سونی ممکن است در E3 سال 2020 هم حضور نداشته باشد

طی چند سال گذشته، حضور شرکت سونی در کنفرانس های بزرگ، محفل گفت و گو در صنعت بازی سازی شده است. سونی نه تنها مراسم PSX (PlayStation Experience) خود را، برای 2 سال پشت سر هم اجرا نکرد، بلکه در  سال 2019 برای اولین بار در تاریخ مراسم E3، در آن حضور نداشت. و اگر شایعه جدید، حقیقت داشته باشد، سونی ممکن است در E3 امسال هم حضور پیدا نکند.

اخیرا وب سایت VGC (Video Games Chronicle) یک مقاله تحلیلی درباره تاریخ احتمالی عرضه کنسول پلی استیشن 5 نوشته است، که در بخشی از آن، به برنامه های سونی برای E3 اشاره می کند. این مقاله ادعا می کند، که منابعی به VGC گفته اند سونی ممکن است در E3 2020 حضور نداشته باشد، گرچه این مساله تصمیمی نیست که قطعی شده باشد.

علاوه بر این، VGC همچنین ادعا می کند، که مایکروسافت فرض را بر این نهاده که سونی بار دیگر در E3 امسال غایب خواهد بود. و به خاطر همین نقشه های خود را ارتقاع داده اند تا نهایت استفاده را از این موضوع ببرند.

در ضمن، آقای مایکل پچر (Michael Pachter) (آنالیست بازی های ویدیویی) هم اعتقاد دارد که سونی در E3 حضور نخواهد داشت. او گفت:

تا جایی که من می دانم، برنامه ای برای آمدن ندارند، که به نظرم اشتباه بزرگی است، چون عدم حضورشان در مراسم های بزرگ این صنعت، با شعار “تمرکز بر مشتری” آنها، همخوانی ندارند. امیدوارم نظرشان را تغییر دهند، گرچه به این موضوع تردید دارم.

خروج از نسخه موبایل