شایعه: نسخه جدیدی از بازی Silent Hill توسط Japan Studios درحال ساخت است

در چند ماه اخیر شایعات مختلفی از سری Silent Hill به گوش رسیده‌اند که خبر از بازگشت آن می‌دهند. اخیرا نیز اطلاعات جدیدی منتشر شده که جزئیات جالبی را از روند ساخت این بازی لو می‌دهد.

بازی Silent Hill

این شایعه، از طرف کاربری به نام AestheticGamer در توئیتر (یا Dusk Golem در ResetEra) می‌آید که قبلا اطلاعات مربوط به سری Resident Evil را لو داده‌بود. طبق ادعای این کاربر، نسخه جدید Silent Hill توسط تیم Japan Studios و با همکاری شرکت کونامی و سونی درحال ساخت است. قسمت هیجان‌انگیز این شایعه، آنجاست که کارگردان و نویسنده نسخه اول بازی Silent Hill یعنی آقای Keiichirō Toyama هم‌اکنون در استودیوی نام‌برده فعالیت می‌کند.

حدود دو سال پیش بود که کونامی برای دو پروژه مرتبط با Silent Hill به دنبال نیروهای جدیدی می‌گشت. به نظر می‌رسد شرکت Sony از این فرصت استفاده کرده و طی یک همکاری با کونامی، ساخت نسخه جدید این سری را آغاز کرده‌است. اگر اطلاعات Dusk Golem صحیح باشد، این دو ناشر ژاپنی هزینه ساخت را با هم فراهم خواهند کرد اما بودجه اختصاص یافته به بازی نسبت به سایر عناوین انحصاری پلی استیشن کمتر است.

در پایان نیز Dusk Golem گفت آهنگساز سری سایلنت هیل (Akira Yamaoka) و کارگردان هنری نسخه دوم و سوم (Masahiro Ito) برای کار بر روی نسخه جدید بازگشته‌اند. او مدعی است که احتمالا این بازی در اواخر امسال معرفی خواهد شد. از آنجایی که کونامی پیش‌تر اعلام کرده‌بود به دنبال بررسی راه‌های مختلف برای احیای این سری محبوب و قدیمی است، طرفداران امیدوارند با ورود به نسل بعد پس از چندین سال عنوان جدیدی را از سری Silent Hill تجربه کنند.

خروج از نسخه موبایل