شرکت Remedy گزارش مالی خود را همراه با به‌روز‌رسانی در مورد بازیهای در حال توسعه‌ ارائه کرد

شرکت Remedy Entertainment گزارش مالی خود را برای سال مالی 2024 (ژانویه تا مارس) منتشر کرد. علاوه بر گزارش آمار و ارقام مالی و وضعیت سهامداران شرکت، تعدادی به روز رسانی در مورد چندین بازی در حال توسعه در این استودیو را نیز ارائه کرد.

Remedy در رابطه با بازی های آینده خود می گوید که نسخه بازسازی شده Max Payne 1&2 قرار است در سه ماهه دوم سال 2024 به مرحله‌ی تولید نهایی برسد. همچنین انتظار می رود که Control 2 در سه ماهه دوم 2024 آماده‌ی تولید باشد. معمولاً در توسعه نرم افزارها، مرحله آمادگی تولید، زمانی است که یک برنامه آماده عرضه باشد. با این حال، در استودیوهای مختلف معنای (آمادگی تولید) متفاوت است. جدا از دو بازی Max Payne و Control 2، شزکت Remedy می گوید که بازی با اسم رمز Condor، که یک بازی جدید در دنیای Control است، به مرحله‌ی تولید نهایی رسیده است. در نهایت آخرین بازی، پروژه Kestrel است که پس از ریبوت مجدد از یک عنوان رایگان در سال 2023، در مرحله‌ی طراحی و ایده پردازی‌های اولیه قرار دارد.

در مورد سهامداران شرکت، Tencent به طور قابل توجهی سهام خود را در Remedy افزایش داده است. تنسنت، که بزرگترین ناشر بازی در جهان است، اکنون 14.8 درصد از سهام و حق رای شرکت Remedy را تصاحب کرده است. قبلا این غول فناوری چینی ابتدا 3.8 درصد از سهام Remedy را در می 2021 به دست آورد و تا نوامبر 2022، سهام خود را به 5.01 درصد افزایش داده بود.

خروج از نسخه موبایل