکس و مک در دسترس است. اریک بارون، خالق این اثر در سال گذشته از بازی جدید خود با نام Haunted Chocolatier رونمایی کرد. ساخته جدید او نسبت به Stardew Valley دارای المان‌های اکشن بیشتری بوده و در تاریخ نامشخصی برای PC منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل