کپکام: ممکن است بازی Resident Evil Village بین نسلی باشد

به‌تازگی سازندگان بازی Resident Evil Village از احتمال عرضه این عنوان بر روی کنسول‌های نسل هشتمی خبر داده‌اند. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

ساعاتی پیش شرکت Capcom در طی رویداد توکیو گیم شو 2020 این خبر را اعلام کرد. با اینحال، سازندگان در حال حاضر تنها این موضوع را در نظر گرفته‌اند و تأکید شد که تیم توسعه‌دهنده قولی را به طرفداران نمی‌دهد؛ بنابراین هنوز هیچ چیز به‌طور کامل قطعی نیست. همچنین اعلام شد Resident Evil Village نسبت به شماره هفتم سری آزادی عمل بیشتری را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

بازی Resident Evil Village ابتدا به‌عنوان یک بازی تماما نسل بعدی معرفی شده بود. اخیرا شایعات مختلفی مبنی بر کراس-جن بودن این بازی شنیده می‌شد و باید دید که کپکام در نهایت چه تصمیمی را خواهد گرفت. مطمئنا عرضه بازی بر روی پلتفرم‌های بیشتر می‌تواند میزان فروش آن را نیز افزایش دهد. از طرف دیگر، بسیاری معتقدند که ممکن است بین نسلی شدن بازی به سبب اجرا شدن آن بر روی کنسول‌های ضعیف‌تر، به طراحی Resident Evil Village آسیب بزند.

در حال حاضر رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس پلتفرم‌های رسمی معرفی شده برای بازی Resident Evil Village هستند. کپکام در تاریخ 27 سپتامبر اطلاعات بیشتری را از این عنوان منتشر خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل