دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته خواهد شد

پس از گمانه‌زنی‌ها و شنیدن شایعات مختلف مبنی بر ساخت دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، شرکت EA رسما این خبر را تأیید کرده‌است.

بازی Star Wars Jedi Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پس از عرضه در ماه نوامبر سال گذشته با موفقیت‌های زیادی همراه بود و توانست رضایت بسیاری از طرفداران را به همراه بیاورد. حال که چند ماه از عرضه بازی گذشته، برای برخی این سوال پیش آمده‌است که آیا استودیو Respawn Entertainment قصد کار کردن بر روی دنباله این عنوان را دارد یا خیر. به‌نظر می‌رسد EA پاسخ مثبتی را نسبت به این سوال دارد.

اخیرا مدیر عامل شرکت EA یعنی آقای اندرو ویلسون، رسما اعلام کرده که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در واقع نسخه اول یک مجموعه است و در آینده بازی‌های دیگری نیز از این مجموعه ساخته خواهد شد. با اینحال، اندرو ویلسون جزئیات بیشتری را اعلام نکرد و هنوز نمی‌دانیم که بازه زمانی تقریبی برای انتشار نسخه بعدی مجموعه کی خواهد بود.

البته با توجه به فروش خوب نسخه اول این سری، شنیدن چنین خبری شاید چندان هم تعجب‌آور نباشد. مدتی پیش اعلام شد که Star Wars Jedi: Fallen Order تا ماه گذشته بیش از 10 میلیون نسخه فروخته‌است.

در پایان، شما می‌توانید بررسی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را هم‌اکنون از بازی سنتر مطالعه کنید.

خروج از نسخه موبایل