Sid Meier’s Civilization Beyond Earth معرفی شد

بر طبق گزارشات سایت IndieRetroNews، استدیو Sid Meier هم اکنون در حال کار بر روی  Civilization Beyond Earth است، که در واقع دنباله ای بر Alpha Centauri (یکی از برجسته ترین استراتژی های نوبتی سال 1999) و بر طبق گفته های سازندگان، این عنوان تنها یک بازسازی ساده از Alpha Centauri نیست بلکه دنباله اتفاقات بعد از Civilization V نیز محسوب می شود.

 

Sid Meier’s Civilization Beyond Earth دارای 3 نوع سیاره خواهد بود. از سیاره ای سرسبز و پر از گل و گیاه گرفته تا سرزمین های خشک و بی آب و علف رو به زوال.

 

بازیکنان کار خود را با یک پایگاه کوچک شروع کرده و تنها هدفی که دارند جان سالم به در بردن است. آیا در این دنیا تنها هستید؟ شهرهای خود را بر روی نواحی سرسبز بنا می کنید یا رو به فساد؟ آیا تجربه بازی، همانند Alpha Centauri لذت بخش خواهد بود؟ چه کسی می داند! باید منتظر ماند و دید.

 

هنگامی که یکی از خبرنگاران از طراح ارشد و برنامه نویس Firaxis، آقای Anton Strenger پرسید که چرا بازی به سمت فضا رفته، ایشان در جواب گفته اند: چرا که نه؟ بنده تصور می کنم فضا به ما این امکان را می دهد تا از محدودیت های بافت های تاریخی رها شویم. Civilization همیشه وابسته به تاریخ بشر بوده است. اما Beyond Earth درشاخه و سمت و سوی کاملا جدیدی خواهد بود. (اگر چه این سمت و سوی جدید، برای Firaxis کاملا جدید نیست).
 

 

آپدیت:
تاریخ عرضه: اواخر 2014
پلتفرم ها: PC ،Linux ،Mac

 

اطلاعات جدید:

 

این هم از اهداف اصلی که بازیکنان باید کامل کنند:

 

 

 

منبع

خروج از نسخه موبایل