سونی برای ریفاند کردن بازی Cyberpunk 2077 بر روی پلی استیشن 4 استثنا قائل می‌شود

اینطور که به‌نظر می‌رسد، برخی کاربران موفق شده‌اند تا هزینه خرج شده برای بازی Cyberpunk 2077 را از سونی پس بگیرند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

سایبرپانک 2077 پس از سال‌ها انتظار عرضه شده، اما متأسفانه بازی بر روی برخی پلتفرم‌ها با مشکلات فنی فراوانی همراه است؛ از باگ‌ها و گلیچ‌های بصری مختلف گرفته تا پرفورمنس نه‌چندان خوب در هنگام عرضه. در حالی که استودیو CD Projekt Red آپدیت‌های جدیدی را برای بهبود وضعیت بازی عرضه می‌کند، تعدادی از بازیکنان از سایبرپانک 2077 رضایت کافی را ندارند و تصمیم گرفته‌اند تا پول خود را از سونی پس بگیرند.

همان‌طور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید، این مشکلات بیشتر به نسخه کنسول‌های بیس ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 مربوط می‌شوند و نسخه رایانه‌های شخصی وضعیت بسیار بهتری دارد. در همین حال، کاربری در سابردیت Cyberpunk 2077 مدعی شده که حتی پس از تجربه کردن ساعاتیداز بازی بر روی PS4، موفق شده تا بازی را ریفاند کند و پول خود را پس بگیرد. او حتی عنوان کرد که نماینده سونی تأیید کرده به‌دلیل دریافت تماس‌های بسیار از سوی کاربران ناراضی، سونی به‌دنبال صدور یک شکایت‌نامه بیزنسی برای CD Projekt Red است.

به‌طور معمول سونی درخواست ریفاند بازی‌ها بر روی PS4 را بجز در شرایطی خاص قبول نمی‌کند. به‌نظر می‌رسد در این مورد بخصوص، سونی وضعیت Cyberpunk 2077 را شرایطی خاص می‌داند و برای آن استنثا قائل می‌شود، بنابراین کاربران امکان پس گرفتن پول خود را دارند.

بازی Cyberpunk 2077 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و گوگل استیدیادر دسترس است.

خروج از نسخه موبایل