ساخت ریمیک بازی Splinter Cell رسما تأیید شد

شرکت Ubisoft اعلام کرده که توسعه یک بازی ریمیک از سری مخفی‌کاری محبوب Splinter Cell آغاز شده است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این معرفی بدون تریلر انجام شده و سازندگان تأکید کرده‌اند که هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند. شعبه تورنتوی یوبیسافت (سازندگان Splinter Cell Balcklist) ساخت ریمیک بازی Splinter Cell را بر عهده گرفته و همچنین تأیید شده که تیم سازنده برای ارائه جلوه‌های بصری نسل بعدی، گیم‌پلی و نورپردازی و سایه‌زنی پویایی که این مجموعه با آن شناخته می‌شود، از انجین Snowdrop (انجین بازی Avatar: Frontiers of Pandora و بازی جدید Star Wars یوبیسافت) بهره می‌برد.

مت وست، تهیه‌کننده پروژه اعلام کرده که اسپلینتر سل جدید از پایه بازسازی می‌شود و در کنار جلوه‌های بصری، المان‌های مربوط به طراحی نیز بر اساس راحتی و انتظارات بازیکنان، بهبودهایی را به‌خود خواهند دید. به گفته او، حال و هوای بازی‌های ابتدایی سری و آنچه که به آن‌ها هویت می‌بخشیدند، همچنان در نسخه ریمیک حفظ خواهد شد. همچنین او تأیید کرد که ریمیک Splinter Cell یک بازی خطی خواهد بود و خبری از یک بازی اپن ورلد نیست.

با توجه به اینکه ساخت پروژه به‌تازگی آغاز شده، تیم سازنده در حال حاضر بازه زمانی عرضه و یا پلتفرم‌های مقصد آن را مشخص نکرده‌اند. یوبیسافت در پایان عنوان کرده که قصد دارد تا با این ریمیک، یک پایه سفت و محکم را برای آینده مجموعه Splinter Cell بنا کند.

خروج از نسخه موبایل